PiS wprowadza stan wojenny.

Data: 2011-12-10 05:23:17
Autor: stevep
PiS wprowadza stan wojenny.
# W okresie ¶wi±teczno-noworocznym nie bêdzie mo¿na u¿ywaæ materia³ów  pirotechnicznych w miejscach publicznych. Z zakazu wy³±czone bêd± jedynie  firmy maj±ce zezwolenia. Za z³amanie zakazu grozi kara grzywny.
"Od 9 grudnia do 10 stycznia 2012 r., zgodnie z rozporz±dzeniem wojewody  podkarpackiego, bêdzie obowi±zywa³ zakaz u¿ywania wyrobów pirotechnicznych  w miejscach publicznych. Zakaz nie obowi±zuje w Sylwestra i Nowy Rok" -  powiedzia³a rzeczniczka Wojewody Podkarpackiego, Beata Oczo¶.

Rzeczniczka doda³a, z zakazu "wy³±czone s± firmy profesjonalnie zajmuj±ce  siê pokazami, posiadaj±ce odpowiednie zezwolenia".

"Rozporz±dzenie ma na celu zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych  nierozs±dnym u¿yciem fajerwerków. Ma równie¿ pomóc w utrzymaniu porz±dku i  spokoju w miejscach publicznych" - podkre¶li³a Oczo¶. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjqtd

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-10 10:20:27
Autor: Tomaszek
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 05:23, stevep pisze:
"Rozporz±dzenie ma na celu zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych
nierozs±dnym u¿yciem fajerwerków. Ma równie¿ pomóc w utrzymaniu porz±dku
i spokoju w miejscach publicznych" - podkre¶li³a Oczo¶. #

I s³usznie. Jak siê trzoda chlewna nie umie bawiæ jak ludzie, to siê nie bêdzie bawiæ w ogóle.

Data: 2011-12-10 12:49:05
Autor: jadrys
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 10:20, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-12-10 05:23, stevep pisze:
"Rozporządzenie ma na celu zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych
nierozsądnym użyciem fajerwerków. Ma również pomóc w utrzymaniu porządku
i spokoju w miejscach publicznych" - podkreśliła Oczoś. #

I słusznie. Jak się trzoda chlewna nie umie bawić jak ludzie, to się nie będzie bawić w ogóle.

Zaintrygowałeś mnie tym - "bawić jak ludzie". Mógłbyś pokrótce opisać te ludzkie zabawy i wykazać w czym one są lepsze od zabaw trzody chlewnej?

Data: 2011-12-10 18:34:19
Autor: Tomaszek
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 12:49, jadrys pisze:
Zaintrygowałeś mnie tym - "bawić jak ludzie". Mógłbyś pokrótce opisać te
ludzkie zabawy i wykazać w czym one są lepsze od zabaw trzody chlewnej?

Chodziło mi o to, że te debile, co roku upierdalają sobie palce albo i nawet całe łapy górne przez fajerwerki produkcji made in china. Co roku jest ta sama gadka i co roku się jakieś lemingi znajdą. Ponieważ zapobiegać lepiej jest niż leczyć to może lepiej zabronić lemingom odpalać petard i problem z głowy.

A żeby Cię jeszcze bardziej zaintrygować, to zgadnij co bym zrobił z pijanymi kierowcami.
Z tymi lemingami od razu do komory gazowej. Nie dość, że debil naraża swoje życie ( co mnie akurat wielkie gówno obchodzi ) to stwarza zagrożenie dla innych. Taki leming się nie zmieni. On posłucha w telewizji, że było ileś tam wypadków, ale on przecież nikogo nie zabije, bo jest zajebisty kierowca. I wraca tata leming z całą rodziną tępych jak on lemingniątek i zatrzymują się w rowie kołami do góry.

Ufff, ale mi ulżyło. Lemingi normalne i tyle.

Data: 2011-12-10 19:27:06
Autor: pluton
PiS wprowadza stan wojenny.
Chodzi³o mi o to, ¿e te debile, co roku upierdalaj± sobie palce albo i
nawet ca³e ³apy górne przez fajerwerki produkcji made in china. Co roku
jest ta sama gadka i co roku siê jakie¶ lemingi znajd±. Poniewa¿
zapobiegaæ lepiej jest ni¿ leczyæ to mo¿e lepiej zabroniæ lemingom
odpalaæ petard i problem z g³owy.

Tomaszku, masz przysz³o¶æ w polityce.
Podrzuce ci pare tematow: co roku kupa ludzi ginie w wypadkach
samochodowych.
Pomysl, ile mozna kasy zaoszczedzic przez zakaz jezdzenia samochodami ?
Drogi nie beda sie niszczyc, srodowisko nie bedzie zatruwane spalinami,
ludzie zaoszczedza na benzynie...
Juz nie mowiac, ile ludzi sie uratuje.

