PiS w kondominium ....

Data: 2011-05-08 18:50:27
Autor: MH
PiS w kondominium ....
... MOHEROWO - KIBOLSKIM !!! Buachacha ....

MH

P.S. Następnym krokiem będzie pozyskanie elektoratu "pełowskiego" z ZK..

Data: 2011-05-08 20:52:16
Autor: Grzegorz Z.
PiS w kondominium ....
MH napisał:

.. MOHEROWO - KIBOLSKIM !!! Buachacha ....

MH

P.S. Następnym krokiem będzie pozyskanie elektoratu "pełowskiego" z ZK..

Zaraz ci obsrywatory i inne klotze udowadniać będą że kibole to zwyczajni
ludzie którzy w ramach aktywnego wypoczynku rozpierdalają pociągi i
umawiają się na ustawki. A ci w ZK to bandyci i to oni głosują na PO.

Data: 2011-05-08 19:10:36
Autor: MH
PiS w kondominium ....
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
MH napisał:

> [...]

ludzie którzy w ramach aktywnego wypoczynku rozpierdalają pociągi i
umawiają się na ustawki. A ci w ZK to bandyci i to oni głosują na PO.

=================

A mimo wszystko , zaryzykuję twierdzenie (kwestia czasu) , że prezes będzie
robił umizgi w kierunku tego elektoratu. No bo skoro z Gierka zrobił patriotę
, z Oleksego Lewicowego Demokratę w średnim... , czy jakoś tam wieku , to ...
wszystkiego można się spodziewać..  A Obersrator i Chams to "horongiefki" ,
jak im prezio dmuchnie , tak się ustawią...  A głupieloki to okrutne !!  Jeden
kiedyś pierdzielił , że autko nie ma prawa palić więcej jak se światełka
włączy (bo i tak się tam coś kręci) , drugi zaś pierdzielił niedawno , że
jednostką mocy jest Joule..  I jeden i drugi jeszcze się kłócili , po
oczywistaoczywistość wyśmieCHUJkach ze strony grupowiczów , którzy mimo
wszystko w "złych" czasach czegoś się nauczyli , pomimo braku PUNKTÓW ZA
POCHODZENIE. Chams zapewne je miał , ... ale nie wykorzystał..

MH

Data: 2011-05-08 12:13:32
Autor: Hans Kloss
PiS w kondominium ....
On 8 Maj, 21:10, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Jeden
kiedyś pierdzielił , że autko nie ma prawa palić więcej jak se światełka
włączy
Pierdolisz jak potłuczony. Pokaz lepiej swoje rachunki na procentach,
niedoszły maturzysto ;)
J-23

Data: 2011-05-08 19:33:53
Autor: MH
PiS w kondominium ....
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 8 Maj, 21:10, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> =A0Jeden
> kiedy=B6 pierdzieli=B3 , =BFe autko nie ma prawa pali=E6 wi=EAcej jak se =
=B6wiate=B3ka
> w=B3=B1czy
Pierdolisz jak pot=B3uczony. Pokaz lepiej swoje rachunki na procentach,
niedosz=B3y maturzysto ;)
J-23

==================

Chcesz się Chams w to bawić jeszcze raz ??!!  No to se ćmoku znajdź tą
dyskusję w archiwum !!!  Tak , tak tumanie !!  Dobrze , że o tym
przypomniałeś..  Wówczas , niejaki awe , też picowiec wywalił posta , którego
temat był mniej więcej taki "PO przez tydzień straciło w sondażach 9%". I
OczywistaOczywistośc powołał się na jakiś artykuł prasowy w którym stało
CZARNO NA BIAŁYM "9 PUNKTÓW PROCENTOWYCH".  No i jak to na psp... Co się z
tego wywiązało ??  PYSKÓWA  !!  Kto miał rację ??  No jasne , że WOLACY !!
No bo , jak ktoś pisze procent , to wiadomo , że chodzi o punkty procentowe ,
które w odniesieniu do procentów są jedynie procentem do odniesienia procenta
do 100 punktów w odniesieniu do punkta procentowego !! Zrozumiałeś coś z tego
Chams , hehe...  Tak żeście mniej więcej wówczas pierdolili...  Reasumując ,
facet w temacie pisał o procentach , a w treści powoływał się na linka w
którym mowa o punktach procentowych. Krótko mówiąc , WEŹ NIE PIER....

MH

Data: 2011-05-08 21:03:21
Autor: Marek Czaplicki
PiS w kondominium ....
 MH pisze w wiadomości iq6olj$nlk$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 20:50:

.. MOHEROWO - KIBOLSKIM !!! Buachacha ....

MH

P.S. Następnym krokiem będzie pozyskanie elektoratu "pełowskiego" z ZK..

to już się dzieje, proszę
Udało nam się przeprowadzić dyskusję, dokonać pewnego rodzaju diagnozy tego, co w Polsce się dzieje, ale także zarysować drogi wyjścia, drogi, którymi można pójść, aby Polskę zmienić - mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński o kongresie ?Polska - Wielki projekt?.

Podczas kongresu referaty wygłosili m.in. socjolog prof. Jadwiga Staniszkis, socjolog prof. Zdzisław Krasnodębski, europoseł PiS prof. Ryszard Legutko i politolog dr Krzysztof Szczerski. Prelegenci próbowali odpowiedzieć na pytanie, jak powinna wyglądać polska droga do nowoczesności i na czym polega projekt ?konserwatywnej modernizacji Polski?.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18748

proszę zwrócić uwagę, że prelegenci "próbowali" powiedzieć "o co im właściwie chodzi?". :-)

Data: 2011-05-08 19:18:19
Autor: MH
PiS w kondominium ....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

http://www.pis.org.pl/article.php?id=18748

proszę zwrócić uwagę, że prelegenci "próbowali" powiedzieć "o co im właściwie chodzi?". :-)

====================

Niestety , czytam raz.. , czytam po raz wtóry ...  Hmmm , Do Pani Nędzy ,
przekracza to mój poziom percepcji..  Chyba o to im właśnie chodzi. Typowa
Orwellowska retoryka , gawiedź też nic z tego nie rozumie , no ale jeżeli
podpórkę z KŻYŻA się zrobi , to znaczy , że mądrze gadają :)))

MH

Data: 2011-05-08 21:28:23
Autor: Marek Czaplicki
PiS w kondominium ....
 MH pisze w wiadomości iq6q9r$9j$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 21:18:

> [...]

Orwellowska retoryka , gawiedź też nic z tego nie rozumie , no ale jeżeli
podpórkę z KŻYŻA się zrobi , to znaczy , że mądrze gadają :)))

to postaram się. mają walczyć o elektorat ZK więc prelegenci starają się "pokazywać drogi wyjścia", a na czym tak elektoratowi wspomnianemu zależy jak nie na drodze wyjścia? :-)

Data: 2011-05-08 19:36:34
Autor: MH
PiS w kondominium ....
> [...]

> to postaram się. mają walczyć o elektorat ZK więc prelegenci starają się "pokazywać drogi wyjścia", a na czym tak elektoratowi wspomnianemu zależy jak nie na drodze wyjścia? :-)

================

No fakt , hehehe...  DOBRE !!

MH

Data: 2011-05-08 22:18:09
Autor: Polok_Prawdziwy
PiS w kondominium ....
 MH wrote:

..

Myślis, ze PSYKRUTKI kondominiuma sem naciongnońć umi...?

- eee..., cheba bymu ślatywoł...

Data: 2011-05-08 21:05:16
Autor: MH
PiS w kondominium ....
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> .. Myślis, ze PSYKRUTKI kondominiuma sem naciongnońć umi...?

- eee..., cheba bymu ślatywoł...

Znacysiem kces mi pedzieć , ze s kotem to nazywca idom ??!! No cheba ze sem
wemtyla rowerowego naciomga ...

MH

--

PiS w kondominium ....