PiS wygra wybory

Data: 2011-02-08 23:14:26
Autor: boukun
PiS wygra wybory
Nie chcę krakać, ale wszystkie gwiazdy na niebie wskazuj±, że reżim PiSu wygra zbliżaj±ce się wybory.

PO już trzęsie tyłkami i kombinuj±, jak tu przyspieszyć wybory, żeby całkiem nie przepa¶ć z kretesem...

Przyczyn± do sukcesu wybrczego PiSu stanie się niestety, ale ujawnienie przez polsk± komisję badaj±c± przyczyny katastrofy w Smoleńsku..., o zgrozo, że głównym winowajc± katastrofy był prezydent Lech Kaczyński...
Polski motłoch odbierze tę oczywist± prawdę jako atak na niezyj±cego prezydenta i będzie głosował w wyborach na przekór, czyli na PiS...

Ciężkie czasy nadchodz±...

Gdyby wybory odbyły się planowo, to i SLD miałby szansę je wygrać...

boukun

Data: 2011-02-08 14:19:48
Autor: Hans Kloss
PiS wygra wybory
 On 8 Lut, 23:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nie chcę krakać, ale wszystkie gwiazdy na niebie wskazuj±, że reżim PiSu wygra
zbliżaj±ce się wybory.

A wtedy można będzie zacz±ć odplatfonsianie i odboukunianie kraju .
Byle tylko nie czekać z tym na "onych" tylko samemu na własnym
podwórku sprz±tać co się da.
J-23

Data: 2011-02-08 23:23:55
Autor: boukun
PiS wygra wybory

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:39a8a795-deec-4873-a45a-d5c596e8b64ex11g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Tylko to potrafi± syjoni¶ci z PiSu, zamordyzm i bolszewie krzewić... Na szczę¶cie tym razem tylko pół roku powojuj± z całym polskim narodem i na latarnie...

boukun

Data: 2011-02-08 16:06:27
Autor: Hans Kloss
PiS wygra wybory
On 8 Lut, 23:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 i na
latarnie...
 Nie na latarnie tylko do bydlęcych wagonów. I won z Polski, do
swoich- na wschód lub w okolice góry Synaj, do wyboru.
J-23

Data: 2011-02-09 02:19:05
Autor: boukun
PiS wygra wybory

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d7f4822d-aeab-4d68-a46e-fcab01881605x18g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak PiS wygra wybory, to ja sam wyprowadzę w miesi±c czasu naród polski na ulice...

boukun

Data: 2011-02-09 02:22:47
Autor: Hans Kloss
PiS wygra wybory
On 9 Lut, 02:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
-
Jak PiS wygra wybory, to ja sam wyprowadzę w miesi±c czasu naród polski na
ulice...
 LOL kmiocie, najwyżej psa s±siada wyprowadzisz żeby się mógł wyknocić
albo nawet i to nie.
J-23

Data: 2011-02-09 13:58:51
Autor: boukun
PiS wygra wybory

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:84f9ddc8-bdbc-44c0-83c5-b9be6bf3de06u17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
Syjoni¶ci z PiS mi się już narazili w 2006 roku i suchej nitki na nich nie zostawiłem i w 2007 roku doprowadziłem do ich sromotnej klęski. Jak jeszcze raz mi się narazi, to przepadn± tym razem z kretesem...

Nigdy więcej syjonistów z PiSu!

boukun

Data: 2011-02-09 11:13:01
Autor: Pomysłowy Dobromir
PiS wygra wybory

[...]

Póki co możesz liczyć na pozbycie się z życia społecznego takich bandytów jak ty! Wysprz±tałes juz wychodek s±siadowi?

PD

Data: 2011-02-09 03:42:21
Autor: Hans Kloss
PiS wygra wybory
On 9 Lut, 11:13, Pomysłowy Dobromir <u...@domena.ck> wrote:
[stek bzdur]

Ja, w odróżnieniu od podobnego tobie plebsu, s±siadów nie miewam.
J-23

Data: 2011-02-08 17:27:03
Autor: Bruner
PiS wygra wybory
w sumie nie bedzie zle 10 kwietnia kazdego roku 10 dni wolnego

Data: 2011-02-08 23:37:35
Autor: Grzegorz Z.
PiS wygra wybory
Gdyby wybory odbyły się planowo, to i SLD miałby szansę je wygrać...

Będzie ciekawie - albo koalicja PO-SLD, albo jeszcze ciekawiej - PiS-SLD

To drugie jest w gruncie rzeczy bardziej prawdopodobne - i będę przez
miesi±c tarzał się ze ¶miechu z wszystkich zrobionych w ten sposób przez
Jareczka w bambuko "patriotyczno-konserwatywno-narodowo-chrze¶cijańskich"
pohebów z psr, frondy i reszty portali ujętych w moim rss-owym folderze
"dziwne".

Data: 2011-02-08 16:05:16
Autor: Hans Kloss
PiS wygra wybory
On 8 Lut, 23:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
> Gdyby wybory odby y si planowo, to i SLD mia by szans je wygra ...

B dzie ciekawie - albo koalicja PO-SLD, albo jeszcze ciekawiej - PiS-SLD
Peło od elesde wła¶ciwie niczym istotnym się nie różni. Może z tym
wyj±tkiem że ich kierownictwa maja różnych oficerów prowadz±cych.

