PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy

Data: 2017-07-14 10:17:37
Autor: Bytomir Kwasigroch
PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

   armatora, w którym powstanie łącznie 18 masowców wartych ponad 400 mln dol.

No panie, niemiec chińczyk, co może buduje u siebie.

Jak peło takie międzynarodowe i zamiast pesy biorą pędolino,
zamiast dać zarobić swojakom, zamawiają chińskie statki, no tak to
będzie lepiej, ale tylko wybranym:)

Data: 2017-07-14 19:37:13
Autor: Bene Natus

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:c1161429-250e-47dd-9086-4894641f3818googlegroups.com...
[...]

Zapomniałes o "drimlajnerach". Poczytaj sobie o dobrej zmianie.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mon-macierewicz-australijskie-fregaty,65,0,2300481.html

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-03-27/w-2017-r-decyzja-o-zakupie-uzywanych-australijskich-fregat-dla-marynarki-wojennej/

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1034226,mon-zakup-sprzetu-zbrojeniowego.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/macierewicz-obiecal-wojsku-tysiac-dronow-mon-nie-zdazy-z-zakupami,740047.html

CL

Data: 2017-07-14 11:11:10
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu piątek, 14 lipca 2017 19:37:30 UTC+2 użytkownik Bene Natus napisał:
> [...]

będzie lepiej, ale tylko wybranym:)

Zapomniałes o "drimlajnerach". Poczytaj sobie o dobrej zmianie.

Zajrzałem i nic nie kupili.  A drony to juz i peło obiecała.

PiS "wspiera" polski przemysł stoczniowy