PiS przegrał głosowanie w Sejmie

Data: 2020-10-20 02:18:50
Autor: Bruno Brunowski
PiS przegrał głosowanie w Sejmie
i Terlecki się obraził. No bo kto to widział, by posłowie dostawali czas na zapoznanie się z projektem.
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26414455,sejm-przeglosowano-wniosek-opozycji-o-przerwe-i-odroczenie.html

--
Bruno

Data: 2020-10-20 11:57:34
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 11:18:52 UTC+2 bru...@interia.pl napisał(a):
[...]
Nie PiS przegrał tylko wszyscy Polacy. Każde opóźnienie to kolejne niepotrzebne zgony. Wygrywają na tym co co rządzą na zachodzie Europy? Dobijemy w statystykach że zmarłymi do nich i nikt ich nie wypierdoli twierdząc że nie dbali w czasie choroby o ludzi. Nie jest również wykluczone że nie idzie o kasę. Bo kto to słyszał żeby poświęcać darmo własnych obywateli. Chwilowo im gorzej u nas tym lepiej dla niemcow. Dobrze że instynkt stadny działa. W Łodzi znalezienie w przestrzeni publicznej kogoś bez maseczki należy zaliczyć do kategorii cudów. Trafiają się już informacje że pasażerowie tramwaju nakopali do dupy komuś kto wsiadł bez maseczki i nie chciał sam wyjść.

Data: 2020-10-20 22:02:13
Autor: Pisiorowy Escobar
PiS przegrał głosowanie w Sejmie
w <f36e07d0-84d4-44a1-ac0d-5ef43c3ee73an@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> i Terlecki się obraził. No bo kto to widział, by posłowie dostawali czas na zapoznanie się z projektem. > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26414455,sejm-przeglosowano-wniosek-opozycji-o-przerwe-i-odroczenie.html > > -- > Bruno

jes t! jest ! jest życiowa niedojda do której dociera właściwy przekaz :DDD
towarzysze słuchajcie zenka spod budki z piwem :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-10-20 22:03:01
Autor: Pisiorowy Escobar
PiS przegrał głosowanie w Sejmie
w <f36e07d0-84d4-44a1-ac0d-5ef43c3ee73an@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Chwilowo im gorzej u nas tym lepiej dla niemcow.

niemców to wuja obchodzi co u nas słychować
tak mniej więcej tyle ile nas ukraina, plebsie

Data: 2020-10-21 08:18:34
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 20:57, BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Tak? Od maja byliście zajęci wyborami i "rekonstrukcją" rządu. NIC nie zrobiliście, a teraz dostajecie sraczki i chcecie zwalić wszystko na "Totalną Opozycję". 4 tuzów PiS (w tym wicepremier od bezpieki) nawet nie wzięło udziału w głosowaniu.

--
Runt

Data: 2020-10-20 12:51:21
Autor: boukun
[...]

No i totalna opozycja będzie winna pogorszenia sytuacji z Covid-19.

--
boukun

Data: 2020-10-20 03:56:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 października 2020 12:51:23 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> No i totalna opozycja będzie winna pogorszenia sytuacji z Covid-19.

7 miesięcy miał PiS, by się przygotować. Przez te 7 miesięcy nie zdołali uchwalić nawet tak prostej rzeczy, jak nakaz noszenia maseczek. Przy takim rozp... dzień czy dwa niczego znacząco nie zmienią. --
Bruno

Data: 2020-10-20 12:59:16
Autor: boukun
[...]

Nakaz noszenia maseczek był i jest ponownie, takie proste sprawy reguluje się rozporządzeniem, nie potrzeba do tego ustawy. A co robiła w tej sprawie opozycja przez 7 miesięcy? Zarażała, chodząc PO ulicach bez maseczek i nie trzymając dystansu i higieny osobistej. A teraz jeszcze jawna destrukcja.

--
boukun

Data: 2020-10-20 04:45:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 października 2020 12:59:17 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
> Nakaz noszenia maseczek był i jest ponownie, takie proste sprawy reguluje się rozporządzeniem, nie potrzeba do tego ustawy.

https://bezprawnik.pl/nakaz-zakrywania-twarzy-jest-nielegalny/
Jak widać potrzeba.

A co robiła w tej sprawie opozycja przez 7 miesięcy?

