PiS ukręcił na siebie bata i na kośció ł

Data: 2020-10-25 19:57:53
Autor: boukun
PiS ukręcił na siebie bata i na kośció ł
To się obróci teraz przeciwko kościołowi w Polsce, młodzi ludzie się buntują, młodych Polaków nie powstrzymają. Moje dzieci są przeciwne ustawie antyaborcyjnej, młodzież w Polsce rozniesie w pył PiS. Kościół katolicki w Polsce będzie coraz bardziej tracił wiernych.
--
boukun

Data: 2020-10-25 21:25:46
Autor: Henryk Hajdan
W dniu 2020.10.25 o 19:57, boukun pisze:
[...]

Zgadzam się.
Kobieta, która dowiaduje się, że płód jest niepełnosprawny i z powodu takiego a nie innego uchwalonego prawa nie może usunąć tej ciąży, powinna oddać to dziecko politykom PiS na wychowanie.

Żeby było jasne, jestem za zakazem aborcji, jeśli w wyniku badań nie wykryto wad płodu.
Teraz technika i diagnostyka poszła tak do przodu, że wszystko da się stwierdzić przed porodem.

Data: 2020-10-25 21:30:47
Autor: u2
W dniu 25.10.2020 o 21:25, Henryk Hajdan pisze:
Żeby było jasne, jestem za zakazem aborcji, jeśli w wyniku badań nie wykryto wad płodu.
Teraz technika i diagnostyka poszła tak do przodu, że wszystko da się stwierdzić przed porodem.

a co jeśli urodzi się pomimo aborcji i będzie żyć zdrowe ? są takie przypadki

n.p. dziecko gen. Gromosława Cz. ma Zespół Downa, według ciebie należy takie płody usuwać ?

Data: 2020-10-25 15:55:59
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 25 października 2020 o 21:31:38 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
a co jeśli urodzi się pomimo aborcji i będzie żyć zdrowe ? są takie przypadki n.p. dziecko gen. Gromosława Cz. ma Zespół Downa, według ciebie należy takie płody usuwać ?
Pierdolisz. Pomimo aborcji się nie urodzi bo po to jest aborcja żeby się nie urodziło. A jak na badaniu wyjdzie że głowy nie ma, albo płuc, albo że jest coś w czym mechanizm nie zaskoczył i jest to rodzaj guza który z człowiekiem nie ma nic wspólnego z wyjątkiem tego że z ludzkich komórek zrobiony. Niedawno był przypadek że mózg się nie wykształcił. Matka urodziła bo jej katole kit wcisnęli że trzeba urodzić. Czy noworodek bez mózgu to jeszcze człowiek czy już nie człowiek? Dzisiaj skrobanki to coś całkowicie zbędnego. Są preparaty które do kilku dni od dymania nie pozwola na rozwinięcie się ciąży. Jest aborcja chemiczna która powoduje poronienie, bez problemu można ją zastosować we wczesnym okresie ciąży. W tak wczesnym że jedynie test ciążowy wykryje ciążę. W tak wczesnym okresie jest co prawda przepis na gotowego człowieka ale to co sie rozwija nie jest żadną charakterystyczną dla człowieka częścią ciała czy organem a jedynie skupiskiem komórek które nie zaczęły się jeszcze różnicować albo są na tak wczesnym etapie różnicowania że nie wiadomo co utworzą. Do tego przy dzisiejszym stanie techniki wiele wad genetycznych można wykryć badając rodziców.

Data: 2020-10-25 22:00:11
Autor: boukun
W dniu 25.10.2020 o 21:30, u2 pisze:

[...]

Jak kto chce.
--
boukun

Data: 2020-10-25 22:46:00
Autor: _Master_
PiS ukręcił na siebie bata i na kośc iół
W dniu 2020-10-25 o 22:00, boukun pisze:
Jak kto chce.

Jak kto chce to możesz sobie decydować w piaskownicy a nie w socjalistycznym unijnym państwie ;-)
Tylko uważaj żeby Ciebie nie usunięto bo głupoty wypisujesz w necie.
Masz chyba hu...e geny znaczy jesteś wadliwy ;-)

Data: 2020-10-25 21:51:28
Autor: Sylvio Balconetti
Am 25.10.20 um 21:25 schrieb Henryk Hajdan:
[...]

Z tym oddawaniem niepelnosprawnego dziecka to jest pewien problem. Matka musi je najpierw urodzic, a wiec z nim 9 miesiecy chodzic. Jesli nie ma badan prenatalnych, to nie wie jaki ten plod jest. Jest to jak rosyjska ruletka.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-10-25 22:47:29
Autor: _Master_
PiS ukręcił na siebie bata i na kośc iół
Całe życie to pasmo przeszkód i ruletek.

Żyjesz czyli dałeś radę. Dlaczego zabraniasz tego innym słabszym?

Jesteś FASZYSTĄ?

Data: 2020-10-25 22:43:53
Autor: _Master_
W dniu 2020-10-25 o 21:25, Henryk Hajdan pisze:
Żeby było jasne, jestem za zakazem aborcji, jeśli w wyniku badań nie wykryto wad płodu.

A wiesz kto ma takie samo zdanie?

Dziambor ;-)

Oczywiście mam mamy na myśli wady które nie pozwalają ŻYĆ a nie zespół downa.

Data: 2020-10-26 08:50:30
Autor: Runt
[...]

K.Pawłowicz czy J.Kaczyńskiemu?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-25 22:41:18
Autor: _Master_
PiS ukręcił na siebie bata i na kośc iół
Zieeewww

PiS ukręcił na siebie bata i na kośció ł