PiS-owskie "dobrodziejstwo".

Data: 2015-12-10 15:05:08
Autor: stevep
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
# Osoby, które zdecyduj± siê na wcze¶niejsze przej¶cie na emeryturê  otrzymaj± nawet o 30 proc. ni¿sze ¶wiadczenie, ni¿ gdyby pracowa³y do 67.  roku ¿ycia? Tak twierdzi Szef Komitetu Sta³ego Rady Ministrów Henryk  Kowalczyk #
Ze strony:
http://skroc.pl/9e721

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-10 19:33:47
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.x9fleubf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czyli co, z tym wiekiem 65 to lipa tak?

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 16:20:49
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 10.12.2015 o 19:33, MarkWoydak pisze:
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
# Osoby, które zdecydują się na wcześniejsze przejście na emeryturę
otrzymają nawet o 30 proc. niższe świadczenie, niż gdyby pracowały do 67.
roku życia? Tak twierdzi Szef Komitetu Stałego Rady Ministrów Henryk
Kowalczyk #
Ze strony:
http://skroc.pl/9e721

Ty w ogóle byś się nie odzywał jak osrałeś swoich rodziców i spierdoliłeś za granicę, to z naszych składek ich utrzymujemy, zobacz jak działa ZUS kretynie, to zobaczysz, a później wrócisz wyeksploatowana gnido i będziesz żądał od przyszłych Polaków aby utrzymywali twoje ścierwo szmaciarzu szwabski lachociągu.

Data: 2015-12-15 17:47:48
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n4pb4f$ktv$2speranza.aioe.org...
[...]

Gościu, ty się zdecyduj z kim "dyskutujesz". Ze mną czy "stevep011". Jeżli nie łapiesz to zrób sobie barana w sciankę działową. Osrałem to takich jak ty. Po 2-gie moi rodzice przeprowadzają się do Włoch tu gdzie pracuję. Mam w dupie takich kryptokomuchów jak ty co to teraz sa wielkimi patriotami w PiS. Moich rodziców jełopie nie utrzymujesz ze swoich składek bo to oni przez ponad 40 lat te składki do ZUS płacili więc biorą swoje, a nie twoje komusza gnido! Oto typowe komusze wciskanie kitu! Nikt nie robi łaski! Składki ZUS obecnych emerytów to są ich pieniądfze ty durniu! Płacili przez całe swoje życie wieć to są ich pieniądze, dociera do ciebie ty ścierwo komusze? Należą się im choćby taka gnida jak ty kombinowała, że to jej pieniądze. Gówno mnie obchodzą składki tobie podobnych. Ja swoje składki odprowadzam tu i mam w dupie takie ścierwa jak ty. To, że uwielbiasz ciągnąć druta niemieckim staruchom to rzecz wiadoma, wy komuchy to uwielbiacie. Tak więc pierdol się potępieńcze! W dupe wsadź swoje składki w ZUS.

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 21:02:15
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 15.12.2015 o 17:47, MarkWoydak pisze:
[...]

takich jak ty. Po 2-gie moi rodzice przeprowadzajÄ… siÄ™ do WÅ‚och tu gdzie
[...]

Gówno płacili, płacili na ówczesnych emerytów, w tym swoich rodziców twoich dziadków, tak jest skonstruowany system emerytalny na solidarności pokoleń, nie tylko u nas w kraju, nowe pokolenie utrzymuje poprzednie, tak że ty jak się wypiąłeś Włoska gnido to teraz są na naszej łasce, mogą za tobą spadać skoro wychowali taką gnidę, tam na mopie będą przypierdalać, lub podcierać dupę jakiegoś włoskiego nazisty, do samej 90, jak dadzą radę. A ty cie po prostu odwal od nas Polaków, skoro zeszmaciłeś się na Włocha, srasz postami 20 na godzinę a nawet już nie wiesz gdzie nasz kraj leży na mapie.

Data: 2015-12-10 22:34:16
Autor: t-1
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 10.12.2015 o 15:05, stevep pisze:
[...]

A ci, którzy zdecyduj± siê pracowaæ do ¶mierci nie dostan± ¿adnej.

