PiS się wystraszył!

Data: 2018-07-04 08:48:01
Autor: Patałachy i Stołki
PiS się wystraszył!
https://pikio.pl/lech-walesa-pojdzie-siedziec-pis/

"Ktoś, kto grozi i deklaruje użycia broni, jest albo niezborny emocjonalnie, albo groźnym psychopatą. Nawet jeżeli jest laureatem POKOJOWEJ Nagrody Nobla - napisał Brudziński, co skłoniło internautów do myślenia, że PiS już wkrótce zdecyduje się w poważny sposób zająć działaniami Wałęsy."

No i co PiS-owcy, zamkniecie "bolka" czy "antka"? ;-)))

CL

Data: 2018-07-04 08:47:24
Autor: Zenek Kapelinder
PiS się wystraszył!
Kto to jest Walesa?

Data: 2018-07-05 16:17:12
Autor: piss
PiS się wystraszył!
psina zagrodowa  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bd6447ec-7d8a-40a1-aee4-ff95cc17e39dgooglegroups.com...
Kto to jest Walesa?

Jasiu, to ktoś kogo nie jesteś godny w dupe całować!

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2018-07-04 09:18:43
Autor: Lord Donald
PiS się wystraszył!
W dniu 04.07.2018 o 08:48, Patałachy i Stołki pisze:
[...]

A ty Srajdak przepustki od fryca nie dostałeś, nie bronisz interesów marionetek fryców Warszawie?

Data: 2018-07-04 13:21:39
Autor: Patałachy i Stołki
PiS się wystraszył!
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

A ty Srajdak

A ty stary zaśliniony dziadu z abulią ... ;-)))

przepustki od fryca nie dostałeś,

Ty dziadek masz coś z tym łbem. Fryc ci się w kisielowatym mózgu zagnieździł
i sieje spustoszenie! ;-))

nie bronisz interesów marionetek fryców Warszawie?

Masz coś do powiedzenia w temacie schizofrenika Jojo?

Jak nie to wypier...j do swoich za Ural! ;-)))

CL

Data: 2018-07-04 09:25:36
Autor: A. Filip
PiS się wystraszył jednego uzbrojonego ;-)
Patałachy i Stołki <lud.ciemny@kupi.to> pisze:
[...]

Ależ to PO gupie było!  Jakby ustanowiło powszechne prawo posiadania
broni to więcej "Wałęsów" by na Warszawę maszerowało!

Panie Lechu W.: Jak się dokładnie czyta skasowane wpisy? :-)

https://www.tvp.info/37920905/walesa-sie-tlumaczy-ze-skasowanych-wpisow-panie-brudzinski-przeczytaj-pan-dokladnie
Wałęsa się tłumaczy ze skasowanych wpisów. ,,Panie Brudziński, przeczytaj Pan dokładnie"

Data: 2018-07-04 10:00:00
Autor: Lord Donald
PiS się wystraszył!
[...]

Właśnie miliony POsrańców maszerują w Warszawie

https://e.allegroimg.com/s512/03c1ce/e676d7194d5dbf376b28201e30ae

Z Brukseli właśnie sztab generalny w drodze do Warszawy poprowadzić Pucz.

http://fototekst.pl/wp-content/uploads/2012/11/asi6680-639x325.jpg

Data: 2018-07-04 13:18:29
Autor: Patałachy i Stołki
PiS się wystraszył!
[...]

Sracie w  gacie, co? ;-)))

POsrańców maszerują w Warszawie

Posrany to jesteś ty. Masz we łbie kisiel zamiast mózgu! ;-)))

https://e.allegroimg.com/s512/03c1ce/e676d7194d5dbf376b28201e30ae

Z Brukseli właśnie sztab generalny w drodze do Warszawy poprowadzić Pucz.

"Raz zdobytej władzy nie oddaje się niiiiggggdddyy!" darł mordę twój
sowiecki idol! ;-)))

http://fototekst.pl/wp-content/uploads/2012/11/asi6680-639x325.jpg

Kolejny raz udowadniasz, że jesteś starym półgłowkiem, któremu PZPR zrobiła
z mózgu kisiel.

