PiS-owski manipulator

Data: 2019-09-03 07:51:56
Autor: Runt
PiS-owski manipulator
https://tinyurl.com/plyniewislaplynie

"Awaria oczyszczalni ścieków w Warszawie i związane z nią zagrożenie katastrofą ekologiczną to temat, który elektryzuje Polaków. Maciej Binkowski, radny PiS z Warszawy, postanowił zabrać głos w tej kwestii."

"Wpis opatrzył zdjęciem ścieków wpływających do wody."

Szybko okazało się, że fotografii nie wykonano w Warszawie i nie przedstawia ona Wisły. Zdjęcie było bowiem wykorzystane m.in jako ilustracja artykułu z zagranicznych mediów."

W PiS to już tradycja!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/patryk-jaki-wykorzystal-zdjecie-z-pogrzebu-sebastiana-karpiniuka-do-ilustracji-wyniku/8cx7blb

--
Runt

Data: 2019-09-03 13:44:34
Autor: Trefniś
PiS-owski manipulator
W dniu .09.2019 o 07:51 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Nie wiem, po co reaguję na dziurę w 4d.
Ale te pierdy tak zabawnie zdmuchują resztki nadziei płaczformy na  uniknięcie klęski wyborczej - do tego zabawnie przyglądać się, jak w tym  smrodzie chcą przebywać.

https://twitter.com/ZamachSmolenski/status/1167826341858893824/photo/1

"Faktycznie!
Jest różnica zasadnicza w tych zdjęciach....
OBJĘTOŚCIOWA!!!!"

Od teraz to warszawskie gówno będzie służyło za materiał ilustracyjny  klęsk żywiołowych i nieudacznictwa.

--
Trefniś

Data: 2019-09-03 04:49:48
Autor: Bruno Brunowski
PiS-owski manipulator
W dniu wtorek, 3 września 2019 13:44:39 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

OBJĘTOŚCIOWA!!!!"

Od teraz to warszawskie gówno będzie służyło za materiał ilustracyjny  klęsk żywiołowych i nieudacznictwa.

Przecież to jest dawny wylot kolektora burakowskiego, którym ścieki lały się do Wisły do 2012 roku.

Jak warszawski "Czarnobyl" wyglądał przed uruchomieniem kolektora do "Czajki".

Artykuł o warszawskich wędkarzach kanałowych: https://wedkuje.pl/n/wedkarskie-cuchnace/70318 Wiślana Wyspa Pomidorowa: https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,warzywniak-w-rzece,59508.html --
Bruno

Data: 2019-09-03 14:16:24
Autor: Trefniś
PiS-owski manipulator
W dniu .09.2019 o 13:49 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Jak warszawski "Czarnobyl" wyglądał przed uruchomieniem kolektora do  "Czajki".

Niesamowite :)
A google twierdzi, że to zdjecie obrazuje gdańską przepompownię ścieków  "Ołowianka" podczas awarii z maja.

https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.radiomaryja.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F05%2Fgdansk-scieki-awaria-600x321.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.radiomaryja.pl%2Finformacje%2Fgdansk-awaria-w-przepompowni-sciekow%2F&docid=ZvYkEa3kR-6p7M&tbnid=mFp3k1lwSx_8pM%3A&vet=10ahUKEwiynYP4zbTkAhWZ7aYKHZw0CGkQMwgtKAAwAA..i&w=600&h=321&hl=pl&bih=642&biw=1280&q=awaria%20przepompowni%20gda%C5%84sk&ved=0ahUKEwiynYP4zbTkAhWZ7aYKHZw0CGkQMwgtKAAwAA&iact=mrc&uact=8

Link powinien się wyświetlić, ale jeśli ktoś nie potrafi - pomogę.

Że też opłaca wam się brnąć w te warszawskie gówna Trzaskowskiego, skoro i  tak Wisła odetchnie dzięki szybkiej reakcji PiS-owskiego państwa....

--
Trefniś

Data: 2019-09-03 05:32:13
Autor: Bruno Brunowski
PiS-owski manipulator
W dniu wtorek, 3 września 2019 14:16:28 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Że też opłaca wam się brnąć w te warszawskie gówna Trzaskowskiego, skoro i  tak Wisła odetchnie dzięki szybkiej reakcji PiS-owskiego państwa...

Patrzyłeś co zalinkowałeś? To popatrz:
https://pbs.twimg.com/media/EDTz23zWkAA8Jjp?format=jpg&name=small

A ta fotka powyżej to stokowa fotka ścieków wklejana przez pisiorów przy każdej okazji.
https://www.shutterstock.com/pl/image-photo/water-flow-stops-away-sewer-into-274904528

Zrzut w Gdańsku wyglądał tak: https://www.tvn24.pl/pomorze,42/ponad-322-tysiecy-zlotych-kary-ze-strony-miasta-dla-saur-neptun-gdansk,840677.html

--
Trefniś

Data: 2019-09-03 18:10:58
Autor: Trefniś
PiS-owski manipulator
W dniu .09.2019 o 14:32 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

W dniu wtorek, 3 września 2019 14:16:28 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

(...)

[...]

