PiS-owski kundelek

Data: 2014-12-16 16:50:20
Autor: MarkWoydak
PiS-owski kundelek
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,17137335,_Kaczynski_wypowiedzial_poglad_bezpodstawny__Ale_zadnej.html#BoxWiadTxt

"Nie jestem za tym, żeby sędziów obrażać. Jednak jak patrzy się na linię orzeczniczą, to żołądek i zdrowy rozsądek się niekiedy burzą - mówił w TOK FM Ludwik Dorn. Wg byłego polityka PiS, Jarosław Kaczyński nie miał podstaw, by mówić o terroryzowaniu sądów przez prezydenta. - Ale ja tu żadnej strasznej obrazy nie widzę."

No to panie Dorn, nazwe pana oszustem, pieniaczem, starym dziadem i podłym łajdakiem! Czujesz się pan obrażony? Ja tam żadnej strasznej obrazy nie widzę!

MW

PiS-owski kundelek