PiS w walce o Warszawę zaskoczy wszystkich?

Data: 2010-09-15 09:42:25
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS w walce o Warszawę zaskoczy wszystkich?
PiS bardzo powoli wybiera kandydatów na prezydentów miast. "Chaos i konflikty w okręgach powinna przeciąć centrala, ale decyzji brakuje" - mówi "Gazecie Wyborczej" polityk PiS. Wciąż nie wiadomo, kto będzie kandydatem w Warszawie. Poważnie rozważany jest pewien znany architekt.

Donald Tusk ogłosi dziś termin wyborów samorządowych, prawdopodobnie 21 listopada. "Może chcemy wygrać wybory przez zaskoczenie? W ostatniej chwili wystawimy kandydatów i dostaniemy premię za niespodziankę?" - kpi jeden z partyjnych liberałów.

Według "GW", prof. Jadwiga Staniszkis namawia PiS do wystawienia w Warszawie architekta i polityka Czesława Bieleckiego, a Kaczyński takie rozwiązanie podobno rozważa. "Bliżej mi do PiS niż do PO. Mam pomysł na Warszawę i jestem gotów wystartować jako kandydat bezpartyjny wspierany przez PiS, ale to PiS musi zdecydować" - mówi gazecie Bielecki.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301891,pis-w-walce-o-warszawe-zaskoczy-wszystkich.html

Moim zdaniem Bielecki nie ma szans.
HGW jest niezagrożona.

Data: 2010-09-15 10:09:34
Autor: Miglanc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c9078d1$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że czarna polewka dla E.Jakubiak była rezultatem rodzącego się uczucia "czerwonoustnej" profesor do starego kawalera.

--

Zahir

Data: 2010-09-15 16:19:15
Autor: cirrus
[...]

A ja proponuje Staniszkis jako kandydata.

--
stevep

PiS w walce o Warszawę zaskoczy wszystkich?