PiS wyda na kampanię samorządową 7 mln zł.

Data: 2010-11-15 18:09:25
Autor: rAzor
PiS wyda na kampanię samorządową 7 mln zł.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8664957,PiS_wyda_na_kampanie_samorzadowa_7_mln_zl.html7
mln wyrzuconych w błoto, bo każdy normalny człowiek wie, że pic te
wyboryprzepier...Tak jak cztery poprzednie i następne
parlamentarne.Przemysław Warzywny-- Dupowaty Hitler już się potknął w
swoim nieudolnym marszu do władzy, o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę
Elżbietę Jakubiak.

Ty weź sobie wreszcie ten czytnik ustaw jak należy, a nie rób gnoju na psp. W domu też tak masz, wiejski pastewniaku?
Po co ja się pytam. I w ogóle kogo?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-15 18:16:01
Autor: Azor jest pedałem
PiS wyda na kampanię samorządową 7 mln zł.

Użytkownik "rAzor" <lojtnant.rzewski@starakobylka.com.ru> napisał

bzdety!

Nie wyjesz z radości podwałbrzyski kurwiszczu, zginął były poseł lpr.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-15 19:57:00
Autor: rAzor
[...]

O! Język miłości w stylu buracko-pełoskim!  he he he
--
Sátoraljaújhely

PiS wyda na kampanię samorządową 7 mln zł.