PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia b³otem!

Data: 2010-07-09 16:05:30
Autor: HaMMeR
On 2010-07-09 11:03, Zahir wrote:
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100709/KRAJSWIAT/654751007

Proszê o wasze wyj±tkowo z³o¶liwe komentarze! Zacznijcie od ryb.

Zahir

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i prosze! Zdjecie przedstawia dwoch PRZESTEPCOW!
I to w dodatku jeden jest urzednikiem panstwowym,
a drugi samorzadowym!!
Czy obu panom nie jest wiadome, ze 'transport ryb ,
lub ich przetrzymywanie po przez tzw.'nanizanie na witke'
jest naruszeniem prawa o traktowaniu zwierzat oraz jest
wbrew etyce i prawu wedkarskiemu!
Rwa..., robi sie cnote ze zwyklego buractwa!!
A jesli jakas lajza platfusiana bedzie zadac ode mnie
jakichs linkow lub paragrafow, to z gory uprzedzam:
'Dali wy mi jazda'! Sami sobie cwoki poszukajcie,
a jak wam sie nie podoba, to podajcie mnie do sadu
za obraze, khe khe.., przestepczego 'majestatu'!!:)))

PiS-wcy, jest okazja do obrzucenia b³otem!