PiS-owskie CHAMY!

Data: 2015-09-02 21:06:16
Autor: Mark Woydak
PiS-owskie CHAMY!
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,18676713,antysemicki-komentarz-polityka-pis-sa-przeprosiny.html#Czolka3Img

"Po wyborach w październiku będą mieli do gadania tyle co żyd w getcie" - taki komentarz zamieścił na Facebooku Zenon Żynda, członek zarządu powiatu tczewskiego z PiS."

Czego wymagać od PiS-owskiego prostaka?

Mark Woydak

P.S. Pocałuj mnie w dupę psycholu podszywaczu! ;-)))

Data: 2015-09-02 22:07:36
Autor: boukun
PiS-owskie CHAMY!
"Mark Woydak" <marekwoydak@forest.gmx.it> schrieb im Newsbeitrag news:ms7i4s$9ja$5news.albasani.net...
[...]

Zydom wolno tak pisac...

boukun

Data: 2015-09-03 12:25:07
Autor: Mark Woydak
PiS-owskie CHAMY!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ms7ku6$uf0$1speranza.aioe.org...
[...]

No to pisz ;-)))

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu psycholu z speranza.aioe.org - pocałuj mnie w dupę! ;-))))

PiS-owskie CHAMY!