PiS we frakcji konserwatywnej tzw. pe

Data: 2009-06-23 07:14:28
Autor: Mariusz Merta
PiS we frakcji konserwatywnej tzw. pe
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/21935
j.w.
Najciekawsze jest to, ze juz kilka dni minelo od ogloszenia tego faktu
i nikt tutaj nawet nie zasygnalizowal tego...moze sie myle ale prosze
o sprostowanie.

W kazdym razie, wiem, ze nikt nie informuje o tym, ze z tego powodu
mialo miejsce w UK male trzesienie ziemi tudziez zachwianie stolka
obecnego premiera tegoz UK. Pogoniono mu paru ministrow z rzadu ale
jego nie...jeszcze nie...
W kazdym razie wscieklosc naszych przdujacych i swiatlych z Partii
Oprychow jest az nadto widoczna. Po prostu powstalo cos co moze wlozyc
kij w szprychy tak ladnie naoliwinego roweru postympu z obowiazkowymi
pedalami na kierownicy a nie tam gdzie ich miejsce...
Z czasem mam nadzieje, ze dolaczy troche innych
parlamentarzystow...ciekawi mnie kiedy zaczna ich bic "nieznani
sprawcy "

Druga ciekawa wiadomosc to Hubner zostala wyp...a bez wazeliny

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/21980

a jeszcze pare dni temu byla mowa ze bedzie komisarzem...
a swoja droga prosze zauwazyc, ze na komisarzy z (tfuuu )  ramienia
Polski kandyduja sami kapusie...

W kazdym razie dzieja sie ceikawe rzeczy...zwlaszcza w rosji, maja
powazne problemy...
Ciekawi mnie jak putinland sie zawali, co zrobi cala horda bezpanskich
kapusiow ?
Co zrobi michnik ?
Oni to wiedza i szaleja ze strachu...
To juz kwstia miesiecy, moze roku. dwoch...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-23 16:16:46
Autor: matador
Mariusz Merta pisze:

[...]

Kryzys ma swoje dobre strony. Działa ozdrowieńczo nie tylko na gospodarkę. Opasłe szczury zostaną zjedzone.

matador.

Data: 2009-06-24 10:51:59
Autor: zbig
PiS we frakcji konserwatywnej tzw. pe

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:92b4d802-825b-4b29-b381-03f93f6f57133g2000yqk.googlegroups.com...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/21935
j.w.
W kazdym razie wscieklosc naszych przdujacych i swiatlych z Partii
Oprychow jest az nadto widoczna.

Ta widocznosc wscieklosci to czym konkretnie sie objawia , bo jakos nie zauwazylem

Po prostu powstalo cos co moze wlozyc
kij w szprychy tak ladnie naoliwinego roweru postympu z obowiazkowymi
pedalami na kierownicy a nie tam gdzie ich miejsce...

Zdaje sie , ze przeceniasz ich mozliwosci. Z taka ilosci poslów to co najwyzej moga sobie pokrzykiwac

a jeszcze pare dni temu byla mowa ze bedzie komisarzem...
a swoja droga prosze zauwazyc, ze na komisarzy z (tfuuu )  ramienia
Polski kandyduja sami kapusie...

Hjubner, Lewandowski i Saryusz to kapusie??
Czyzbym przeoczyl jakies rewelacyjne odkrycia??

PiS we frakcji konserwatywnej tzw. pe