PiS-owskie żarty z Biedronki

Data: 2017-08-19 07:59:24
Autor: Lord z Donate
PiS-owskie żarty z Biedronki
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,22250467,bialostoccy-radni-i-doradca-ministra-rzucaja-homofobicznymi.html#Czolka3Img

Zdjęcie Roberta Biedronia, na którym znalazł się m.in. prezydent Białegostoku, okazało się być dla radnych miasta idealną okazją do homofobicznych żartów. A wszystko to na publicznym profilu dziennikarki białostockiego serwisu informacyjnego.

Prezydent Słupska Robert Biedroń zamieścił na swoim profilu na Instagramie selfie z samochodu. Uśmiechnięty Biedroń siedzi na miejscu obok kierowcy, a na tylnym siedzeniu - prezydent Elbląga Witold Wróblewski, prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski i były wiceminister kultury Piotr Żuchowski."

Z tego co wiem PiS wszelkimi sposobami usiłuje wykopać Truskolaskiego z fotela, a wszystko to bo ten nie zgodził sie na pomnik L.Kaczyńskiego w środku miasta. Pomink miał stanąć na skwerze otoczonym z jednej strony budynkiem KW PZPR, z drugiej "orłami zwycięstwa" z czasów PRL ozdobionych przez PiS napisami: Bóg-Honor-Ojczyzna, budynkiem PRL-owskiego kombinatu "Społem" zwanym blaszakiem osranym przez gołebie i zamykającym kwadrat blokiem w których mieszkali parytjniacy z KW, a oobecnie ich resortowe dzieci przechrzczone na PiS-owskich wielbicieli. Idealne miejsce dla upamiętnienia śp. Lecha. Plac Komuny.

CL

Data: 2017-08-19 08:29:14
Autor: boukun
PiS-owskie żarty z Biedronki
Użytkownik "Lord z Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
http://wiadomosci.gazeta.pl/

Uwaga GWno!

PiS-owskie żarty z Biedronki