CL

Data: 2018-07-04 14:39:00
Autor: Lord Donald
PiS się wystraszył!
W dniu 04.07.2018 o 13:18, Patałachy i Stołki pisze:
[...]

Oj srajdaczku przyznaj się. Ciebie frycki do warszawy wiozą na pace pod planetką. Jak powalczysz dla nich aby zgnoić swój kraj. Przywrócisz ich marionetkowy rząd POsrańców. To później z powrotem w niewolę do fryca. Do usranej śmierci taka gnida jak ty tam u fryca w niewoli będzie przypierdalać. Ale tak naprawdę to nam nie szkoda takich gnid jak ty, sami sobie zgotowaliście taki los. Po za tym chociaż byś tutaj zasrał całą listę tysiącami spam,u z dziesiątek nicków to i tak żaden szwabski POsraniec do koryta w kraju nie wróci.

Data: 2018-07-04 15:44:10
Autor: piss
PiS się wystraszył!
[...]

Oj zasliniony dziadu... ;-)))

przyznaj się.

Sam się wal w chude gruźlicze piersi ;-)))

Ciebie frycki

Co to takiego "frycki"? Jakas odmiana frytek? ;-))

do warszawy wiozą na pace pod planetką.

PLANDEKĄ !!!! P L A N D E K Ą !!!  N i e d o u k u !!! ;-)))

Jak powalczysz dla nich aby zgnoić swój kraj.

Jeżli ktos gnoi mój kraj to takie PZPR-owskie relikty jak ty.
Moskiewskie sługusy!

Przywrócisz ich marionetkowy rząd POsrańców.

Słyszałeś cos dziadzia o wyborach powszechnych? ;-)))

To później z powrotem w niewolę do fryca.

"lepszy na wolności kąsek byle jaki niż w niewoli przysmaki" ;-))))

Do usranej śmierci

W  twoim przypadku to już kwestia miesięcy! ;-)))

taka gnida

Gnidy to ty masz na swoim worku mosznowym. ;-)))))

 jak ty tam u fryca w niewoli będzie przypierdalać.

Masz na mysli twoje "zajęcie" w DDR?
Musiałeś się za markę sporo naobciagać och ty biedaku! ;-)))

Ale tak naprawdę to nam

Nam? Sowieckim sługusom takim jak ty? ;-)))

nie szkoda takich gnid jak ty,

Zaszczany dziadu, twój los jest mi zupełnie obojetny.
Żyjąc marnujesz tlen ty podła sowiecka gnido! ;-)))

sami sobie zgotowaliście taki los.

Tobie los zgotował Kreml ;-)))

Po za tym chociaż byś tutaj zasrał

Dziadzia, kalesony masz zasrane to i śmierdzisz jak mongolska jurta! ;-)))

całą listę tysiącami spam,

Pogadaj o tym z płatnym pachołkami Putina takimi jak ty! ;-)))

u z dziesiątek nicków

A będą ich miliony! ;-)))))

to i tak żaden szwabski POsraniec do koryta w kraju nie wróci.

Zaszczany dziadu, wracaj do swojego ZSRR i nie zasmradzaj nam Polakom
powietrza! ;-)))

Podobało się dziadzia? Pisz dziadzia więcej w podobnym stylu. Nowogrodzka
może cię w końcu dostrzeże! Może nawet wycieczkę po byłym DDR ci zafuduje.
Będziesz miał co wspominać! Łezka w oku ci się zakręci,a dupę nie tylko żal
ściśnie!  Trzymaj się dziadzia zdrowo! Kop sobie dół z wapnem bo jak PO
dojdzie do władzy to będziesz miał gdzie się ukryć! ;-)))

CL

Data: 2018-07-04 13:17:28
Autor: Patałachy i Stołki
PiS się wystraszył jednego uzbrojonego Wałęsy co już wpisy/groźby na FBooku JUŻ pokasował ;-)

A cos na temat pajacu?

CL

PiS się wystraszył!