PiS w tefałenie

Data: 2017-02-12 11:34:43
Autor: Zenek Kapelinder
PiS w tefałenie
Glupio mi pizdziak ale musze sie z toba zgodzic. W dorabiani pizdzie uszu niedlugo beda mieli w sprawie wypadku mistrzostwo swiata. Sprawa trafi do sadu bo musi. I do tego momentu powinni zamknac klamliwe geby. Wina kierowcy limuzyny jest bez szans na wybronienie.

Data: 2017-02-12 20:54:25
Autor: Dark ice
PiS w tefałenie
PiSdzielec "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac14907b-121d-4385-8b36-821de8953111googlegroups.com...
[...]

Te, pisdzielec. Lata mi to czy ty sie ze mną zgadzasz czy nie. Jesteś i pozostaniesz pajacem z kompleksem małego fiuta.

CL

PiS w tefałenie