PiS ucieka Platformie

Data: 2013-05-28 16:13:17
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-28 14:51, jr pisze:
- Platforma po prostu się zużywa, a doniesienia medialne o milionach złotych z
państwowej kasy wydanych na koncert Madonny lub o kosztownych zegarkach ministra
Sławomira Nowaka nie pomagają tej partii - podkreśla politolog.

wiecej:
http://www.rp.pl/artykul/738666,1013933-PiS-ucieka-Platformie.html

Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem, to i ty miałbyś szanse w polityce. Może nawet na prezydenturę..

Data: 2013-05-28 16:46:56
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ko2e1t$24n$1node2.news.atman.pl...

| Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem

Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

Data: 2013-05-29 13:16:57
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
| ministra

| Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

No i gdzie jestes?
Mieliscie wojsko i milicje, to i w gebie byli mocni? Mozna bylo ludziom wmawiac
wszystko, na przyklad mlodemu czlowiekowi ze ukradl komus sygnet i teraz
powinien donosic na kolegow. Nie bylo tak skunksie czerwony?
jb

Data: 2013-05-31 21:26:04
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-29 13:16, jr pisze:

[...]

Odpowiednie służby nie tak jak dzisiaj - zaczepiały co chwila porządnych, nic nikomu nie robiących ludzi, a łapały złodziejaszków, amatorów cudzych sygnetów, wywrotowców i inny element.

Data: 2013-06-01 00:02:29
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koatgc$bj7$2node2.news.atman.pl...

| Odpowiednie służby nie tak jak dzisiaj - zaczepiały co chwila
| porządnych, nic nikomu nie robiących ludzi

Zgadza sie Andrzeju. Oficerowie MO wmawiali mlodym ludziom rzekome kradzieze, a zomowcy lapali ludzi na dworcach PKS, zamiast walczyc z konrrewolucja.

Data: 2013-05-31 21:25:21
Autor: Trybun
PiS ucieka Platformie
W dniu 2013-05-28 16:46, jr pisze:

| Wiesz Jacek, gdyby nie ta "afera" z sygnetem

Jaka znowu "afera" z sygnetem? Mozesz przyblizyc ten temat?

Chciałem złagodzić ton swojej wypowiedzi, stąd to określenie afera. W rzeczywistości to była ordynarna kradzież, przywłaszczenie cudzej własności..

Data: 2013-05-31 23:58:24
Autor: jr
PiS ucieka Platformie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koatgd$bj7$3node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Chciałem złagodzić ton swojej wypowiedzi, stąd to określenie afera.

Tos rzeczywiscie wypieknial komuchu... Nie wiesz o tym, ze w socjalizmie nie bylo 'afer', tylko wrogowie ludu?

| rzeczywistości to była ordynarna kradzież, przywłaszczenie cudzej
| własności..

Kto ukradl, kiedy i co?

PiS ucieka Platformie