PiS-owskie praktyki rodem z PRL

Data: 2017-06-07 10:31:42
Autor: prezydent San Escobar
PiS-owskie praktyki rodem z PRL
Poznańscy radni PiS wystosowali apel do władz województwa, domagając się
wstrzymania dotacji dla tegorocznej edycji festiwalu Malta.

Marszałek województwa wielkopolskiego twierdzi, że ,,za wzniosłymi słowami"
przewodniczącego klubu radnych PiS w sejmiku kryje się ,,de facto postulat
cenzury prewencyjnej wobec kuratora Malta Festival Poznań. Jeszcze nie
widzieliśmy niczego na festiwalu, a artysta, który w innym miejscu i czasie
zaproponował coś, co nie spodobało się władzy, ma być ujęty na czarnej liście i
należy uniemożliwić mu wszelkie działania, choćby odbierając dotacje. Takie
praktyki były dniem codziennym PRL i dotykały takich artystów jak Miłosz,
Herbert czy Barańczak. Czy niepodległa Polska ma tę niechlubną tradycję
kontynuować?" - podkreślił Woźniak.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PiS-owskie praktyki rodem z PRL