:(
Nie osłabiaj mnie, bo podejrzewam cię o lekko wyższy  poziom.

Obśmiałem sam pomysł porównywania obrazków, któremu oddała się  Płaczformerska propaganda.
Tak, jakby nie rozumieli rzeczywistości obrazkowej, czyli świata, którego  są tępymi współtwórcami.

Nikt z PiS nie podpisał zdjęcia - "tak wygląda zrzut wody do Wisły dnia  .... o godz. ..."

Przedstawiłem też uzasadnione prześmiewcze reakcje internautów:  wybraliście zdjęcie, gdzie zrzut wygląda dla was znacznie mniej korzystnie.

Później zareagowałem na twoją nieprawdziwą informację, że te zdjęcia  pokazują kolektor burakowski i zrzut wody przed 2012.
Zwyczajne oszustwo z twojej strony - pokazałem, że zdjęcie ukazało się w  zupełnie innych okolicznościach i znacznie wcześniej (zdjęcie podpisał  ACJaworski - walczcie z nim, czy miał do tego prawo).

Jeśli google źle szuka po obrazie - stwórz własny mechanizm, zatrudnij się  w google i wypleń kłamstwo.

Po co do tych manipulacji i kłamstw dołączasz?

Ja dyskusję kończę definitywnie tak:
Trzaskowski gówno do Wisły wylewa, PiS próbuje ratować.
Obawiam się, że PiS-owska większość konstytucyjna nie będzie dla Polski  korzystna.
Więc po co płaczformerska jaczejka wydyma niewygodny (?) dla siebie temat!

EOT

--
Trefniś

Data: 2019-09-03 09:16:42
Autor: Detlef Ruser
PiS-owski manipulator
użytkownik Trefniś napisał:

:(
Nie osłabiaj mnie, bo podejrzewam cię o lekko wyższy  poziom.

Nu ale warto odnotować że Brunek też ma tłitera  i trzepnął już 501 tłitów
antykaczystoskich.

https://twitter.com/BrunowskiBruno

Walczyć trzeba, jednak nie sądzę żeby Kaczkom spadło poniżej 40%.

Data: 2019-09-03 20:33:41
Autor: Trefniś
PiS-owski manipulator
W dniu .09.2019 o 18:16 Detlef Ruser <detlef.detlefruser@gmail.com> pisze:

[...]

O, dzięki za info! To trochę zmienia postać rzeczy, bo zasięg ma większy  aż o trzy osoby (polubienia) w porównaniu do p.s.p. Gratulacje!

Nie sądziłem, że to idée fixe Bruna. Albo jest PiS-owskim podrzutkiem,  albo organicznym cierpiętnikiem. W obu przypadkach wypada współczuć braku  ważniejszych ról do spełnienia.

--
Trefniś

Data: 2019-09-04 11:17:14
Autor: Runt
PiS-owski manipulator
W dniu 2019-09-03 o 18:10, DEBIL Trefniś pisze:

Trzaskowski gówno do Wisły wylewa,

PiS sie w tym "gównie" tapla!

PiS próbuje ratować.

Buuuhahhahahhahhaa!

Obawiam się, że PiS-owska większość konstytucyjna nie będzie dla Polski korzystna.

Dociera POwoli, co? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-03 22:40:14
Autor: Pisiorowy Escobar
PiS-owski manipulator
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Nie wiem, po co reaguję na dziurę w 4d.
Ale te pierdy tak zabawnie zdmuchują resztki nadziei płaczformy na  uniknięcie klęski wyborczej - do tego zabawnie przyglądać się, jak w tym  smrodzie chcą przebywać.

nie pitol trefny dziadku, opowiadaj jak tam lodołamacz na taśmę klejącą się
sprawuje :)

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-03 14:45:36
Autor: Lord Donald
PiS-owski manipulator
W dniu 03.09.2019 o 07:51, Runt pisze:
[...]

Widzisz srajdak. Może większość Polaków będzie miało gdzieś te gówno jakie wasi POsrańcy spuszczają to Wisły bo im pierdolnęła prowizorka, na której okradli Polaków naciągając Polskę, aż na 4mld. Ale na bank twoje PO przepierdoli tą retoryką palenia głupa, że ich gówno mniej śmierdzi. Zamiast przeprosić, powiedzieć zdarza się, wyciągniemy konsekwencje, to srają wam do łba robiąc wam wiodę z mózgu, że Wisła spływa miodem i pięknie pachnie jak spuścili swoje fekalia. Może tacy kretyni jak ty w to wierzą, ale nie Polacy, słowem jeszcze miesiąc, a wykończą najbardziej zatwardziałych kretynów co łykali ich kit. No może kilku takich co się nie da już wyleczyć idiotów zostanie. Wydaje mi się srajdak, że kilku debili takich jak ty nie wystarczy, jak widać to niewiele brakuje SLD aby ich przeskoczyć. Jak w ogóle przeskoczą próg wyborczy, to raczej będą trzecią siłą jak kiedyś PSL, teraz będą musieli się prosić SLD, aby ich przygarnęli, jak oni niegdyś przygarniali PSL.

PiS-owski manipulator