Data: 2015-12-10 13:45:03
Autor: Marek
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu czwartek, 10 grudnia 2015 22:34:07 UTC+1 u¿ytkownik t-1 napisa³:
> [...]
> Ze strony:
> http://skroc.pl/9e721

A ci, którzy zdecyduj± siê pracowaæ do ¶mierci nie dostan± ¿adnej.

Znalezienie zlotego ¶rodka jest dosc trudne.

Data: 2015-12-10 22:52:50
Autor: u2
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 2015-12-10 o 22:45, Marek pisze:
Znalezienie zlotego ¶rodka jest dosc trudne.

wczesniej ubecy twierdzili, ze swiadczenia emerytalne beda 70% nizsze, widac postymp:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-11 00:58:00
Autor: stevep
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu .12.2015 o 22:52 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-12-10 o 22:45, Marek pisze:
Znalezienie zlotego ¶rodka jest dosc trudne.

wczesniej ubecy twierdzili, ze swiadczenia emerytalne beda 70% nizsze,  widac postymp:)

To minister rz±du PiS-u Kowalczyk to ubek?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-11 00:22:45
Autor: Mark Pejsdak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W O N   G N I D O   P O D SZ Y W A CZ U !!

W O N   G N I D O   P O D SZ Y W A CZ U !!

W O N   G N I D O   P O D SZ Y W A CZ U !!

W O N   G N I D O   P O D SZ Y W A CZ U !!

W O N   G N I D O   P O D SZ Y W A CZ U !!

On Fri, 11 Dec 2015 00:58:00 +0100, stevep wrote:

W dniu .12.2015 o 22:52 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-12-10 o 22:45, Marek pisze:
Znalezienie zlotego środka jest dosc trudne.

wczesniej ubecy twierdzili, ze swiadczenia emerytalne beda 70% nizsze,
widac postymp:)

To minister rzÄ…du PiS-u Kowalczyk to ubek?

Data: 2015-12-11 00:56:52
Autor: stevep
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu .12.2015 o 22:34 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

[...]

Ci co umieraj± wcze¶nie nie dostaj± wogóle emerytury niezale¿nie od limitu  wieku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-12 06:00:47
Autor: Budzik
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
[...]

Trzeba powiedziec ze wed³ug ekonomistów to jest i tak do¶c bezpieczny szacunek.
Mowi sie raczej o 40-45%...

Wydaje mi siê, czy przed wyborami pani S. mowi³a, ze pomimo skrocenia wieku, emerytury nie bed± nizsze?

Data: 2015-12-15 08:24:28
Autor: Zenek Kapelinder
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Kazda najnizsza emerytutra bedzie musiala wystarczyc na podstawowy koszyk dobr i swiadczen. To dobra wiadomosc dla tych co pracuja bo niskie emerytury beda ksztaltowaly niskie ceny.

Data: 2015-12-15 17:51:11
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cacf3809-779b-4aff-922d-48d42bbaab67googlegroups.com...
Kazda najnizsza emerytutra bedzie musiala wystarczyc na podstawowy koszyk dobr i swiadczen. To dobra wiadomosc dla tych co pracuja bo niskie emerytury beda ksztaltowaly niskie ceny.

Tyle, ze niektórym komuszym scierwom wydaje sie, ze na obecne emerytury emeryci biora ich pieniadze. Ci emeryci placili skladki na ZUS przez cale swoje zycie. Moi rodzice mieli tzw. kwote poczatkowa ponad 500 000 zl kazde. Niech ZUS odda im te pieniadze i sie odpieprzy. Niech taki duren jak "lord donald" nie pieprzy, ze emerytura moich rodziców to jego pieniadze.

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 12:34:16
Autor: Zenek Kapelinder
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Amerykinnie odkryles. Pieniadze zawsze byly tego co je mial. A jak dal komus do zarzadzania to tego co zarzadzal.

