PiS przejmuje kontrolę nad Facebookiem

Data: 2017-11-07 08:43:29
Autor: Totalna Opozycja
PiS przejmuje kontrolę nad Facebookiem
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:f6e46f65-ff77-4e28-81e6-e3dc0d1b09b2googlegroups.com...
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Strezynska-Chcemy-by-Facebook-podlegal-polskiemu-prawu-4030459.html

  Chcemy, by Facebook podlegał polskiemu prawu i nie mógł sam blokować kont i
  zamieszczanych tam treści - mówi we wtorek "Gazecie Wyborczej" minister
  cyfryzacji Anna Streżyńska. "

Buuuuhahahahahhahahahahhahahahahaaaaaa!

Facebook jest własnością kolesi z Kremla.

Ania niech zatrudni się w TPSA. Jestem tam tyle do zrobienia ;-))))

CL

Data: 2017-11-07 07:56:30
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

Buuuuhahahahahhahahahahhahahahahaaaaaa!

Facebook jest własnością kolesi z Kremla.

Ania niech zatrudni się w TPSA. Jestem tam tyle do zrobienia ;-))))

Zajrzałem do regulaminu fejsbuka i tam są szczególne warunki dla userów
z DE, czyli jednak się da. Widzisz pajdaku, wystarczy chcieć:)

cyt.
Niektóre szczególne warunki dotyczące wyłącznie użytkowników z Niemiec można znaleźć tutaj.

Data: 2017-11-07 08:06:06
Autor: japanizer
On Wednesday, November 8, 2017 at 12:56:31 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

> Buuuuhahahahahhahahahahhahahahahaaaaaa!
z DE, czyli jednak się da. Widzisz pajdaku, wystarczy chcieć:)

Co chcieć? Czytać ze zrozumieniem? No czasem mógłbyś.

cyt.
Niektóre szczególne warunki dotyczące wyłącznie użytkowników z Niemiec można znaleźć tutaj.

I gdzie tam nocniczku jest "Facebook DE nie będzie mógł blokować kont i zamieszczanych tam treści, chyba że Wszechkaczelniczka Niemiec tak każe"?

Data: 2017-11-08 07:48:27
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:3b8be06b-a367-49e5-b3a0-284b97489b72googlegroups.com...
[...]

Potrafisz pajdaku czytać ze zrozumieniem?

CL

PiS przejmuje kontrolę nad Facebookiem