PiS-owski psychopata na wolności

Data: 2013-11-15 16:48:14
Autor: Mark Woydak
PiS-owski psychopata na wolności
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" (używający również innych ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze ta KANALIA podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie urojeniowej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry! Nadzieja na pełny powrót do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spełnijmy chrześciański obowiązek! Wnośmy modły za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

Data: 2013-11-15 17:48:15
Autor: Lepudruk

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l65fnt$lqo$1@news.albasani.net...
[...]

Coś modły nie skutkują! ;-), może za mało żarliwie się modlisz? Nie pieprz się tylko rób za Judasza i donieś na tego psychola u2. Swego czasu robił ze mną tak samo. Była tez taka gnida podpisująca się Awe. Ten przychlast był z Gdańska,. w końcu go dopadłem i koleś teraz trzyma łapy daleko od klawiatury. Ten psychiczny u2 to stara kanalia kanalia komusza, prawdopodobnie stary ubek, którego oderwano od koryta. Oni stosuja takie metody. Z nim jest problem bo sprawa utknęła na komendzie policji w Suwałkach. Ale przyjdzie czas i na niego.

Data: 2013-11-15 18:14:19
Autor: Lepudruk
[...]

Pogmerałem trochę na ściepie gdzie również produkuje się nasz ulubieniec u2 mający jak pisze "żydowskiego siostrzeńca". Mimo takich koligacji nie ustaje w opluwaniu Żydów jako takich i to przy każdej okazji.  Sądzę, że odpoowiednie służby powinny zrobić porządek z tymi antysemickimi tekstami i z tym antysemitą. Szumowin nam w kraju nie potrzeba. Ich miejsce jest albo w pierdlu albo w psychiatryku.

lepudruK ;-)

Data: 2013-11-15 12:54:45
Autor: leming.show

Idzta se na http://www.fzp.net.pl czy inne beznapletowo, zalozta se wlasnOM patrie jak bylo przed wojnOM i tyle. Chcialbym poznac jakie to straszne krzywdy sie dzieja polskim zydom, no jakie? Bija was? Opluwaja? No to sru na wlasne podworko, a nie sie szwendac po stronach gojow.

Data: 2013-11-16 11:40:42
Autor: Lepudruk

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:acd5c020-509e-4f45-a69c-a808c1e5f7a6@googlegroups.com...
[...]

Skocz mi na kant pawianie. Moi przodkowie od zawsze są Polakami, twoi to mieszańce rosyjsko-niemieckie. Moja krew nie jest skażaona jakąś plebejską domieszką tak jak twoja parobku.

Data: 2013-11-16 07:05:59
Autor: leming.show
[...]

To wroze wielka kariere i zycze samych sukcesow w kraju PO Hartmanow i prof.. Spiewakow, partyi "tfoj ruch". Z tej okazji dedykuje ci film pt. Bolkowo2:
cz.1 z 3
http://www.youtube.com/watch?v=CV8wT5jhfIg

Data: 2013-11-16 18:04:11
Autor: BongoBongo
PiS-owski psychopata na wolności
Dnia Sat, 16 Nov 2013 07:05:59 -0800 (PST), leming.show@gmail.com
napisał(a):

[...]

Brałeś udział w marszu na rosyjską ambasadę?

Data: 2013-11-16 14:00:32
Autor: u2
W dniu 2013-11-16 11:40, Lepudruk pisze:
Skocz mi na kant pawianie. Moi przodkowie od zawsze są Polakami, twoi to
mieszańce rosyjsko-niemieckie. Moja krew nie jest skażaona jakąś
plebejską domieszką tak jak twoja parobku.

tys zydoski knur...-;)
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-16 17:32:55
Autor: stevep
Dnia 16-11-2013 o 11:40:42 Lepudruk <lepudruk@bungabunga.ru> napisał(a):

[...]

Eeee, chyba raczej mieszaniec szympansa ze śmierdzielem.

--
stevep

Data: 2013-11-15 18:21:42
Autor: u2
W dniu 2013-11-15 18:14, Lepudruk pisze:
Mimo takich koligacji nie ustaje w opluwaniu Żydów jako takich i to przy
każdej okazji.

a kiedyz to opluwalem zydow, kmiocie zydoski ? ...-;)

Data: 2013-11-15 18:50:24
Autor: Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52865827$0$2183$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-11-15 18:14, Lepudruk pisze:
Mimo takich koligacji nie ustaje w opluwaniu Żydów jako takich i to przy
każdej okazji.

a kiedyz to opluwalem zydow, kmiocie zydoski ? ...-;)

Kmiotów to ty masz w swojej czarnej rodzinie palancie. Czekaj, dobiorę się i do ciebie.

Data: 2013-11-15 18:53:47
Autor: u2
W dniu 2013-11-15 18:50, Lepudruk pisze:
a kiedyz to opluwalem zydow, kmiocie zydoski ? ...-;)

Kmiotów to ty masz w swojej czarnej rodzinie palancie. Czekaj, dobiorę
się i do ciebie.

e tam kmiocie zydoski, ty tylko saczysz jad nienawisci na psp, mocnys w gebie zydoubecki pomiocie ...-;)