PiS, partia w biedzie

Data: 2012-07-16 15:34:19
Autor: identyfikator: 20040501
PiS, partia w biedzie
mózg Ci się zlasuje od tego popracia dla PO...

Data: 2012-07-16 15:43:30
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS, partia w biedzie

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ju158r$nrj$1node2.news.atman.pl...
mózg Ci się zlasuje od tego popracia dla PO...

Tobie już się  zlasował od umiłowania PiS! Każdy, kto zwiąże się z PiS-em traci zdrowy rozsądek. Przykładem choćby były bramkarz.

Data: 2012-07-16 16:01:28
Autor: identyfikator: 20040501
PiS, partia w biedzie
ja kieruję się tylko jednym, "nienawiścią do zjednoczenia"...
nie widzę dla siebie niestety partii którą mugłbym wspierać...
kiedyś był LPR, ale ACTA go chyba zdjęła...

Data: 2012-07-16 19:22:35
Autor: Przemysław W
PiS, partia w biedzie
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ju16ro$pfr$1node2.news.atman.pl...

nie widzę dla siebie niestety partii którą mugłbym wspierać...

To kup sobie słownik.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-16 19:53:14
Autor: identyfikator: 20040501
PiS, partia w biedzie
To kup sobie słownik.

to nowa polszczyzna, radzę się przyzwyczajać i dziękować mi, że Ci daję okazję...

PiS, partia w biedzie