PiS sprzedaje Polskę

Data: 2017-09-23 13:51:29
Autor: Yogi
PiS sprzedaje Polskę
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22413109,najwiekszy-bank-na-swiecie-otworzy-siedzibe-w-polsce-i-zatrudni.html#BoxBizLinkImg

Wicepremier Mateusz Morawiecki na antenie radiowej Trójki poinformował, że
największy pod względem wartości giełdowej bank na świecie JP Morgan Chase
otworzy swoją siedzibę w Polsce. To oznacza kilka tysięcy dobrze płatnych
miejsc pracy.

O wejściu do Polski JP Morgan mówiło się od miesięcy. W sierpniu bank
zarejestrował swoją spółkę w naszym kraju.

Dopiero dziś na antenie radiowej Trójki Mateusz Morawiecki potwierdził
plany inwestycyjne amerykańskiego giganta."

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-09-23 05:06:09
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
Ten bank obsluguje rzady i najwieksze firmy. To dlaczego robi siedzibe a nie jakis maly oddzial w Polsce? Bo za niedlugi czas bedziemy dysponowali wolnymi srodkami w wysokosci ponad 6 bilionow dolarow a banki jakie sa w Polsce sa ca cienkie zeby obracac taka kasa.

Data: 2017-09-23 05:42:48
Autor: japanizer
PiS sprzedaje Polskę
On Saturday, September 23, 2017 at 9:06:10 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

15 bilionów dolarów, bo przecież od Ruskich też się należy podobna kwota, a potem jeszcze za 45 lat okupacji.

Data: 2017-09-23 05:48:41
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
Przyszedl czas zeby niemcy nam zaplacili. I tego na razie mozemy sie trzymac.

Data: 2017-09-23 06:48:47
Autor: japanizer
PiS sprzedaje Polskę
On Saturday, September 23, 2017 at 9:48:42 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przyszedl czas zeby niemcy nam zaplacili. I tego na razie mozemy sie trzymac.

A najbardziej prze***ane mają Szwedzi.

Straty w czasie potopu szwedzkiego niby nie tak wielkie jak te zrobione przez Niemców i Rosjan, ale odsetki za kilkaset lat! Myślę że spokojnie Szwedzi będą zmuszeni do zapłacenia ze 20 bilionów dolarów.

Data: 2017-09-23 08:05:04
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
Najbardziej przejebane, i to doslownie, to ty pizdziak masz. Jak zaczna placic to im sie pogorszy i cala zlosc wyladuja na ruchaniu ciebie. Na litosc emerytowanych nazistow nie licz.

Data: 2017-09-23 14:58:26
Autor: Presidente de San Escobar
PiS sprzedaje Polskę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Przyszedl czas zeby niemcy nam zaplacili. I tego na razie mozemy sie trzymac.

Tak z ciekawości zenuś-kapuś - co będzie jak twoje marzenie nie spełnią się i
nic nie dostaniemy? :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 16:48:47
Autor: Totalna Opozycja
PiS sprzedaje Polskę

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:gimcsc5f5sehkpmqrdfj0tdg0mnal4kq054ax.com...
[...]

Nie wiedziałem ze Zenusiowi cos sie należy. I za co?  ;-))))))))))))))))))

Cl

Data: 2017-09-24 15:54:51
Autor: Presidente de San Escobar
PiS sprzedaje Polskę
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Nie wiedziałem ze Zenusiowi cos sie należy. I za co?  ;-))))))))))))))))))

Zenusiowi-kapusiowi należy się odszkodowanie od Pisuaru za spierdolenie do
końca jego mózgu :DDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 17:43:51
Autor: andal
PiS sprzedaje Polskę
On Sat, 23 Sep 2017 05:48:41 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Przyszedl czas zeby niemcy nam zaplacili. I tego na razie mozemy sie
trzymac.

zdeponujemy to w jpmorgan i bedziemy zyc z odsetek

lol

Data: 2017-09-23 10:51:43
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
Tylko zanim zdeponujemy to wypierdolimy do sstalibanodojczlandu folksdojczow co chca szwabom darowac kase. Ze 30% tego scierwa tu jest.

Data: 2017-09-24 15:55:39
Autor: Presidente de San Escobar
PiS sprzedaje Polskę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Tylko zanim zdeponujemy to wypierdolimy do sstalibanodojczlandu folksdojczow co chca szwabom darowac kase. Ze 30% tego scierwa tu jest.

Raczej 70%. Które takich zjebów jak ty wywiezie na taczkach :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-23 20:39:16
Autor: u2
PiS sprzedaje Polskę
W dniu 23.09.2017 o 19:43, andal@fake.org pisze:
[...]

to jeszcze nie żyjesz ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-09-23 13:24:39
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
pizdziak to zywy trup. Na odruchach egzystuje.

Data: 2017-09-23 16:47:18
Autor: Totalna Opozycja
PiS sprzedaje Polskę

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:bddcaa17-9308-4893-9fc2-2d6bf75c6253googlegroups.com...
[...]

Zenus ma cos z mózgiem! ;-)))

CL

Data: 2017-09-23 19:31:29
Autor: Wiesiaczek
PiS sprzedaje Polskę
W dniu 23.09.2017 o 14:42, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Kto cię głupku okupował te 45 lat?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2017-09-24 06:12:52
Autor: japanizer
PiS sprzedaje Polskę
On Sunday, September 24, 2017 at 2:31:30 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> Kto cię głupku okupował te 45 lat?

No tak, zapomniałem że wy to z tych, co protestują przeciwko burzeniu radzieckich pomników w Polsce, a jak ruskie ostatecznie się od nas wynosili, to rzucaliście kwiaty "wyzwolicielom" i roniliście łzy do kamer.

Data: 2017-09-24 15:15:20
Autor: u2
PiS sprzedaje Polskę
W dniu 24.09.2017 o 15:12, hitlerizer@japanizer.org pisze:
No tak, zapomniałem że wy to z tych, co protestują przeciwko burzeniu radzieckich pomników w Polsce, a jak ruskie ostatecznie się od nas wynosili, to rzucaliście kwiaty "wyzwolicielom" i roniliście łzy do kamer.

bez przesadyzmu piździak, nie było rzucania kwiatów, był biznes i kupowanie kałachów z demobilu na czarną godzinę:)

Data: 2017-09-25 06:49:40
Autor: Totalna Opozycja
PiS sprzedaje Polskę
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59c7b012$0$639$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I co, kupiłeś? ;-)))

CL

Data: 2017-09-24 07:27:21
Autor: Totalna Opozycja
PiS sprzedaje Polskę

wrote:
[...]

Zenuś okupował się sam. To wszystko siedzi w jego chorej głowie.

CL

Data: 2017-09-23 23:15:17
Autor: Zenek Kapelinder
PiS sprzedaje Polskę
Istotne jest ze ty pizdzak po elektrowstrzasach z gniazdka masz juz prawie zdrowa.

Data: 2017-09-23 11:00:33
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonyle
PiS sprzedaje Polskę
użytkownik Yogi napisał:
[...]

Ano, wykupuje banki w PL które wcześniej sprywatyzowali poprzednicy.
Standardowy obrazek na tą okazję:
http://slideplayer.pl/slide/816353/2/images/2/3+lata+Prywatyzacji+%E2%80%93+31,+2+mld+z%C5%82.jpg

Mimo to: PiS sprzedaje Polskę

Bank JPMorgan czyli ży..? Może szykują się na większe wpłaty
ze strony niemieckiej za odszkodowania 2WW?

PiS sprzedaje Polskę