PiS ucieka Platformie

Data: 2013-05-28 14:51:19
Autor: jr
PiS ucieka Platformie
- Platforma po prostu się zużywa, a doniesienia medialne o milionach złotych z państwowej kasy wydanych na koncert Madonny lub o kosztownych zegarkach ministra Sławomira Nowaka nie pomagają tej partii - podkreśla politolog.

wiecej:
http://www.rp.pl/artykul/738666,1013933-PiS-ucieka-Platformie.html

Data: 2013-05-28 14:29:50
Autor: Leming Show
PiS ucieka Platformie

wiecej:http://www.rp.pl/artykul/738666,1013933-PiS-ucieka-Platformie.html

Paradoksalnie zablokowanie TV Trwam dalo skutek odwrotny, ludzie
zaczeli sie zastanawiac nad tym co sie dzieje. Tyle szumu o jakas
niszowa stacje:) Z udzialem w rynku rzedu 0,2%.

Data: 2013-05-28 23:45:31
Autor: Marek Czaplicki
PiS ucieka Platformie
Leming Show pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 28 maja 2013 23:29:

[...]

Zablokowali. Czyli w moim kablu leci na czarno? :)

Data: 2013-05-29 11:51:48
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Uzytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:ko38ht$7pl$1node1.news.atman.pl...

| Zablokowali. Czyli w moim kablu leci na czarno? :)

Zablokowali na multipleksie. W kablu moze leciec co podlacza.

Data: 2013-05-29 11:54:52
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Uzytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci

| Paradoksalnie zablokowanie TV Trwam dalo skutek odwrotny, ludzie
| zaczeli sie zastanawiac nad tym co sie dzieje.

Mnie sie wydaje, zo o to im wlasnie chodzi, aby w przewrotny sposob
rozpropagowac rydzykowe media. Im juz nie chodzi o to, zeby kneblowac prawde.
Teraz chodzi o to, zeby prawde zapedzic do sekty, zascianka, ktory uchodzi za
powazne srodowisko jedynie we wlasnym gronie. Dzisiaj chodzi o to, zeby prawde
osmieszyc. Oto przyklad:
Prawda jest taka, ze najwieksza wine za smolenska katastrofe podosi strona,
ktora najwiecej mataczy i niszczy dowody, czyli strona rosyjska. Reakcja
polskiej prokuratury powinno byc jak najszybsze przesluchanie kontrolerow lotu z
tego lotniska (jest wysoce prawdopodobne, ze w dniu tragedii byla tam impreza z
okazji odejscia szefa na emeryture).
Gdyby Polacy przedstawili dowody zaniedban z tamtej strony, Rosja musialaby
bulic odszkodowania, co byloby dla nich kompromitacja na skale miedzynarodowa.
Dlatego moim skromnym zdaniem sprawie ukrecono leb przy pomocy Macierewicza i
rydzykowych mediow. Facet wyskoczyl ze wszystkich dzial na raz - z jednej strony
byla sztuczna mgla na lotnisku, z drugiej strony zaniedbania tuskowego rzadu w
szkoleniach pilotow. Potem doszly analizy Biniedy na temat wybuchow. Taki
zywiolowy atak to najlepsza woda na rosyjski mlyn (nawet sami dolozyli do tego
pieca pokazujac ostentacyjne niszczenie wraku). Kontrolerami nie zajal sie nikt
i Macierewicz jak dotad niczego nie udowodnil.

Data: 2013-05-29 03:46:16
Autor: Leming Show
PiS ucieka Platformie
[...]

Ja wcale nie twierdze ze to byl zamach, tego nie wiem. Wiem ze ruscy
wytlukli polakow w Smolensku, Charkowie i Miednoje. Tlukli
inteligencje po 45, liczba ofiar komunizmu w polsce szacowana jest na
ok 20.000. Ok. 20-30 osob powiazanych z katastrofa smolenska mialo
"nieszczesliwe" wypadki. Ja rozumiem ze ktos sie powiesil bo mial
problemy, jeden czy dwa wypadki samochodowe sa dopuszczalne ale nie
kurwa 20-30 osob powiazanych z katastrofa smolenska - litosci,
wlaczcie myslenie. W polsce mamy ponadprzecietna ilosc agentow
niemieckich i rosyjskich. Do tego film z youtube jak to USA wplywala
na kraje ameryki poludniowej (tytul filmu: spowiedz agenta) co wiazalo
sie z ponadprzecietna liczba katastrof lotniczych, dodajmy ze z
"butnymi" prezydentami na pokladzie ktorzy nie chcieli wspolpracowac z
agencjami USA. Wnioski nasuwaja sie same, zamach jest bardziej
prawdopodobny niz zbieg nieszczesliwych okolicznosci.

Data: 2013-05-29 14:15:36
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

| Ja wcale nie twierdze ze to byl zamach, tego nie wiem. Wiem ze ruscy
| wytlukli polakow w Smolensku, Charkowie i Miednoje.

Przegrywacie, bo nie potraficie wlasciwie zdefiniowac problemu.
Skad wiesz, ze wsrod katynskich oprawcow nie bylo polskich komunistow? Ci sami
ludzie w latach 30 wytlukli w Kozogorach tysiace Rosjan i Bialorusinow. Jesli
szukasz przyjaciol w sprawie katynskiej, solenskiej i wielu podobnych, nie
znajdziesz ich na Zachodzie, tylko w samej Rosji.

 Tlukli
| inteligencje po 45, liczba ofiar komunizmu w polsce szacowana jest na
| ok 20.000.

Liczba ofiar komunizmu w Rosji szacowana jest kilkakrotnie wyzej.

 Ok. 20-30 osob powiazanych z katastrofa smolenska mialo
| "nieszczesliwe" wypadki.

