PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?

Data: 2011-02-28 15:37:45
Autor: Przemysław Warzywny
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
Jarosław Kaczyński na sobotniej konferencji prasowej grzmiał, że złoży skargę do Trybunału Konstytucyjnego. Jego zdaniem ustawa podpisana przez Komorowskiego, jest niezgodna z ustawą zasadniczą. To dziwne, bo zarówno PiS, jak i sam prezes głosowali za jej przyjęciem.

Jarosław Kaczyński na sobotniej konferencji

prasowej zapowiedział, że złoży skargę do Trybunału Konstytucyjnego w sprawie uchwalonego niedawno  kodeksu wyborczego. Chodzi o możliwość zorganizowania dwudniowych wyborów. Prezes PiS oświadczył, że dwudniowe wybory, które wprowadza podpisany przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego kodeks wyborczy, to rozwiązanie niezgodne z konstytucją.

 Sęk w tym, że cały klub PiS głosował za takim rozwiązaniem. Z Jarosławem Kaczyńskim włącznie.

W sobotę Kaczyński cytował Konstytucję i argumentował, że ustawa zasadnicza przewiduje jasno i wyraźnie, że jest jeden dzień wyborów.

Jak zauważyło radio RMF FM ta zapowiedź jest dość zdumiewająca, bo kodeks wyborczy został w grudniu uchwalony przez Sejm - jednogłośnie. Poparło go 430 posłów, nikt nie był przeciw i nikt z obecnych nie wstrzymał się od głosowania. Za było 143 posłów PiS, w tym osobiście

- Jarosław Kaczyński!

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/324038,kaczynski-do-trybunalu-dwudniowe-wybory-niekonstytucyjne.html

Czy ma ktoś wątpliwości co do  stanu psychicznego kurdupla?

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-02-28 14:45:54
Autor: obserwator
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Czy ma ktoś wątpliwości co do  stanu psychicznego kurdupla?

a na inny komentarz nie w stylu bolszewickim, ciebie nie stac?

Data: 2011-02-28 15:48:28
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgcf2$3sg$1inews.gazeta.pl...
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Czy ma ktoś wątpliwości co do  stanu psychicznego kurdupla?

a na inny komentarz nie w stylu bolszewickim, ciebie nie stac?

Czym się chrakteryzuje "komentarz w stylu bolszewickim"?

Przemek

Data: 2011-02-28 15:29:12
Autor: obserwator
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Czym się chrakteryzuje "komentarz w stylu bolszewickim"?

Bolszewicy głosili potrzebę zniszczenia, zwalczania i wykluczenia z życia ...
Bolszewicy zamiast krytyki naukowej, epatowali przeciwników wulgarnymi wyzwiskami.

A bezpodstawne oskarzenia o chorobe psychiczna przeciwnikow politycznych i
nastepnie lokowanie ich w tzw. *psychuszkach* lub mordowanie, to klasyka w
wydaniu bolszewikow. Bardzo celnie opisal te metody walki bolszewikow (komunistow), Bocheński Józef
Maria - *Filozofia bolszewicka*. Jesli przeczytasz ta ksiazke, zrozumiesz dlaczego spoleczenstwa nalezace do cywilizacji zachodniej, osiagnely niesamowity sukces rozwojowy, natomiast
spoleczenstwa ktore poddano indoktrynacji bolszewickiej - poniosly totalna
kleske i nadal z tego bagna nie moga sie wydostac, bo uparcie kontynuuja metody zwalczania swoich rzekomych przeciwnikow, metodami bolszewickimi.
 http://ksiegarnia.antyk.org.pl/x_C_I__P_23016278-23010001.html

Data: 2011-02-28 18:04:02
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgf07$dbu$1inews.gazeta.pl...
[...]

W takim razie wytłumacz mi dlaczego nie przeszkadza ci taki tytuł posta: "Ryży oszust znowu chce cię okraść"? Ponieważ nie pierwszy raz wykazujesz tendencyjność, nie stać cię na obiektywizm, to po co zamieszczasz te swoje uwagi broniące kogoś, kogo obronić się nie da?

Przemek

Data: 2011-02-28 17:16:41
Autor: obserwator
[...]

a skad wiesz, ze mi nie przeszkadza? Nie pytales mnie o to wczesniej.

Wiele rzeczy mi przeszkadza, a najbardziej dezinformacja w polskiej sieci.

Jesli chodzi o tuska, to wlsnie jego niestety obronic sie nieda.

Pan Kaczynski ma swoje slabe punkty i ja o tym dobrze wiem (ale ktory polityk
ich nie ma?), ale bezpardonowy, permanentny atak w stylu bolszewicki na niego
i PiS, ktory jest partia opozycyjna  - to glupota i absurd.

