PiS strzelil sobie w oba kolana !

Data: 2009-12-02 14:10:11
Autor: =heÂŽsk=
PiS strzelil sobie w oba kolana !
 chyba pojdzie na kleczki.  jezeli nie to komisja zrobi z nich mydelko fa.
 okazuje sie,  ze 1-wszy budowniczy peronow siedzi
 w bagienku po uszy.

 http://miniurl.pl/hazardowyperon

"Według nich prace nad ustawą w resorcie finansów za czasów PiS były fikcją, ustawę faktycznie pisali prawnicy Totalizatora, a wszystkim sterował Gosiewski, który ministerialnym ekspertom kazał siedzieć cicho."

 teraz zrozumiale jest dlaczego kolesie tak opierali sie
 badaniu przeszlosci ustawy. robi sie ciekawie...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-02 05:24:15
Autor: Hans Kloss
Pierdolenie o Szopenie
Taaaa, w PiS niczym innym się nie zajmują tylko strzelaja sobie w
stopy, kolana, popełniają  katastrofalne błędy i polityczne
samobójstwa.
Oczywiście wszystko powyższe dzieje się jedynie w twojej biednej,
chorej wyobraźni co stanowi poważną przesłankę do wniosku że nie służy
ci klimat Kobierzyna. Radzę ubrać pepegi i powolutku, spacerkiem udać
się w kierunku Klarysewa. Konkretnie do Tworek.
J-23

Data: 2009-12-02 16:22:27
Autor: Piotr
Pierdolenie o Szopenie
Dnia Wed, 2 Dec 2009 05:24:15 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

A do kogo to? Bo jakoś delegacji brak...
Piotr

Data: 2009-12-02 18:05:39
Autor: - heÂŽsk -
Pierdolenie o Szopenie
On Wed, 2 Dec 2009 05:24:15 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Taaaa, w PiS niczym innym się nie zajmują tylko strzelaja sobie w
stopy, kolana, popełniają  katastrofalne błędy i polityczne
samobójstwa.

 niestety ale tak ;o)))

Oczywiście wszystko powyższe dzieje się jedynie w twojej biednej,
chorej wyobraźni

 staram sie pobudzic twoja ;o))) poluzuj, bedzie ok.

co stanowi poważną przesłankę do wniosku że nie służy
ci klimat Kobierzyna.

 co ty z kobierzynem? przebywasz tam ?

Radzę ubrać pepegi i powolutku, spacerkiem udać
się w kierunku Klarysewa.

 czyzby prezes prowadzil tam kursy z ekonomii ? ;o)))

Konkretnie do Tworek.

 co ty z tymi tworkami. teraz tam mieszkasz ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-02 09:14:17
Autor: alojzy bibuła
PiS strzelil sobie w oba kolana !
już Ci sie temat nie podoba?

Data: 2009-12-02 19:57:25
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Pierdolenie o Szopenie
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(-a):

[...]

a wszystko za wiedza kaczorka heheheheh
pierwszy hazardzista iv rp chcial sobie cos utluc przy hazardzie hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-02 11:43:33
Autor: alojzy bibuła
PiS strzelil sobie w oba kolana !

a wszystko za wiedza kaczorka heheheheh
pierwszy hazardzista iv rp chcial sobie cos utluc przy hazardzie hehehe

odwracanie kota ogonem :)

Data: 2009-12-02 09:05:40
Autor: alojzy bibuła
PiS strzelil sobie w oba kolana !
manipulacja,manipulacja i jeszcze raz manipulacja !-to jest zdaje sie
karane.
Poczytaj tu:
http://kataryna.blox.pl/html

Data: 2009-12-02 19:37:32
Autor: awe
PiS strzelil sobie w oba kolana !

Uzytkownik "alojzy bibula" <bil69@vp.pl> napisal w wiadomosci news:49559242-7f7a-43b1-864e-fdf72cab8ff7d10g2000yqh.googlegroups.com...
manipulacja,manipulacja i jeszcze raz manipulacja !-to jest zdaje sie
karane.
Poczytaj tu:
http://kataryna.blox.pl/html
-- -- -- -- -- -- -
dobre, biedny ten Hesk. Moge mu wspolczuc i dziekuje Bogu ze nie jestem Heskiem. Musialbym albo byc cybrogiem po skoku z 10 pietra na glowke albo miec w planach ten skok. Nie wiem co gorsze
awe

Data: 2009-12-02 19:58:17
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

dobre, biedny ten Hesk. Moge mu wspolczuc i dziekuje Bogu ze nie jestem Heskiem. Musialbym albo byc cybrogiem po skoku z 10 pietra na glowke albo miec w planach ten skok. Nie wiem co gorsze

a co tam zal ci ze jak gosiek nie zalapales sie na profity z totka hehe
nie martw sie jak mu skonczy sie dieta to na pewno znajdzie tam prace hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-02 20:50:55
Autor: awe

Użytkownik "jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:c5edh51icm3ps44gceoqnk2n7uj8e5cnvi4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ty jak ten kundel papiesz kazda parowke ktora ci rzuca z PO. Tresura udana - nie powiem, ale zorientuj sie lepiej w sprawie bo kolejny raz robisz z siebie idiote i to na wlasne zyczenie.
z taka percepcja nie bylbys nawet dobrym klaunem w profesjonalnym cyrku. za to masz naturalny talen w tym zawodzie. nie zmarnuj szansy i badz profesjonalny. dzis juz nie wystarczy byc naturszczykiem
awe

Data: 2009-12-03 17:31:09
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
[...]

czy w ten swoj wykolejony sposob chcesz powiedziec ze kaczor nie kazal a gosiu
nie wykonywal ? heheheh no to pisz po ludzku ze kaczorek i gosiu zaprzeczaja

heheheh ale nie mozesz hehehe
wiec cos tam sobie poszczekujesz --
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-03 06:56:24
Autor: - heÂŽsk -
AWE! Re: PiS strzelil sobie w oba kolana !
On Wed, 02 Dec 2009 19:58:17 +0100, jestem kaczynski i bedziecie pisac
wrote:

> [...]

> dobre, biedny ten Hesk. Moge mu wspolczuc i dziekuje Bogu ze nie jestem > Heskiem. Musialbym albo byc cybrogiem po skoku z 10 pietra na glowke albo > miec w planach ten skok. Nie wiem co gorsze

 awus, kanalio smrodliwa. siedzisz u mnie w kf.  tam jest miejsce dla takich smieci jak ty.
 jak widze wciaz leczysz kompleks malego czlonka.

 --

 HeSk

Data: 2009-12-04 23:10:05
Autor: awe

wrote:

> [...]

awus, kanalio smrodliwa. siedzisz u mnie w kf.
tam jest miejsce dla takich smieci jak ty.
jak widze wciaz leczysz kompleks malego czlonka.

to tylko dowod na to ze byle komu go nie pokazuje stad bajki na temat mojego czlonka to opowiadaj wnukom
awe

PiS strzelil sobie w oba kolana !