PiS sprawdzi ręce wszystkich polityków. Majątki działaczy politycznych i ich rodzin pod lupą

Data: 2019-05-23 13:30:08
Autor: Lord Donald
PiS sprawdzi ręce wszystkich polityków. Majątki działaczy politycznych i ich rodzin pod lupą
PiS sprawdzi ręce wszystkich polityków. Majątki działaczy politycznych i ich rodzin pod lupą

Platforma Obywatelska zażądała przyspieszonego posiedzenia Sejmu, tak aby posłowie mogli przyjąć ich projekt zobowiązujący rodzinę premiera do ujawnienia zarobków. To jednak wykluczone. ,,Zgodnie z aktualnym harmonogramem prac Izby następne posiedzenie Sejmu jest zaplanowane w dniach 12-14 czerwca. Jak na razie nie są planowane zmiany w kalendarzu prac Sejmu. Nowe projekty ustaw, które trafiły na Wiejską, będą procedowane według obowiązujących zasad" - poinformował wczoraj Andrzej Grzegrzółka, szef Centrum Informacyjnego Sejmu.

https://niezalezna.pl/272650-pis-sprawdzi-rece-wszystkich-politykow-majatki-dzialaczy-politycznych-i-ich-rodzin-pod-lupa?fbclid=IwAR1l8GLEHDBhrt7jXEcEEFgtsKwBd0WOs_ZENF8aNiveFoAoyYzRhKE7aMg

Data: 2019-05-23 04:36:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 13:30:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Coś ci się tytuł z treścią nie zgadza. Za to ciekawiej jest w linku:
"Platforma zaproponowała projekt ustawy ,,Czyste ręce". Złożyliśmy ją wczoraj do marszałka Sejmu, licząc, że będzie ona szybko procedowana, żeby przed wyborami Polacy mogli uzyskać pełną informację o stanie majątkowym polskiego premiera, jego żony, na którą przepisywał w dużej mierze majątek - mówił wczoraj Sławomir Neumann."
I to niby to sprawdzenie przez PiS?

--
Bruno

Data: 2019-05-23 13:49:37
Autor: Lord Donald
[...]

Boi twój tęp[y łem nie może przetrawić innego punktu niż narracja niemieckiego TVN i UBeckiej GW. Właśnie to wy POsrańcy macie problem z rozliczeniem, ale chcieli byście swoim gównem obrzucać innych. Będą rozliczani członkowie rodzin wszystkich Polityków, wejdzie ustawa czego właśnie nie chcą POsrańcy. A jak to jest w przypadku Morawieckiego to się dzięki tej ustawy dowiemy, raczej jak widać on nie obawia się tej ustawy w odróżnieniu do twoich POrańców. Ale miło popatrzeć jak wasi POsrańcy znowu zaczną z pierdlem biegać do TSUE jak ustawa wejdzie w życie. Widzisz gdzie nie próbujecie napluć to zawsze was zaleje wasze gówno, po 25 latach rządów i afer nie jesteście w stanie nawet trollować PiS, nie mówiąc o programie, itp.... Bo nawet najbardziej tępy debil nie uwierzył by w obietnice waszych POsrańców. A więc jedynie plujecie jadem, próbujecie obrzucać dinozaura PiS swoim gównem, a te wasze gówno zpowrotem spada na was.

Data: 2019-05-23 04:55:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 13:49:38 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> "Platforma zaproponowała projekt ustawy ,,Czyste ręce". Złożyliśmy ją wczoraj do marszałka Sejmu, licząc, że będzie ona szybko procedowana, żeby przed wyborami Polacy mogli uzyskać pełną informację o stanie majątkowym polskiego premiera, jego żony, na którą przepisywał w dużej mierze majątek - mówił wczoraj Sławomir Neumann."
> [...]
[Ciach bełkocik]

A to wam Zbysiu na finiszu kampanii numer wywinął, bo to on podobno podrzucił GW temat "Działkowca". Tak przynajmniej sądzą pisiory.
http://wyborcza.pl/7,75398,24811329,teoria-spisku-w-pis-podejrzewaja-ze-ziobro-mogl-inspirowac.html

--
Bruno

Data: 2019-05-24 09:49:41
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

uuu, działkowiec boi się ujawnienia majątku żony bo wyjdzie jakie przekrętasy
robił

wypnij się doldzik teraz pinokiowi :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-23 14:15:57
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc607v$1ee3$1gioia.aioe.org...
[...]

Buuuhahahhahahhaha! Wszystkich? Co ze srebrnymi wieżami? ;-)))

--
Pajdak

PiS sprawdzi ręce wszystkich polityków. Majątki działaczy politycznych i ich rodzin pod lupą