PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia b³otem!

Data: 2010-07-09 11:03:09
Autor: Zahir
PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia b³otem!
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007

Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

Data: 2010-07-09 11:53:53
Autor: CeSaR
PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia b³otem!
Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Prokurator!!!!!!! Prokurator!!!!!!!!!!
Tam ten szczupaczek na pierwszym planie to aby napewno wymiar trzyma?????
Komisja ¶ledcza powinna siê tym zaj±æ!!!!!!!!

Data: 2010-07-09 15:07:21
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-09 11:03, Zahir pisze:
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007 Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

Choæ daleki jestem od krytyki p. Komorowskiego jeszcze przed tym zanim obejmie stanowisko, to jednak muszê powiedzieæ ze ta fotka i tekst pod ni± przypomina jako ¿ywo  mi teksty propagandowe Goebbelsa o Adolfie H. robione w Alpach. Te¿ ³ono natury, wyznania ludzi jaki to on jest ludzki...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-09 15:19:00
Autor: CeSaR
[...]

Drogi jardysie. Czyli pozytywnie mo¿na tylko o Prezesie?
A tekst o Komoruskim bêdzie ju¿ z miejsca hitlerowsk± propagand± jecha³?
No nie licuje, nie licuje....

Data: 2010-07-09 15:50:31
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-09 15:19, CeSaR pisze:
[...]

Daj spokój, to tylko takie lu¼ne skojarzenie. Naprawdê jak na razie nic nie mam do p. Komorowskiego.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-07-09 17:45:26
Autor: 'he®sk'
On Fri, 09 Jul 2010 15:07:21 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Choæ daleki jestem od krytyki p. Komorowskiego jeszcze przed tym zanim obejmie stanowisko, to jednak muszê powiedzieæ ze ta fotka i tekst pod ni± przypomina jako ¿ywo  mi teksty propagandowe Goebbelsa o Adolfie H. robione w Alpach. Te¿ ³ono natury, wyznania ludzi jaki to on jest ludzki...

 I sekretarz KC PZPR byl ludzki. i tobie odbija jadrys ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-07-09 21:55:38
Autor: jadrys
PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia błotem!
  W dniu 2010-07-09 17:45, 'he®sk' pisze:
On Fri, 09 Jul 2010 15:07:21 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   W dniu 2010-07-09 11:03, Zahir pisze:
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007

Proszę o wasze wyjątkowo złośliwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

Choć daleki jestem od krytyki p. Komorowskiego jeszcze przed tym zanim
obejmie stanowisko, to jednak muszę powiedzieć ze ta fotka i tekst pod
niÄ… przypomina jako żywo  mi teksty propagandowe Goebbelsa o Adolfie H.
robione w Alpach. Też łono natury, wyznania ludzi jaki to on jest ludzki...
  I sekretarz KC PZPR byl ludzki. i tobie odbija jadrys ?

To tylko takie skojarzenie.

Data: 2010-07-09 16:05:30
Autor: HaMMeR
On 2010-07-09 11:03, Zahir wrote:
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007

Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i prosze! Zdjecie przedstawia dwoch PRZESTEPCOW!
I to w dodatku jeden jest urzednikiem panstwowym,
a drugi samorzadowym!!
Czy obu panom nie jest wiadome, ze 'transport ryb ,
lub ich przetrzymywanie po przez tzw.'nanizanie na witke'
jest naruszeniem prawa o traktowaniu zwierzat oraz jest
wbrew etyce i prawu wedkarskiemu!
Rwa..., robi sie cnote ze zwyklego buractwa!!
A jesli jakas lajza platfusiana bedzie zadac ode mnie
jakichs linkow lub paragrafow, to z gory uprzedzam:
'Dali wy mi jazda'! Sami sobie cwoki poszukajcie,
a jak wam sie nie podoba, to podajcie mnie do sadu
za obraze, khe khe.., przestepczego 'majestatu'!!:)))

Data: 2010-07-09 17:45:26
Autor: 'he®sk'
On Fri, 9 Jul 2010 11:03:09 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007

Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

te ryby to BOBRY! ;o))))))))))))))