Albo takie picie i palenie: ile to powoduje problemów i chorób ? Zakaz
palenia
to kilkaset ludzi rocznie ( o ile nie kilka tysiecy) uratowanych od raka
pluc.
Zakaz picia to juz wogole same korzysci.

Do roboty !

Nullification

Data: 2011-12-12 15:26:19
Autor: jadrys
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 18:34, Tomaszek pisze:
[...]

Nie, nie o to mi chodziło, coś nadmieniałeś o *zaletach* ludzkich zabaw.. I właśnie to mnie zaciekawiło.

A nie wydaje ci się że że wszystkimi kierowcami powinieneś to samo zrobić. Przecież to mordercy.. w zeszłym roku pozbawoli zycia ponad 5000 lusdzi. A ilu porobili kalekami do końca życia... Tylko parę procent z tych morderców za kółkiem było pod wpływam alkoholu! a więc marzy Ci taka selekcja - ustawiasz tych morderców w szeregu i strzelasz w łeb tym co wypili piwo przed zamordowaniem kogoś? Zaiste, - ludzkie zabawy są na wyższym poziomie od trzody chlewnej..

Data: 2011-12-17 18:44:58
Autor: pluton
PiS wprowadza stan wojenny.
Zaintrygowa³e¶ mnie tym - "bawiæ jak ludzie". Móg³by¶ pokrótce opisaæ te
ludzkie zabawy i wykazaæ w czym one s± lepsze od zabaw trzody chlewnej?

Naprawde nie wiesz ? To zamiast kwiczec i taplac sie w blocie
sprobuj na przyklad usiasc sobie przed telewizorem, napij sie piwka i
obejrzyj
jakis fajny film.
Moze to nie jest najfajniejsza ludzka zabawa, ale wielu ludzi sie w to bawi.

Nullification

Data: 2011-12-18 10:26:14
Autor: jadrys
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-17 18:44, pluton pisze:
[...]

Problem w tym matołku że ty świni nie dajesz wolnej ręki w dobieraniu zabaw. Trzymasz ją zamkniętą w klatce, każesz spać na g**nie i jednocześnie zarzucasz że nie spędza czasu przed telewizorem.
Niedawno głośno było w mediach o "zabawie" dwunogich, którzy dla rozrywki wrzucili żywą świnie do oparzalnika w rzeźni. Tak - człowiek to brzmi dumnie. A jego "zabawy" przebijają wszystko.

Data: 2011-12-11 04:59:21
Autor: stevep
PiS wprowadza stan wojenny.
Dnia 10-12-2011 o 10:20:27 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³(a):

[...]

I dlatego ten stan wojenny wprowadzaj± ¶winiopasy z PiS-u.

Data: 2011-12-10 11:45:18
Autor:
PiS wprowadza stan wojenny.
On Sat, 10 Dec 2011 05:23:17 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

# W okresie ¶wi±teczno-noworocznym nie bêdzie mo¿na u¿ywaæ materia³ów  pirotechnicznych w miejscach publicznych. Z zakazu wy³±czone bêd± jedynie  firmy maj±ce zezwolenia. Za z³amanie zakazu grozi kara grzywny.

 moim zdaniem slusznie. czas ukrocic wybryki gowniarstwa.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-10 11:47:51
Autor: Tomaszek
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 11:45, "<He®Sk>" pisze:
  moim zdaniem slusznie. czas ukrocic wybryki gowniarstwa.

Jak Ty tak możesz? ;) Ograniczać obywatelom wolność? ;) Tak nie wolno. Toż to drugi Izr..... Białoruś!!!

Data: 2011-12-10 15:00:18
Autor: (He®Sk)
PiS wprowadza stan wojenny.
On Sat, 10 Dec 2011 11:47:51 +0100, Tomaszek
<tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:

W dniu 2011-12-10 11:45, "<He®Sk>" pisze:
>   moim zdaniem slusznie. czas ukrocic wybryki gowniarstwa.

Jak Ty tak możesz? ;) Ograniczać obywatelom wolność? ;) Tak nie wolno. Toż to drugi Izr..... Białoruś!!!

 malo mnie obchodzi bialorus. nie zycze sobie by gowniarzeria  odpalala przez 2 tygodnie sztuczne ognie pod moim domem,
 straszyla mi psy majac w d..pie spokoj innych. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-11 23:28:44
Autor: Tomaszek
PiS wprowadza stan wojenny.
W dniu 2011-12-10 15:00, "(He®Sk)" pisze:
  malo mnie obchodzi bialorus. nie zycze sobie by gowniarzeria
  odpalala przez 2 tygodnie sztuczne ognie pod moim domem,
  straszyla mi psy majac w d..pie spokoj innych.

Doprawdy nie dostrzegłeś ironii w mojej wypowiedzi?