Data: 2011-02-28 18:20:18
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgl9p$7rf$1inews.gazeta.pl...
[...]

O Kaczyńskiego też cię nie pytałem, a napisałeś.

Przemek

Data: 2011-02-28 17:33:06
Autor: obserwator
> [...]

> a skad wiesz, ze mi nie przeszkadza? Nie pytales mnie o to wczesniej.

O Kaczyńskiego też cię nie pytałem, a napisałeś.

ale zamiesciles inwektywy na jego temat czy na temat kogos innego?

Data: 2011-02-28 18:46:39
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgm8h$bm2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

O Kaczyńskiego też cię nie pytałem, a napisałeś.

ale zamiesciles inwektywy na jego temat czy na temat kogos innego?

A to nie są zamieszczone inwektywy?:

Data: 2011-02-28 17:52:57
Autor: obserwator
> [...]
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

> ale zamiesciles inwektywy na jego temat czy na temat kogos innego?

a to ja je zamiescilem? Pytaj tego kto zamiescil. --

Data: 2011-02-28 18:58:58
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgndo$g90$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A to nie są zamieszczone inwektywy?:

"Ryży oszust znowu chce cię okraść"

a to ja je zamiescilem? Pytaj tego kto zamiescil.

Tych, na które zareeagowałeś też nie zamieściłeś.

Przemek

Data: 2011-02-28 18:09:34
Autor: obserwator
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?

> a to ja je zamiescilem? Pytaj tego kto zamiescil.

Tych, na które zareeagowałeś też nie zamieściłeś.

a dlaczego ty nie reagujesz na tego typu teksty pod adresem tuska?
Ja ci nie bronie reagowac:)

Data: 2011-02-28 19:21:49
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikgocu$k3g$1inews.gazeta.pl...

> a to ja je zamiescilem? Pytaj tego kto zamiescil.

Tych, na które zareeagowałeś też nie zamieściłeś.

a dlaczego ty nie reagujesz na tego typu teksty pod adresem tuska?
Ja ci nie bronie reagowac:)

Wręcz żałosny jest ten twój brak argumentów.

Przemek

Data: 2011-02-28 18:26:43
Autor: obserwator
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Wręcz żałosny jest ten twój brak argumentów.

a to jest niezalosny argument?

Data: 2011-02-28 19:33:39
Autor: Koss Hans

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ikgp48$n1k$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Ja ci nie bronie reagowac:)

Wręcz żałosny jest ten twój brak argumentów.

Ten obsrywator to musi być jakiś komuszy prowokator! Skąd się on wzioł na forum? Pojawił się nagle. Jaką miał wcześniej nazwę?

HansKoss

Data: 2011-02-28 19:01:08
Autor: obserwator
Koss Hans <rudy102@military.org> napisał(a):
Ten obsrywator to musi być jakiś komuszy prowokator! Skąd się on wzioł na forum? Pojawił się nagle. Jaką miał wcześniej nazwę?

HansKoss

taak, ja jestem komuszy, a ty demokratyczny pelna geba;)

Data: 2011-02-28 21:36:54
Autor: Przemysław Warzywny
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
Użytkownik "Koss Hans" <rudy102@military.org> napisał

Ten obsrywator to musi być jakiś komuszy prowokator! Skąd się on wzioł na forum? Pojawił się nagle. Jaką miał wcześniej nazwę?

Tylko, że prowokator powinien być inteligentny, a obsrywator to jest najzwyklejszy burak.

Przemek

Data: 2011-03-01 16:10:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Koss Hans" <rudy102@military.org> napisał w wiadomości news:4d6beac4$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To pieniacz, a nade wszystko kretyn.

--
stevep

Data: 2011-02-28 17:04:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-28 15:37, Przemysław Warzywny pisze:

Czy ma ktoś wątpliwości co do  stanu psychicznego kurdupla?

Przemek

Wygląda na to Ĺźe w Polsce zawsze musi być taki durak  -  "Za a nawet przeciw".

Data: 2011-02-28 14:00:54
Autor: Hans Kloss
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
On 28 Lut, 17:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Wygląda na to że w Polsce zawsze musi być taki durak  -  "Za a nawet
przeciw".
 OK, posła który spostrzega swoją (i innych) omyłkę i dąży do jej
naprawienia nazywasz "durakiem".
Jak wobec tego nazwiesz pozostałych glosujących za antykonstytucyjną
ustawą posłów ?
J-23

Data: 2011-02-28 16:14:11
Autor: obserwator
PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Wygląda na to że w Polsce zawsze musi być taki durak  -  "Za a nawet przeciw".

 wyglada na to, ze wlasnie w Polsce nie moze byc nikt *przeciw*, jak to w
komunizmie.

--

PiS skar?y do Trybuna?u. Kaczy?ski doniesie sam na siebie?