PiS wywija trupem.

Data: 2011-08-09 08:10:05
Autor: Przemysław W
PiS wywija trupem.
"Andrzej Lepper mógł się obawiać, że ktoś go zabije jako świadka" - oświadczył naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. I zgłosił się z tym pomysłem do prokuratury.

Medialny show rozkręcał się cały weekend. Sakiewicz przelatywał przez kolejne telewizje. Budował napięcie. "Tak, złożyłem już zeznania w trybie pilnym". "Tak, mam nagranie mojej rozmowy z Lepperem". W końcu przeszedł sam siebie. Ogłosił, że zdeponował nagranie w kilku miejscach "z obawy o własne życie". Trafił też na okładkę tabloidu. Tytuł z "Super Expressu": "Hipoteza 1. Lepper został zabity".

Politycy PiS Arkadiusz Mularczyk i Zbigniew Ziobro podchwycili. Domagają się komisji sejmowej. "Wydaje nam się konieczne porozmawiać z prokuratorem generalnym na temat spotkania Andrzeja Leppera z redaktorem naczelnym >Gazety Polskiej <" - ogłaszają na konferencji.

Inny polityk PiS - europoseł Janusz Wojciechowski - rozważa działanie pigułki gwałtu: "Jeśli można kogoś taką pigułką otumanić i zgwałcić, to można i powiesić bez żadnego oporu delikwenta".

"Fakt" ogłasza opinię jasnowidza: mordercy weszli do Leppera po drabinie. Superstacja posuwa się do przeprowadzenia idiotycznej sondy SMS-owej: "Czy wierzysz w samobójstwo Leppera?". 81 proc. odsyłających esemesy nie wierzy, że sam odebrał sobie życie.

Tak oto Tomaszowi Sakiewiczowi udało się zbałamucić część mediów i opinii publicznej. Tajemnicą pozostaje, jak to możliwe.

Działalność Sakiewicza to w większości polityczna propaganda na rzecz jednej partii - Prawa i Sprawiedliwości. Redagowana przez niego "jedyna niezależna w Polsce gazeta" w istocie jest biuletynem partyjnym. Co tydzień zamieszcza takie anonse: "Na spotkanie >Gazety Polskiej < zapraszamy do biura poselskiego PiS przy Wałowej w Tarnowie"; "Nasze spotkania w pierwszy i trzeci czwartek miesiąca, godz. 18, siedziba PiS w Aleksandrowie Łódzkim" itd. W maju podczas zjazdu Klubów "Gazety Polskiej" uczestnicy z Sakiewiczem na czele skandowali: "Jarosław, zwyciężymy!".

PiS już wiele razy wykorzystywał Leppera - biorąc go do rządu i wyrzucając, bawił się nim jak piłką. Premier Kaczyński odwoływał go dwa razy. Za pierwszym razem mówił: "Leppera można określić jednym słowem - warcholstwo". Obiecał publicznie: "Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji". Po tygodniu z Lepperem się dogadał, znów uczynił go ministrem. By za pół roku skompromitować przy pomocy CBA. "To zwykła akcja służb wobec łapowników" - mówił ówczesny premier.

Gra Lepperem trwa dalej. Tyle że teraz funkcjonariusze PiS próbują wywijać trupem. Lepper martwy jest zresztą nawet lepszy od żywego. Już nie będzie kręcił, zmieniał wersji, raz zeznawał tak, by potem na boku opowiadać co innego. Trup warcholstwa nie uprawia. Spójne kwestie na czas kampanii wyborczej ułożyli mu Sakiewicz z Ziobrą.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10085980,PiS_wywija_trupem.html#ixzz1UVdAjTPP

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-09 09:59:42
Autor: Leprechaun
PiS wywija trupem.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1qj02$mbf$1inews.gazeta.pl...
"Andrzej Lepper mógł się obawiać, że ktoś go zabije jako świadka" - oświadczył naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. I zgłosił się z tym pomysłem do prokuratury.

Niezły sposób na zwiększenie nakładu.

BomBel

PiS wywija trupem.