PiS w kondominium ....

Data: 2011-05-08 21:03:21
Autor: Marek Czaplicki
PiS w kondominium ....
 MH pisze w wiadomości iq6olj$nlk$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 20:50:

.. MOHEROWO - KIBOLSKIM !!! Buachacha ....

MH

P.S. Następnym krokiem będzie pozyskanie elektoratu "pełowskiego" z ZK..

to już się dzieje, proszę
Udało nam się przeprowadzić dyskusję, dokonać pewnego rodzaju diagnozy tego, co w Polsce się dzieje, ale także zarysować drogi wyjścia, drogi, którymi można pójść, aby Polskę zmienić - mówił prezes PiS Jarosław Kaczyński o kongresie ?Polska - Wielki projekt?.

Podczas kongresu referaty wygłosili m.in. socjolog prof. Jadwiga Staniszkis, socjolog prof. Zdzisław Krasnodębski, europoseł PiS prof. Ryszard Legutko i politolog dr Krzysztof Szczerski. Prelegenci próbowali odpowiedzieć na pytanie, jak powinna wyglądać polska droga do nowoczesności i na czym polega projekt ?konserwatywnej modernizacji Polski?.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18748

proszę zwrócić uwagę, że prelegenci "próbowali" powiedzieć "o co im właściwie chodzi?". :-)

Data: 2011-05-08 19:18:19
Autor: MH
PiS w kondominium ....
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

http://www.pis.org.pl/article.php?id=18748

proszę zwrócić uwagę, że prelegenci "próbowali" powiedzieć "o co im właściwie chodzi?". :-)

====================

Niestety , czytam raz.. , czytam po raz wtóry ...  Hmmm , Do Pani Nędzy ,
przekracza to mój poziom percepcji..  Chyba o to im właśnie chodzi. Typowa
Orwellowska retoryka , gawiedź też nic z tego nie rozumie , no ale jeżeli
podpórkę z KŻYŻA się zrobi , to znaczy , że mądrze gadają :)))

MH

Data: 2011-05-08 21:28:23
Autor: Marek Czaplicki
PiS w kondominium ....
 MH pisze w wiadomości iq6q9r$9j$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 08 maj 2011 21:18:

> [...]

Orwellowska retoryka , gawiedź też nic z tego nie rozumie , no ale jeżeli
podpórkę z KŻYŻA się zrobi , to znaczy , że mądrze gadają :)))

to postaram się. mają walczyć o elektorat ZK więc prelegenci starają się "pokazywać drogi wyjścia", a na czym tak elektoratowi wspomnianemu zależy jak nie na drodze wyjścia? :-)

Data: 2011-05-08 19:36:34
Autor: MH
PiS w kondominium ....
> [...]

> to postaram się. mają walczyć o elektorat ZK więc prelegenci starają się "pokazywać drogi wyjścia", a na czym tak elektoratowi wspomnianemu zależy jak nie na drodze wyjścia? :-)

No fakt , hehehe...  DOBRE !!

MH

--

PiS w kondominium ....