O ile mi wiadomo, takie 'wypadki' mieli Rosjanie, ktorzy rozmawiali z obsluga
lotow na Siewiernym (prokurator, dziennikarz, moze ktos jeszcze...). Dlaczego
nikt z polskiej strony nie zdazyl z nimi sie skontaktowac? Trzeba bylo to zrobic
w pierwszej kolejnosci, zamiast robic wojny o krzyz na Krakowskim Przedmiesciu i
klapac pusta geba o rosyjskim zamachu.

[,,,]  Wnioski nasuwaja sie same, zamach jest bardziej
| prawdopodobny niz zbieg nieszczesliwych okolicznosci.

Wktor Suworow powiedzial, ze Rosja jest zdolna do takiego zamachu, chociaz
dowodow na to brak. Z drugiej strony ludzie FSB zdolni sa ukatrupic
kilkadziesiat osob w mniej spektakularny sposob i niekoniecznie na wlasnym
terenie.
Jesli byl to zamach, to najwiecej na nim zyskaly polskie WSI-oki. Komorowski
mogl natychmiast przejac archiwa WSI, ktore Olszewski w ostatniej chwili wywiozl
do bunkra BBN-u. Przy okazji pozbyli sie znienawidzonych osob kierujac uwage
poza granice kraju. Jak mogli to zrobic? Uszkadzajac samolot przed odlotem, albo
po prostu wplywajac na date wizyty, aby pokryla sie z okolicznosciami na
Siewiernym.
Widzialem film, jak Rosjanie niszcza wrak - dwoch umundurowanych ludzi pali
papierosy - na widok kamery wala brechami po wraku. Na koniec jeszcze jakis
triumfalny gest... Jakby to im najbardziej zalezalo na reakcji Macierewicza w
Polsce. Dlaczego? Macierewicz nie udowodnil swiatu nic, z obslugi lotniska mozna bylo cos wyciagnac.

Data: 2013-05-28 16:13:17
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-28 14:51, jr pisze:
[...]

Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem, to i ty miałbyś szanse w polityce. Może nawet na prezydenturę..

Data: 2013-05-28 16:46:56
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ko2e1t$24n$1node2.news.atman.pl...

| Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem

Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

Data: 2013-05-29 13:16:57
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
| ministra

| Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

No i gdzie jestes?
Mieliscie wojsko i milicje, to i w gebie byli mocni? Mozna bylo ludziom wmawiac
wszystko, na przyklad mlodemu czlowiekowi ze ukradl komus sygnet i teraz
powinien donosic na kolegow. Nie bylo tak skunksie czerwony?
jb

Data: 2013-05-31 21:26:04
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-29 13:16, jr pisze:

[...]

Odpowiednie służby nie tak jak dzisiaj - zaczepiały co chwila porządnych, nic nikomu nie robiących ludzi, a łapały złodziejaszków, amatorów cudzych sygnetów, wywrotowców i inny element.

Data: 2013-06-01 00:02:29
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koatgc$bj7$2node2.news.atman.pl...

| Odpowiednie służby nie tak jak dzisiaj - zaczepiały co chwila
| porządnych, nic nikomu nie robiących ludzi

Zgadza sie Andrzeju. Oficerowie MO wmawiali mlodym ludziom rzekome kradzieze, a zomowcy lapali ludzi na dworcach PKS, zamiast walczyc z konrrewolucja.

Data: 2013-05-31 21:25:21
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-28 16:46, jr pisze:

| Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem

Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

Chciałem złagodzić ton swojej wypowiedzi, stąd to określenie afera. W rzeczywistości to była ordynarna kradzież, przywłaszczenie cudzej własności..

Data: 2013-05-31 23:58:24
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koatgd$bj7$3node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Chciałem złagodzić ton swojej wypowiedzi, stąd to określenie afera.

Tos rzeczywiscie wypieknial komuchu... Nie wiesz o tym, ze w socjalizmie nie bylo 'afer', tylko wrogowie ludu?

| rzeczywistości to była ordynarna kradzież, przywłaszczenie cudzej
| własności..

Kto ukradl, kiedy i co?

Data: 2013-05-28 19:12:10
Autor: Parvus
PiS ucieka Platformie
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ko2989$sot$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli co, wybory już w czerwcu czy po wakacjach?

Bartek

Data: 2013-05-28 22:22:35
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| Czyli co, wybory już w czerwcu czy po wakacjach?

Na miejscu PO tak bym zrobil - mieliby szanse na koalicje z SLD. Potem beda sie
petac po PSL-kach, Palikotach, przepychanki wokol stoleczkow, byle nie dopuscic
Kaczorka do wladzy (zapowiada sie ciekawie...)

Data: 2013-05-29 15:20:05
Autor: xantiros
PiS ucieka Platformie
[...]

Kaczor milczy to i rośnie, kaczor otworzy dziób to zacznie spadać. A przed wyborami to otworzy, wystarczy jakaś wrzuta ala "trotyl" i się zacznie - wbrew pozorom Antek z teoriami jest na rękę PO, a zawsze można mu coś podsunąć

Data: 2013-05-29 15:28:37
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:ko4va6$i5r$4node2.news.atman.pl...

> [...]
| przed wyborami to otworzy, wystarczy jakaś wrzuta ala "trotyl" i się
| zacznie - wbrew pozorom Antek z teoriami jest na rękę PO, a zawsze można

Wbrew wszelkim pozorom on jest najbardziej na reke Rosji. Dzieki jego teoriom nikt w Polsce nie zainteresowal sie kontrolerami lotow na Siewiernym. Gdyby tak wyszlo na jaw, ze tego dnia swietowali odejscie szefa na emeryture, Rosja musialaby placic odszkodowania.

PiS ucieka Platformie