PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->

Data: 2010-03-26 22:34:34
Autor: Lorn
PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->
8,5 tysiąca na garniturek ledwie wystarcza... Patrzcie, jaki się 'byznesmen' zrobił, gdzie on 40 lat temu robił? Wychodek przed chałupą pewnie stał. ;-> Cholera, jak mi go żal... Męczy się chłopina na państwowej posadzie... :>

Data: 2010-03-26 15:27:54
Autor: zbig
PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->
On 26 Mar, 22:34, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
8,5 tysi ca na garniturek ledwie wystarcza... Patrzcie, jaki si
'byznesmen' zrobi , gdzie on 40 lat temu robi ? Wychodek przed cha up
pewnie sta . ;-> Cholera, jak mi go al... M czy si ch opina na
pa stwowej posadzie... :>

A jaka morda zakazana, tępy wyraz  tego co u innych ludzi bywa twarzą,
istny paszczur.
I to ma być senator RP?

Data: 2010-03-27 07:45:50
Autor: karwanjestkretynem
PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

A jaka morda zakazana, tępy wyraz  tego co u innych ludzi bywa twarzą,
istny paszczur.
I to ma być senator RP?

Przecież to pisowiec, to jak ma wyglądac?

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 270 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-27 17:41:59
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ab9b56fd-e0b4-45e8-a1d9-4e2b12a6117630g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

On ma tępą twarz PiS-u.

--
stevep

Data: 2010-03-27 17:53:54
Autor: Piotr
PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->
Dnia Sat, 27 Mar 2010 17:41:59 +0100, cirrus napisał(a):

On ma tępą twarz PiS-u.

Ech, te twarze... Wicie cyrkus, są różne, he, he
http://www.karpiniuk.pl/images/stories/galeria/5355.jpg
Piotr

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-28 22:05:11
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Babciu a dlaczego masz takie wielkie oczy?
Nie przeszkadzaj - sram!

--
Sławek SWP
Nim na pożarcie rzucą nas tłumom

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-29 13:29:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hoodfs$81e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Masz ciężkie sranie?

--
stevep

Data: 2010-03-30 00:37:16
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Yhym... Czasem to nawet gówno nie chce wejść w zakręt i takie zaparte w syfonie sterczy. Wtedy nie ma siły trzeba się schylić i połamać ciosami karate.
Kiedyś, jak byłem młody to zębami szło łatwiej i szybciej... Teraz już tylko ręką mogę. Trenowałem na 6 balonówach ale niestety, mięśnie szczęki osłabły... No i zębów szkoda, podobno jakieś śliwo się zdziera czy coś takiego...

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną
  to jest tęsknota za młodością"

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-03-26 23:40:16
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Lorn napisał:
[...]

Zarozumiały buc. Dorobił się i chce wszędzie wysokich standardów - dla siebie! A reszta Polaków ma latać do wychodka!? Co!?

Data: 2010-03-26 23:54:11
Autor: Lorn
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Lorn napisał:
[...]

Niech sobie stawia w prywatnej hacjendzie 'szracz' jaki chce, ale jeśli szuka wygód, powinien sobie wynająć willę na Żoliborzu... :> Biedaczysko... Pozostał mu hotel sejmowy... Żona zabiera kasę. Ech. :>

Data: 2010-03-27 07:55:50
Autor: cytryna
[...]

Każda partia ma swojego Misiaka, Chlebowskiego, Sobiesiaka, Drzewieckiego, Grasia, Schetynę, którym na garniturek nie wystarcza, więc kręca lody jak ich koleżanka Beata Cielebąk z d. Kot. Takie czasy nastały, że palikocenie przynosi niemałe profity. A wszystko w ramach uprawiania polityki miłości
do lewej kasy. Wyszliście na głupków prawyborcy oszustów moralnych.

Data: 2010-03-27 18:09:46
Autor: MH
> [...]

do lewej kasy. Wyszliście na głupków prawyborcy oszustów moralnych.

========================

Ile klas i z jakimi ocenami je skończyłeś chłopczyku ??  Bo widzę , że masz
podstawowy problem ze zrozumieniem tekstu PiSanego przez autora wątka.
Tekst dotyczy senatora twojech umiłowanej partii. Masz coś do powiedzenia w tym
temacie? Nie ?? No to po kiego się wcinasz ??

A jak masz coś do powiedzenia n/t Misiaka , Chlebowskiego i innych , to trzaśnij
nowy wątek. LOGICZNE ?!

Typowa pisiorska mentalność .. "A u was biją murzynów" ..

MH

Data: 2010-03-27 21:54:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-27 18:09, MH pisze:
[...]

Przecież "cytryna " to dziewoja a nie chłopczyk.

PiS`owskiemu senatorkowi 40-letni 'szracz' przeszkadza? ;->