PiS porecza za bandytow stadionowych!

Data: 2011-09-07 17:14:40
Autor: [He®Sk]
PiS porecza za bandytow stadionowych!

http://politykier.pl/kat,1026513,wid,13757747,wiadomosc.html?ticaid=5cfba

"By³a wiceminister sprawiedliwo¶ci Beata Kempa porêczy³a za Piotra S. "Starucha", gdy¿ nie chce powrotu komunizmu."

zenada. zenada. zenada! --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-07 18:32:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 18:14, "[He®Sk]" pisze:

http://politykier.pl/kat,1026513,wid,13757747,wiadomosc.html?ticaid=5cfba

"Była wiceminister sprawiedliwości Beata Kempa poręczyła
za Piotra S. "Starucha", gdyż nie chce powrotu komunizmu."

zenada. zenada. zenada!

Nie wiem jak, to można skomentować... Nieznajomość prawa, co w przypadku Zyty Gilowskiej jest zrozumiałe, ale poręczać za bandytę... Ewenement.

Data: 2011-09-08 00:00:05
Autor: Grzegorz Z.
PiS porecza za bandytow stadionowych!
"[He®Sk]" napisaù:

http://politykier.pl/kat,1026513,wid,13757747,wiadomosc.html?ticaid=5cfba

"Byùa wiceminister sprawiedliwoúci Beata Kempa poræczyùa za Piotra S. "Starucha", gdyý nie chce powrotu komunizmu."

zenada. zenada. zenada!

Dwa razy o tym pastowaùem.

Masz mnie w KF-ie? --
Socjalizm nigdy nie zapuúciù w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwaýajà siæ za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejúciowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-09-08 09:17:40
Autor: [He®Sk]
PiS porecza za bandytow stadionowych!
On Thu, 8 Sep 2011 00:00:05 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

"[He®Sk]" napisaů:

> http://politykier.pl/kat,1026513,wid,13757747,wiadomosc.html?ticaid=5cfba

Dwa razy o tym pastowaůem.

Masz mnie w KF-ie?

 cos ty, nie. czytam tylko 50 naglowkow wiec ta rewelacja
 mogla umknac. zalosne. samiczka losia porecza za kibola,
 stadionowego bandyte, a tym samym za pozostalych chuliganow.
 jakiez to obrzydliwe.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

PiS porecza za bandytow stadionowych!