PiS skarży na TVN24 ;)

Data: 2011-01-21 18:13:41
Autor: mi
PiS skarży na TVN24 ;)
On 21.01.2011 17:34, Eulalia Browarek wrote:
To są goście o mentalności przedszkolaka ;) Tylko, że duzi, z tym, że
nie wszyscy ;))))

Znaczy się, że wszyscy mają być zadowoleni z WSI24? Taki rozkaz z centrali?

mi

Data: 2011-01-21 18:15:44
Autor: u2
PiS skarży na TVN24 ;)
W dniu 2011-01-21 18:13, mi pisze:
[...]

Ja mam n-kę podobnie jak inne satelity, ale czekam ana DVB-T, aby
monopoliści poczuli oddech szczura na swojej szyi :)

PiS skarży na TVN24 ;)