PiS zaatakuje jesienią

Data: 2009-09-05 11:57:21
Autor: awe
PiS zaatakuje jesienią
Data: 2009-09-05 12:24:35
Autor:
PiS zaatakuje jesieniÂą
On Sat, 5 Sep 2009 11:57:21 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zaatakuje-jesienia,wid,11464295,wiadomosc.html?ticaid=18b13

 marza sie wybory na wiosne, co ? ;o)))
 czym zaatakuje ten pis? wylgaryzmami, oszczerstwami i glupawa
 retoryka jaroslawa k. na nic wiecej pis nie stac, nie maja  pojecia jak prowadzic gospodarke w czasach kryzysu.  coz mozna wymagac od krasnali po 2-tygodniowym kursie ekonomii
 socjalistycznej w klarysewie ? jedyne co potrafi pis to apelowac
 o pomoc dla najubozszych. skad na wziac pieniadze pis juz nie wie.
 afery telegraf i nfoz sie klaniaja... "a dlugi sie umorzy".
 co za nedza umyslowa...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-05 12:39:53
Autor: awe
PiS zaatakuje jesieni?

wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
hesk jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to sie zamknij. nie wiem czy wiesz ale ujadasz jak kundel
awe

Data: 2009-09-06 09:55:40
Autor:
PiS zaatakuje jesieni?
On Sat, 5 Sep 2009 12:39:53 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> o pomoc dla najubozszych. skad na wziac pieniadze pis juz nie wie.
> afery telegraf i nfoz sie klaniaja... "a dlugi sie umorzy".
-- -- -- -- -- -- -
hesk jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to sie zamknij.

 zabolalo, co ? ;o)))

nie wiem czy  wiesz ale ujadasz jak kundel

 nie przenos na innych swoich codziennych zachowan, mizeroto.

 wracasz do kf.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-06 16:54:04
Autor: awe
PiS zaatakuje jesieni?

wrote:

> [...]
> o pomoc dla najubozszych. skad na wziac pieniadze pis juz nie wie.
> afery telegraf i nfoz sie klaniaja... "a dlugi sie umorzy".
[...]

popros sasiada niech cie kopnie w dupe z 3 razy moze cos ci przeskoczy na wlasciwe miejsce. a tak przy okazji mam prosbe nie usuwaj mnie z kf, bo mi ciagle tym zawracasz dupe.
awe

PiS zaatakuje jesienią