PiS utrzyma wyższy VAT.

Data: 2017-05-22 07:33:15
Autor: Neonko
PiS utrzyma wyższy VAT.
Data: 2017-05-22 07:40:45
Autor: A. Filip
PiS utrzyma wyższy VAT [Będzie na PiSowskie 500+ i POwskie 500++]
"Neonko" <leokadeka@lace.pl> pisze:
PiS utrzyma wyższy VAT przez najbliższe lata. Mimo że jeszcze w
styczniu obiecywał jego obniżkę .

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjSm7uR44LUAhWpD8AKHYzzDUMQqOcBCC4wAA&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.pl%2F7%2C155287%2C21843775%2Cpis-utrzyma-wyzszy-vat-przez-najblizsze-lata-mimo-ze-jeszcze.html&usg=AFQjCNFbZxU5yp3KM6f1AkBO_8Nu8JHyxw

PO ze swoim programem jeszcze szerszym programem 500++ będzie mogło
obniżyć podatek VAT?

*PiS nie dotrzymuje (wszystkich) obietnic*.  Każdy wyborca decyduje
"sam dla siebie" jak przez to wypada w porównaniu z _dostępnymi_
alternatywami.

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 08:26:18
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Temat dotyczył PiS-u a nie PO. Na dzień dzisiejszy to PiS jest przy żłobie i
o tym możemy dyskutować więc nie powtarzaj za Chruszczowem: "a u was bija
murzynów".

--
Lepudruk

Data: 2017-05-22 09:06:50
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 08:26 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

(...)

Intelekt godny wyborcy PO :)
Skoro _dotyczył_ jak sam stwierdziłeś, to trzym koparę!

--
Trefniś

Data: 2017-05-22 09:18:34
Autor: A. Filip
[...]

Temat teraz dotyczy tego którym politykom można ufać że zrealizują swoje
obietnice.  PiS się "wymiguje", nie on pierwszy, nie on ostatni
wiec kluczowe jest KTO będzie lepszy czy trzeba *wszystkie* partie
"powywieszać" (przy urnach wyborczych).

Zawsze jest "coś za coś".  Każdy inteligentny wyborca powinien decydować
*sam dla siebie* czy wymiana jest korzystna.  *Dla mnie* nie jest ale ni
kurwy nędzy nie wierzę że Schetyna (PO) zdoła obniżyć podatki i
zrealizować swoje kosztowne przebijające PiS obietnice.
*Kogo* wydyma Schetyna?

KIEDY PO *miało* obniżyć VAT?

https://dorzeczy.pl/kraj/30082/PO-Platforma-Obietnic.html

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 09:00:34
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

*PiS nie dotrzymuje (wszystkich) obietnic*

Chyba - PiS nie dotrzymał żadnej obietnicy :DDD

Gdzie te 8000zł kwoty wolnej? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-22 10:03:23
Autor: kors4r
W dniu 22.05.2017 o 07:40, A. Filip pisze:
[...]

No i po co ta mowa nienawiści? Za PO przyjedzie kilka milionów
uchodźców, wszyscy z Syrii, same kobiety, dzieci i starcy, wszyscy się pięknie zintegrują, pootwierają biznesy, zainwestują swoje oszczędności w Polsce, urozmaicą nas kulturowo i będziemy zieloną wyspą. Nawet ci, co wyjechali wrócą, bo będzie się żyło lepiej.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-05-22 10:10:37
Autor: A. Filip
kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:
[...]

Będzie się żyło lepiej wysokim funkcjonariuszom PO?  WIERZĘ! ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-05-22 10:34:53
Autor: kors4r
W dniu 22.05.2017 o 10:10, A. Filip pisze:
kors4r <kors4r@gmail.com> pisze:
.. Nawet ci, co wyjechali wrócą, bo będzie się żyło lepiej.

Będzie się żyło lepiej wysokim funkcjonariuszom PO?  WIERZĘ! ;-)

A Ty znowu to samo... Tylko idioci i złodzieje pracują za mniej, niż 6.000?

Dlaczego masz taką wąską perspektywę? UBecja też nie będzie się martwiła, że będzie przymierać głodem za marne 2.000 zł.

Nie wspomnę o naszych sojusznikach Francuzach, którzy aktualnie są w potrzebie finansowej na budowę otwartego społeczeństwa multikulti.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-22 08:26:15
Autor: Lepudruk
PiS utrzyma wyższy VAT.

Użytkownik "Neonko" <leokadeka@lace.pl> napisał w wiadomości
PiS utrzyma wyższy VAT przez najbliższe lata. Mimo że jeszcze w styczniu
obiecywał jego obniżkę .

Obiecywał to obiecywał, a dotrzymac nie ma zamiaru i co im zrobisz? Winny
Tusk i PO.

--
Lepudruk

PiS utrzyma wyższy VAT.