PiS-owskie oszolomy bis

Data: 2010-05-07 12:26:03
Autor: /heÂŽsk/
PiS-owskie oszolomy bis

Nie trudzcie sie, ladujecie od razu w koszu wiec
wasze ujadania sa wylacznie biciem piany we wlasnym folwarcznym towarzystwie kundelkow. Buziaki ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-05-07 12:32:33
Autor: azot
PiS-owskie oszolomy bis

Użytkownik "/heRsk/" </WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

Nie trudzcie sie, ladujecie od razu w koszu wiec
wasze ujadania sa wylacznie biciem piany we wlasnym
folwarcznym towarzystwie kundelkow. Buziaki ;o)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Buziaki  to możesz dawać Bronkowi. Nawet możesz mu dać .........
Tylko używaj wazeliny.

azot

Data: 2010-05-07 12:34:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PiS-owskie oszolomy bis

"/heRsk/" </WC15bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

--
Skalimowski, ty stary kretynie!  :-)))

AR

Data: 2010-05-07 12:42:25
Autor: raff
PiS-owskie oszolomy bis
Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

A to ciekawe ze ciagle zaczepia i ciagle widzi odpowiedz.

Czy ten Skalimowski to nie jest Baran ? ;)

R.

Data: 2010-05-07 12:52:40
Autor: Neko
PiS-owskie oszolomy bis
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w

A to ciekawe ze ciagle zaczepia i ciagle widzi odpowiedz.

Czy ten Skalimowski to nie jest Baran ? ;)

To jest POspolity. Klamie jak to POspolity. :)

Data: 2010-05-07 12:54:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PiS-owskie oszolomy bis

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

AR

A to ciekawe ze ciagle zaczepia i ciagle widzi odpowiedz.

Czy ten Skalimowski to nie jest Baran ? ;)

   Nie wiem, czy Baran, lecz jedno wiem z pewnoscia:
   Skalimowski jest uzalezniony od psp od z gora 10 lat.  :-)

   AR

Data: 2010-05-07 12:59:00
Autor: Neko
PiS-owskie oszolomy bis
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w

  Nie wiem, czy Baran, lecz jedno wiem z pewnoscia:
  Skalimowski jest uzalezniony od psp od z gora 10 lat.  :-)

Te uzaleznienie powinno byc wpisane juz w rejestr uzaleznien.

Pytanie jak leczyc takiego uzaleznionego? :)

Data: 2010-05-07 13:03:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
PiS-owskie oszolomy bis

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Te uzaleznienie powinno byc wpisane juz w rejestr uzaleznien.

Pytanie jak leczyc takiego uzaleznionego? :)

   Po co zaraz leczyc?  To w sumie raczej niegrozna przypadlosc.
   W tym konkretnym jednak przypadku nawet ja sam nie
   spodzewalbym sie, ze nasz Henio az tak sie zeswini.  :-)))

   AR

Data: 2010-05-07 15:27:40
Autor: cirrus
PiS-owskie oszolomy bis
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs0rpr$89n$1news.onet.pl...
[...]

Twoje kretyństwo jest nieuleczalne Frajersie.

--
stevep

Data: 2010-05-07 13:03:44
Autor: raff
PiS-owskie oszolomy bis
[...]

A jak sie toto obsciskuje z lewakami. Tfu! Zszedl na dno.

R.

Data: 2010-05-07 12:59:46
Autor: Neko
PiS-owskie oszolomy bis
Użytkownik "/heRsk/" </WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

Nie trudzcie sie, ladujecie od razu w koszu wiec
wasze ujadania sa wylacznie biciem piany we wlasnym
folwarcznym towarzystwie kundelkow. Buziaki ;o)))

Nie obiecuj. Nie obiecuj. "Miszcza" (Tuska) i tak nie przebijesz. :)

PiS-owskie oszolomy bis