PiS-owskie "dobrodziejstwo".

Data: 2015-12-10 19:33:47
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.x9fleubf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Osoby, które zdecyduj± siê na wcze¶niejsze przej¶cie na emeryturê
otrzymaj± nawet o 30 proc. ni¿sze ¶wiadczenie, ni¿ gdyby pracowa³y do 67.
roku ¿ycia? Tak twierdzi Szef Komitetu Sta³ego Rady Ministrów Henryk
Kowalczyk #
Ze strony:
http://skroc.pl/9e721

--

Czyli co, z tym wiekiem 65 to lipa tak?

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 16:20:49
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 10.12.2015 o 19:33, MarkWoydak pisze:
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
# Osoby, które zdecydują się na wcześniejsze przejście na emeryturę
otrzymają nawet o 30 proc. niższe świadczenie, niż gdyby pracowały do 67.
roku życia? Tak twierdzi Szef Komitetu Stałego Rady Ministrów Henryk
Kowalczyk #
Ze strony:
http://skroc.pl/9e721

Ty w ogóle byś się nie odzywał jak osrałeś swoich rodziców i spierdoliłeś za granicę, to z naszych składek ich utrzymujemy, zobacz jak działa ZUS kretynie, to zobaczysz, a później wrócisz wyeksploatowana gnido i będziesz żądał od przyszłych Polaków aby utrzymywali twoje ścierwo szmaciarzu szwabski lachociągu.

Data: 2015-12-15 17:47:48
Autor: MarkWoydak
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n4pb4f$ktv$2speranza.aioe.org...
[...]

Gościu, ty się zdecyduj z kim "dyskutujesz". Ze mną czy "stevep011". Jeżli nie łapiesz to zrób sobie barana w sciankę działową. Osrałem to takich jak ty. Po 2-gie moi rodzice przeprowadzają się do Włoch tu gdzie pracuję. Mam w dupie takich kryptokomuchów jak ty co to teraz sa wielkimi patriotami w PiS. Moich rodziców jełopie nie utrzymujesz ze swoich składek bo to oni przez ponad 40 lat te składki do ZUS płacili więc biorą swoje, a nie twoje komusza gnido! Oto typowe komusze wciskanie kitu! Nikt nie robi łaski! Składki ZUS obecnych emerytów to są ich pieniądfze ty durniu! Płacili przez całe swoje życie wieć to są ich pieniądze, dociera do ciebie ty ścierwo komusze? Należą się im choćby taka gnida jak ty kombinowała, że to jej pieniądze. Gówno mnie obchodzą składki tobie podobnych. Ja swoje składki odprowadzam tu i mam w dupie takie ścierwa jak ty. To, że uwielbiasz ciągnąć druta niemieckim staruchom to rzecz wiadoma, wy komuchy to uwielbiacie. Tak więc pierdol się potępieńcze! W dupe wsadź swoje składki w ZUS.

Mark Woydak

Data: 2015-12-15 21:02:15
Autor: Lord Donald
PiS-owskie "dobrodziejstwo".
W dniu 15.12.2015 o 17:47, MarkWoydak pisze:
[...]

takich jak ty. Po 2-gie moi rodzice przeprowadzajÄ… siÄ™ do WÅ‚och tu gdzie
[...]

Gówno płacili, płacili na ówczesnych emerytów, w tym swoich rodziców twoich dziadków, tak jest skonstruowany system emerytalny na solidarności pokoleń, nie tylko u nas w kraju, nowe pokolenie utrzymuje poprzednie, tak że ty jak się wypiąłeś Włoska gnido to teraz są na naszej łasce, mogą za tobą spadać skoro wychowali taką gnidę, tam na mopie będą przypierdalać, lub podcierać dupę jakiegoś włoskiego nazisty, do samej 90, jak dadzą radę. A ty cie po prostu odwal od nas Polaków, skoro zeszmaciłeś się na Włocha, srasz postami 20 na godzinę a nawet już nie wiesz gdzie nasz kraj leży na mapie.

PiS-owskie "dobrodziejstwo".