PiS robi porzadki wsrod mafii

Data: 2016-12-08 04:54:14
Autor: Vernon L. Pinkley
PiS robi porzadki wsrod mafii
No to niech mi ktoś teraz powie,że można się legalnie ,szybko bez oszustw i
przekretów dorobić dużych pieniędzy ?

Zakładasz niepubliczny ośrodek zdrowia, podpisujesz kontrakt z NFZ
i kroisz NFZ na lewe usługi, pół wajśawki na tym jedzie:)

Zresztą nie musi być NZOZ, wystarczy cokolwiek prywatnego
świadczące usługi państwówce. Odpalasz 5-15% decydentowi,
kaskę za zlecenie dostajesz, coś tam posmyrasz dla picu i gitara:)

Data: 2016-12-08 17:02:50
Autor: boukun
Użytkownik "Vernon L. Pinkley"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Nie ma to jak wszystko bylo panstwowe....

boukun

PiS robi porzadki wsrod mafii