PiS w tefałenie

Data: 2017-02-12 20:12:48
Autor: Dark ice
PiS w tefałenie
Po rzecznik rządu produkował się jakiś rzecznik PiS (taki łysiejący, w okularach). Na pytanie prowadzącego dlaczego zaraz po wypadku obwiniono jakiegoś młodzieńca, który poruszał się po jezdni zgodnie z przepisami sygnalizując zamiar skrętu w lewo rzecznik PiS ni z gruszki ni z piertruszki zaproponował by zająć się tysiącami biednych, głodnych itd wyrzuconych na bruk przez urzędników HGW. Zastanawiam się, dlaczego PiS nie zajmie się tymi "wyrzuconymi" tylko chce by zajęli się tym jacyś "oni"?

CL

Data: 2017-02-12 11:34:43
Autor: Zenek Kapelinder
PiS w tefałenie
Glupio mi pizdziak ale musze sie z toba zgodzic. W dorabiani pizdzie uszu niedlugo beda mieli w sprawie wypadku mistrzostwo swiata. Sprawa trafi do sadu bo musi. I do tego momentu powinni zamknac klamliwe geby. Wina kierowcy limuzyny jest bez szans na wybronienie.

Data: 2017-02-12 20:54:25
Autor: Dark ice
PiS w tefałenie
PiSdzielec "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac14907b-121d-4385-8b36-821de8953111googlegroups.com...
[...]

Te, pisdzielec. Lata mi to czy ty sie ze mną zgadzasz czy nie. Jesteś i pozostaniesz pajacem z kompleksem małego fiuta.

CL

PiS w tefałenie