Zgłaszała projekty ustaw i setki poprawek. PiS wszystko to spuścił w kiblu.

--
Bruno

Data: 2020-10-20 05:19:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 października 2020 14:04:29 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> Jak widać potrzeba.
> rytjg
4 min. temu

no jasne beda radzic z dwa tygodnie potem senat z 3 miesiące i minie rok a nas nie będzie !! trzeba działac szybko

I TYLE
6 min. temu

Jakby ta ustawa była w trosce o zdrowie Niemców, platforma przed napisaniem by ją poparła, a Polaków to oni mają w głębokim poważaniu

P... kocopołów. Jak trzeba było szybko, to i Senat działał szybko. A min. 24h na przeczytanie ustawy posłom się należy. Trzeba było projekt udostępnić w weekend.

--
Bruno

Data: 2020-10-20 14:33:16
Autor: u2
PiS przegrał głosowanie w Sejmie
P... kocopołów. Jak trzeba było szybko, to i Senat działał szybko. A min. 24h na przeczytanie ustawy posłom się należy. Trzeba było projekt udostępnić w weekend.

taaa, spróbuj głuptaku nie nosić maseczki lub w inny sposób nie zakrywać nosa i ust:)))))))))))))

https://telewizjarepublika.pl/kgp-tylko-w-ciagu-minionej-doby-prawie-32-tys-osob-zostalo-ukaranych-za-niezakrywanie-ust-i-nosa,104128.html

W ciągu ostatniej doby policjanci pouczyli w całym kraju ponad 840 osób, nałożyli mandaty na ponad 3190 osób, a w ponad 570 przypadkach skierowali wnioski o ukaranie do sądu za niezakrywanie nosa i ust - przekazał rzecznik Komendy Głównej Policji insp. Mariusz Ciarka.

Data: 2020-10-20 14:34:44
Autor: boukun
[...]

Adam Niedzielski
@a_niedzielski
Jeśli nie możesz pomóc to chociaż nie przeszkadzaj. Politykierstwo wygrało dziś ze zdrowiem.
11:00 AM ? 20 paź 2020

--
boukun

Data: 2020-10-20 16:11:39
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 12:59, boukun pisze:

[...]

POważnie? Jesteś znawcą prawa czy papugą ze sklepu zoologicznego?

--
Runt

Data: 2020-10-20 22:53:20
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-20 o 12:56, Bruno Brunowski pisze:
7 miesięcy miał PiS, by się przygotować. Przez te 7 miesięcy nie zdołali uchwalić nawet tak prostej rzeczy, jak nakaz noszenia maseczek. Przy takim rozp... dzień czy dwa niczego znacząco nie zmienią.

Ale smród się będzie ciągnął za PO a to konkretne punkty procentowe w sondażach. niech im ziemia lekką będzie.
Trzymając się tematyki pogrzebowej

Data: 2020-10-21 00:26:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 października 2020 22:53:22 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
> [...]

Ale smród się będzie ciągnął za PO a to konkretne punkty procentowe w sondażach. niech im ziemia lekką będzie.

Kilka godzin czytania przez różnych ludzi projektu ustawy i już rząd zaczął zapowiadać poprawki. Dobrze, że choć raz udało się powstrzymać gniota przed szybkim uchwaleniem.

A najgłośniej darły się te pisiory, które nie stawiły się wczoraj w robocie jak Horała czy Cymański.

--
Bruno

Data: 2020-10-21 08:18:44
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 22:53, _Master_ pisze:
[...]

Smród ciagnie się za PiS od zawsze.
Od maja zajmowaliście sie roszadami na stołkach, a teraz co?
Nagle jednodniowa sraczka was dopadła?
Winne PO i Tusk?
Walcie się "konfederaci" we własne wychudłe piersiątka.

--
Runt

Data: 2020-10-21 01:33:47
Autor: Lorn
W dniu 20.10.2020 o 12:51, boukun pisze:
[...]

  Kołtunizm musi mieć kozła ofiarnego...

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-10-20 16:11:17
Autor: Runt
W dniu 2020-10-20 o 11:18, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Rozpasanie POwładnych PiS w czasie "kwarantanny" prezesa jest warcholstwem! Oj rozliczy was prezes! Oj rozliczy!

--
Runt

PiS przegrał głosowanie w Sejmie