To drugie jest w gruncie rzeczy bardziej prawdopodobne - i b d przez
miesi c tarza si ze miechu z wszystkich zrobionych w ten spos b przez
Jareczka w bambuko

Bardzo się mylisz, "Jareczek" byłby w tym absolutnie
usprawiedliwiony.. Czy uznałby¶ wyborców Churchilla za "zrobionych w
bambuko" z powodu jego sojuszu z ludobójc± i komuchem Stalinem?
Jak nie będzie innego sposobu żeby wykończyć pełokomuszerię to
wszelkie taktyczne alianse nawet te z elesde, narkomanami czy
satanistami powinny być poważnie brane pod uwagę.
J-23

Data: 2011-02-09 12:02:42
Autor: jadrys
PiS wygra wybory
W dniu 2011-02-08 23:14, boukun pisze:
Nie chcę krakać, ale wszystkie gwiazdy na niebie wskazuj±, że reżim PiSu wygra zbliżaj±ce się wybory.

boukun

Całkiem możliwe że kolesie żeby udobruchać Jarosława K. znowu wznios± go na piedestał.

Data: 2011-02-09 12:35:33
Autor: u2
PiS wygra wybory
W dniu 2011-02-09 12:02, jadrys pisze:
Całkiem możliwe że kolesie żeby udobruchać Jarosława K. znowu wznios± go
na piedestał.

Pierniczysz bez składu i sensu.

Data: 2011-02-09 20:06:34
Autor: jadrys
PiS wygra wybory
W dniu 2011-02-09 12:35, u2 pisze:
W dniu 2011-02-09 12:02, jadrys pisze:
Całkiem możliwe że kolesie żeby udobruchać Jarosława K. znowu wznios± go
na piedestał.

Pierniczysz bez składu i sensu.

Być może tak. Tak wła¶ciwie to chciałbym sie mylić.

Data: 2011-02-09 18:23:25
Autor: lord_donald
PiS wygra wybory
W dniu 08.02.2011 23:14, boukun pisze:
Nie chcę krakać, ale wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, że reżim PiSu
wygra zbliĹĽajÄ…ce siÄ™ wybory.

PO już trzęsie tyłkami i kombinują, jak tu przyspieszyć wybory, żeby
całkiem nie przepaść z kretesem...

PrzyczynÄ… do sukcesu wybrczego PiSu stanie siÄ™ niestety, ale ujawnienie
przez polską komisję badającą przyczyny katastrofy w Smoleńsku..., o
zgrozo, że głównym winowajcą katastrofy był prezydent Lech Kaczyński...
Polski motłoch odbierze tę oczywistą prawdę jako atak na niezyjącego
prezydenta i będzie głosował w wyborach na przekór, czyli na PiS...

Ciężkie czasy nadchodzą...

Gdyby wybory odbyły się planowo, to i SLD miałby szansę je wygrać...

boukun

Żadna partia nie jest w stanie utworzyć rządu większościowego, a więc jeśli by nawet były przyspieszone wybory, to i tak kolejne za pół roku, itd... SLD utrzymuje stałe wyniki, raczej nie zaryzykują wygranej aby utaplać się w gównie po PO jak to kiedyś zrobili po UW, mając przy sobie piesków PO (PSL). Tak czy inaczej czekają nas w końcu rewolucyjne przemiany jak to się dzieje teraz w Egipcie, miejmy tylko nadzieje, że przejdą bezkrwawo, Platfusy i Pisowcy nie odwarzą się podnieść ręki na naród.

Data: 2011-02-09 17:38:47
Autor: obserwator
PiS wygra wybory
lord_donald <lord_donald@sejm.pl> napisał(a):  Tak czy inaczej czekaj± nas w końcu rewolucyjne przemiany jak to się dzieje teraz w Egipcie, miejmy tylko nadzieje, że przejd± bezkrwawo, Platfusy i Pisowcy nie odwarz± się podnie¶ć ręki na naród.

Jesli chodzi o PO , to nie bylbym taki pewny. To co piszezso PiS to bzdura do
kwadratu.

Data: 2011-02-09 23:11:41
Autor: boukun
PiS wygra wybory

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iiujf7$k3l$1inews.gazeta.pl...
[...]

PiS to zamordy¶ci najgorszego sortu. Pamiętamy, niezapomnimy!

boukun

Data: 2011-02-11 13:30:53
Autor: robi
PiS wygra wybory
W dniu 09.02.2011 18:38, obserwator pisze:
lord_donald<lord_donald@sejm.pl>  napisaĹ‚(a):

  Tak czy inaczej czekajÄ… nas w koĹ„cu rewolucyjne
przemiany jak to siÄ™ dzieje teraz w Egipcie, miejmy tylko nadzieje, ĹĽe
przejdą bezkrwawo, Platfusy i Pisowcy nie odwarzą się podnieść ręki na
narĂłd.

Jesli chodzi o PO , to nie bylbym taki pewny. To co piszezso PiS to bzdura do
kwadratu.

Ale to według PIS jeżeli nie zgadzasz się z ich poglądami to jesteś komuchem, już zapowiedzieli, że będą takich wieszać na drzewach.

PiS wygra wybory