PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy

Data: 2017-07-14 08:24:28
Autor: japanizer
PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/transport-morski-w-chinach-zbudowano-nowy,190,0,2345150.html

   W chińskiej stoczni Yangfan zbudowano nowy statek dla Polskiej Żeglugi    Morskiej. M/s "Szare Szeregi" to kolejna jednostka z programu inwestycyjnego    armatora, w którym powstanie łącznie 18 masowców wartych ponad 400 mln dol.

   PŻM realizuje program inwestycyjny zaplanowany na lata 2015-2020, w ramach    którego ma powstać 18 masowców wartych ponad 400 mln dol. Stocznia Yangfan,    znajdująca się 350 km na południe od Szanghaju, zbuduje dla PŻM 12 jednostek    do przewozów masowych i będą one przekazywane armatorowi w odstępach około    sześciotygodniowych.

   Pozostałych sześć powstanie także w Chinach w stoczni Yangzijiang. Będą to    jeziorowce, a więc statki przystosowane do żeglugi po Wielkich Jeziorach USA    i Kanady.

I tak to państwowe PŻM lekką ręką wydaje prawie 2 mld zł na statki budowane w Chinach.

A w tym samym czasie Macierewicz pierdzieli o stoczniach w Radomiu, Szydło o odrodzeniu stoczni w Trójmieście, a Kaczyński o odbudowaniu przemysłu stoczniowego w Szczecinie.

Banda kłamców i złodziei!

Data: 2017-07-14 09:09:26
Autor: Zenek Kapelinder
PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy
Masz racje pizdziak ze PO to banda klamcow i zlodziei bo to oni zaplanowali na lata 2015-2020 zakup statkow.

Data: 2017-07-14 09:24:54
Autor: japanizer
On Saturday, July 15, 2017 at 1:09:27 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Masz racje pizdziak ze PO to banda klamcow i zlodziei bo to oni zaplanowali na lata 2015-2020 zakup statkow.

I po to PiS wsadził do PŻM swojego komisarza, żeby przyklepać budowę statków w Chinach, w ramach odbudowy polskiego przemysłu stoczniowego do roku 2020? I to wszystko za jedyne 75 tys. miesięcznie!

Data: 2017-07-14 10:38:23
Autor: Zenek Kapelinder
PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy
Zyjesz pizdziak w psychiatryku w rownoleglej rzeczywistosci. Takie zlodzieje z PO podpisali korzystne dla siebie kontrakty ze teraz taniej kupic statki niz placic kary. Czekasz i czekasz na nowy aparat do eletrowstrzasow i doczekac sie nie mozesz.

Data: 2017-07-14 19:44:10
Autor: Bene Natus
Zenek "wspiera" polski przemysł stoczniowy w czasie deflacji
pisdziak konusowaty "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:424dcb38-2c6e-4b79-ae43-f8dcef9bd60bgooglegroups.com...

/bełkot psychola?

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-03-27/w-2017-r-decyzja-o-zakupie-uzywanych-australijskich-fregat-dla-marynarki-wojennej/

CL

Data: 2017-07-14 11:56:57
Autor: Zenek Kapelinder
Zenek "wspiera" polski przemysł stoczniowy w czasie deflacji
Polsrat jak twoi pizdziak lekarze od glowy. Prawde powie jak sie pomyli.

Data: 2017-07-15 07:56:08
Autor: Bene Natus
Zenek "wyjaśnia" pojęcie deflacji i inflacji
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f9e02a6-1abe-4c35-b3e0-c859a587b0cbgooglegroups.com...
Polsrat jak twoi pizdziak lekarze od glowy. Prawde powie jak sie pomyli.

Zenek está roto pau con boceta na súa testa. ;-))))

CL

Data: 2017-07-15 18:09:09
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Polsrat jak twoi pizdziak lekarze od glowy. Prawde powie jak sie pomyli.

Bidku-piśdziaku, znowu ciebie WYDYMALI :DDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 18:08:44
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

[...]

Zenuś lubi być dymany :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-15 18:08:01
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

I po to PiS wsadził do PŻM swojego komisarza, żeby przyklepać budowę statków w Chinach, w ramach odbudowy polskiego przemysłu stoczniowego do roku 2020? I to wszystko za jedyne 75 tys. miesięcznie!

Komuszek Zenuś zaszachowany i zamatowany :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-14 18:51:40
Autor: Bene Natus
Jak Zenuś "wspierał" polski przemysł stoczniowy
konus umysłowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:e6cc503e-fc90-40f2-8662-0195404decd5googlegroups.com...
bleeee bleee bleee

Zenus, pode apostar que ma?á no almorzo nun hospital psiquiátrico, onde está
pechado. É enfermo mental, porque medrou boceta na súa testa. El gusta de
facer fío Bonzom partido PiS. El simplemente adora! Galo é un idiota
xenética. O fillo dunha cabra e mazmorras. Desde pederasta infancia.Arranque
ruso é atinxido na cabeza e con tanta forza que o seu cerebro filtrou. Tal
mentais con el. É estúpido pau e PiSdziak. Entón o idiota xenética polaco
cun cerebro cheo de merda!

CL

Data: 2017-07-14 10:12:42
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

I tak to państwowe PŻM lekką ręką wydaje prawie 2 mld zł na statki budowane w Chinach.

Toć o przetargach i umowach pisali twoi fumfle z GWna

PŻM zamówiła kolejne statki w Chinach

Rewelacje na patyku, komu komu bo idę do domu, tanio, darmo 2 w cenie jednej.

Data: 2017-07-14 19:33:28
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:6b1bac18-e44c-47fa-ad95-27f315d49706googlegroups.com...
[...]

Czy te 2 pontony które Antoni zamówił w Australi już przypłynęły do Radomia?

Gdybys chciał rżnąć głupa to zobacz tu:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mon-macierewicz-australijskie-fregaty,65,0,2300481.html

CL

Data: 2017-07-14 10:17:37
Autor: Bytomir Kwasigroch
PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

   armatora, w którym powstanie łącznie 18 masowców wartych ponad 400 mln dol.

No panie, niemiec chińczyk, co może buduje u siebie.

Jak peło takie międzynarodowe i zamiast pesy biorą pędolino,
zamiast dać zarobić swojakom, zamawiają chińskie statki, no tak to
będzie lepiej, ale tylko wybranym:)

Data: 2017-07-14 19:37:13
Autor: Bene Natus

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1161429-250e-47dd-9086-4894641f3818googlegroups.com...
[...]

Zapomniałes o "drimlajnerach". Poczytaj sobie o dobrej zmianie.

[...]

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1034226,mon-zakup-sprzetu-zbrojeniowego.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/macierewicz-obiecal-wojsku-tysiac-dronow-mon-nie-zdazy-z-zakupami,740047.html

CL

Data: 2017-07-14 11:11:10
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu piątek, 14 lipca 2017 19:37:30 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
> [...]

będzie lepiej, ale tylko wybranym:)

Zapomniałes o "drimlajnerach". Poczytaj sobie o dobrej zmianie.

Zajrzałem i nic nie kupili.  A drony to juz i peło obiecała.

Data: 2017-07-14 17:59:51
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Nie wiem jak to skomentować... Może komuszki u2, Dold Ronald czy Trefny
Sondażowy mają jakiś koncept? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy