PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji

Data: 2010-05-04 14:21:56
Autor: `he®sk`
PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji
neko, raff, awe, zabotynski, hans kloss, cytryna, antenka, azot.

pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow. miejsce tych smieci jest w koszu.

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 07:26:00
Autor: Antenka
On 4 Maj, 14:21, `he®sk` <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

Dla mnie to wielki zaszczyt ujadać w tak doborowym towarzystwie hau
hau hau auu :D
Nie zazdro¶ć, bo ci w±troba pęknie! ;-(

Antenka

Data: 2010-05-04 14:30:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"`heRsk`" <.WC15bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Mozesz tylko pozazdroscic.  Ciebie Skalimowski tutaj nikt
nie lubi, nie mowiac szanuje.  Probowal (wielokrotnie) pan
Rumian przemowic ci do rozumu i nawet jemu sie nie udalo, kretynie.

AR

Data: 2010-05-05 00:36:51
Autor: raff
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
"`heRsk`" <.WC15bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
neko, raff, awe, zabotynski, hans kloss, cytryna, antenka, azot.

pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow.

miejsce tych smieci jest w koszu.

Henio od dawna u mnie siedzi w smietniku i tylko czasem leb wystawia, bidulek.

Wtedy klap± go.

R.

Data: 2010-05-04 14:36:34
Autor: Piotr
PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji
Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:u440u59uqhosb29gaqe76i2nms8lrmbao54ax.com...

neko, raff, awe, zabotynski, hans kloss, cytryna, antenka, azot.

pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow.

miejsce tych smieci jest w koszu.

A sk±d takie zadęcie, Heniek? O¶ć? Obstrukcja? Żona ma wymagania?
I zdecyduj się albo sielskie poszczekiwanie, albo kosz.
Piotr

Data: 2010-05-04 15:09:58
Autor: `he®sk`
On Tue, 4 May 2010 14:36:34 +0200, "Piotr" <pnat@wp.pl> wrote:

neko, raff, awe, zabotynski, hans kloss, cytryna, antenka, azot.
pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow.
tych smieci jest w koszu.

A sk±d takie zadęcie,

 po prostu rzucam im kosc ;o)))

Heniek?

 brak argumentow, co?  chcesz uzyskac przewage?
 pamietam jak tu zaczynales. wciaz wstydzisz sie swego imienia?

O¶ć? Obstrukcja? Żona ma wymagania?

 nie przenos na innych swoich problemow z umiejetnoscia  poslugowania sie 2 widelcami/gastrycznymi/niewydolnosci lozkowej.

I zdecyduj się albo sielskie poszczekiwanie, albo kosz.

 sielskie? zartujesz. te kundelki omal nie ochrypna  z fanatycznego otumanienia. chcesz do nich dolaczyc ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 17:42:57
Autor: Piotr
PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji
Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4s50u5p75knq3cud25j81uoguf7prosd9e4ax.com...

Heniek?

 brak argumentow, co?  chcesz uzyskac przewage?
 pamietam jak tu zaczynales. wciaz wstydzisz sie swego imienia?

Jakie brak argumentów? Przecież masz tak na imię? Już ci pisałem, że lepszy ten Heniek, niż hesk...
A imię mam cały czas takie samo, ja nie wiem co i kogo ty pamiętasz Heniek, ale to chyba nie byłem ja.
Piotr

Data: 2010-05-04 19:33:44
Autor: `he®sk`
On Tue, 4 May 2010 17:42:57 +0200, "Piotr" <pnat@wp.pl> wrote:

Jakie brak argumentów? Przecież masz tak na imię?

 ja sie nie wstydze swego imienia. ty swoje skrzetnie ukrywasz.

Już ci pisałem, że lepszy ten Heniek, niż hesk...

 na pewno lepsze niz joachim albo jak twoje: moryc ;o)

A imię mam cały czas takie samo,

 tak, a jakie TCHORZU ?

ja nie wiem co i kogo ty pamiętasz Heniek, ale to chyba nie byłem ja.

 chyba nie. ale postaraj sie odswiezyc pamiec krotkotrwala.

 znasz moj adres: bigbrednie@poczta.interia.pl odwazysz sie  czy wciaz pozostaniesz papierowym tygrysem ujadajacym zza
 folwarcznych oplotkow? no to jak bedzie "bohaterze" ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 00:38:00
Autor: raff
PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji
Piotr pisze:
Dnia Tue, 04 May 2010 19:33:44 +ACs-0200, +AGA-he+AK4-sk+AGA- napisa+AUI-(a):

znasz moj adres: bigbrednie+AEA-poczta.interia.pl odwazysz sie  czy wciaz pozostaniesz papierowym tygrysem ujadajacym zza
 folwarcznych oplotkow? no to jak bedzie "bohaterze" ?

Ale co by+AVs- ty chcia+AUI-, Heniek? Bo nie bardzo wyrozumiem...
Piotr

A wlasnie Piotr, jak Ty masz na imie ?

Bo ja Heniek jestem i ciezko mi sie mysli...

R.

Data: 2010-05-04 14:45:16
Autor: cytryna
[...]

Heniu, jest do ciebie pytanie: co musisz zrobić kiedy wymienionym przez ciebie opadaja spodnie i podnosi sie koszula? Wiadomo,drobna pieszczota nie zaszkodzi staremu UBkowi. No to do dzieła cwaniaczku z podwórka!

Data: 2010-05-04 17:56:22
Autor: u2
W dniu 2010-05-04 14:21, `he®sk` pisze:
neko, raff, awe, zabotynski, hans kloss, cytryna, antenka, azot.

pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow. miejsce tych smieci jest w koszu.

Kaczkę udało się wam, sowieccy agenci, odstrzelić, ale wszystkich nas
nie odstrzelicie :)

Data: 2010-05-04 19:33:45
Autor: `he®sk`
On Tue, 04 May 2010 17:56:22 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> pisowskie kundelki ujadajace zza folwarcznych oplotkow. > miejsce tych smieci jest w koszu.

 sprawdzales w lampce nocnej przy kozetce ? tam masz pluskwy.

odstrzelić,

 sam sie odstrzelil.   http://www.youtube.com/watch?v=kYn0pmU5ZJE&feature=related

ale wszystkich nas nie odstrzelicie :)

 po co? i tak "wyginiecie jak dinozaury". ;o)))

--

 HeSk

PiS-owskie Towarzystwo Wzajemnej Adoracji