Data: 2015-12-15 21:28:08
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Według POsrańców to ludzie idąc wcześniej na emeryturę będą mieli 30% mniej od tych co pójdą później. Oczywiście można przyjąć taki tok myślenia i nawet to jest sprawiedliwe, nie wiem co w tym strasznego.
Większym problemem jak wygląda podstawa tej emerytury jakby jeszcze POsrańcy porządzili kilka lat po zrujnowanej gospodarce, to znaczy że emeryt po 60 będzie miał 500, a emeryt po 67 będzie miał 650, który szybciej zdechnie to już czysta spekulacja, raczej te 150zł nie wiele zmienia. Chcą zamydlić fakt że po zrujnowaniu gospodarki w kraju do jakich prowadziły ich rządy w ogóle nie ma znaczenia kto będzie miał gorze w nędzy, czy zdolni do pracy czy emeryci, nędza to nędza, należy dźwignąć kraj z nędzy to problem emerytów zniknie, nie będzie trzeba co kilka lat podnosić wiek emerytalny populistycznie twierdząc, że to dla dobra Polaków. POsrańcy wynieśli ta technikę ogłupiania ludzi z fabryk, gdzie zabierali pensję, informując pracowników że to dla ich dobra, bo jak nie zgodzą się na gówniane zarobki, i życie na granicy nędzy, to likwidacja zakładu, ukryte niewolnictwo, stosowane po okrągłym stole stosowane przez uwłaszczające się żydokorporacje, przenieśli to stosując tą technikę w rządzeniu krajem, ludzie chcąc mieć emerytury muszą się zgodzić na warunki, które i tak sprawią że ich nie dostaną, a teraz drą mordy że mają rację. POsrańcy chcą ukryć fakt że to Buzek ich poprzedniej partii wsadził swoich kolesi do OFE i stworzył ten złodziejski syndykat, a oni po 15 latach zatuszowali fakt, że wybrańcy z OFE rozkradli nasze emerytury z 15 lat, nie stać ich było wypłacać emerytur jak pojawili by się pierwsi emeryci w tym systemie, a więc po prostu po ciuchu zlikwidowali ten syndykat biorąc niby winę na siebie, Polacy nawet nie zauważyli że ktoś zapieprzył kasą z odsetek za 15 lat, obracając miliardami od podatników, a także zgromadzony kapitał nie wrócił w całości, po prostu Tusk zakończył bandyckie dzieło swojego poprzednika Buzka chroniąc dupy kartelom OFE, aby tamci nie padali ogłaszając bankructwa, gdzie Polacy zażądali by rozliczenia tego okresu, a tak sprawa 15 lat naszych składek po prostu znikła.

Data: 2015-12-16 03:00:44
Autor: stevep
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu .12.2015 o 17:24 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Kazda najnizsza emerytutra bedzie musiala wystarczyc na podstawowy  koszyk dobr i swiadczen. To dobra wiadomosc dla tych co pracuja bo  niskie emerytury beda ksztaltowaly niskie ceny.

Dla aparatczyków pisowskich "emerytutra" powinna wystarczyæ.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-15 16:17:55
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
[...]

Jakby POsrańcy porządzili choćby jeszcze rok i nadal dewastowali gospodarkę jak to robili przez 8 lat to by nawet nie dostali 1% tego co się im należy. Tu należy naprawić gospodarkę w kraju, sprawić aby Polacy wrócili do kraju, opłacało im się pracować i płacić tutaj podatki i ZUS, wtedy emeryt nie będzie problemem, będzie nas stać utrzymać swoich emerytów na zasadzie solidarności pokoleń jakim jest ZUS, i jeszcze przy tym żyć normalnie a nawet lepiej od szwaba lub angola.

Data: 2015-12-15 17:39:43
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n4pav1$ktv$1speranza.aioe.org...
[...]

No zobacz, PiS rządzi od maja (Duda) czy listopada, a GPW poszła w dół o prawie 25%.
Nieżłe tempo, co?

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 12:40:14
Autor: Zenek Kapelinder
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Jak miala nie pojsc w dol jak banda zaczela na gwalt wycofywac z niej pieniadze. Zbieznosc dat nie jest przypadkowa.

PiS-owskie "dobrodziejstwo".