PiS zaczyna polowanie na czarownice

Data: 2015-10-25 21:53:24
Autor: boukun
PiS zaczyna polowanie na czarownice
Zaczyna się, od pierwszego gwizdka...
Kaczyński zacz±ł przemowę od wyczytania nazwisk zmarłych PiSowców w katastrofie smoleńskiej..
Wariactwo ich doprowadziło do tej katastrofy i wariactwo się zaczyna dalej...

boukun

Data: 2015-10-25 13:56:46
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 21:53:25 UTC+1 schrieb boukun:
[...]

Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

Data: 2015-10-25 21:58:29
Autor: u2
W dniu 2015-10-25 o 21:56, Marek pisze:

Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

jego stara jeszcze nie wie, ze chce sie jej pozbyc, sadzisz ze raka mozgu ma ni z gruszki ni z pietruszki ?

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-25 14:03:09
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 21:58:31 UTC+1 schrieb u2:
W dniu 2015-10-25 o 21:56, Marek pisze:

> Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

jego stara jeszcze nie wie, ze chce sie jej pozbyc, sadzisz ze raka mozgu ma ni z gruszki ni z pietruszki ?

Ma od glosowania na Palikota ?

Data: 2015-10-25 22:09:39
Autor: u2
W dniu 2015-10-25 o 22:03, Marek pisze:

jego stara jeszcze nie wie, ze chce sie jej pozbyc, sadzisz ze raka
mozgu ma ni z gruszki ni z pietruszki ?

Ma od glosowania na Palikota ?

bekun ja wykancza, jego stara o tym nie wie, gdyby poczytala co bekun wypisuje na usenecie to by zapewne go walkiem potraktowala:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-27 11:31:29
Autor: szklanynocnik
W dniu niedziela, 25 paĽdziernika 2015 21:58:31 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-10-25 o 21:56, Marek pisze:

> Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

jego stara jeszcze nie wie, ze chce sie jej pozbyc, sadzisz ze raka mozgu ma ni z gruszki ni z pietruszki ?

W telewizorni powiedzieli o mięsie,
juz 2 plasterki kiełbasy dziennie...
i przychodzi pora na nowotwora.

Mięso wpisali do produktów kancerogennych.

Data: 2015-10-25 22:03:47
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Komor, już wczoraj chlał...

boukun

Data: 2015-10-25 14:07:08
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 22:03:47 UTC+1 schrieb boukun:

> Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

Komor, już wczoraj chlał...

boukun

Kopara bedzie na deser ?

Data: 2015-10-26 15:58:47
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 22:07 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> Jak typujesz, kto bedzie pierwsza czarownica spalona na stosie ?

Komor, już wczoraj chlał...

boukun

Kopara bedzie na deser ?

Jak możesz, dlaczego nie słuchasz swojego prezia? Un taki, że tylko do  rany go przyłóż.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 13:35:44
Autor: Marek
Am Montag, 26. Oktober 2015 15:58:49 UTC+1 schrieb stevep:

> Kopara bedzie na deser ?

Jak możesz, dlaczego nie słuchasz swojego prezia? Un taki, że tylko do  rany go przyłóż.
--

On ma tylko chwile slabosci. Niedlugo dojdzie do siebie i Pan Antoni zacznie dzialac.

Data: 2015-10-27 06:09:31
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:35 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

--

On ma tylko chwile slabosci. Niedlugo dojdzie do siebie i Pan Antoni  zacznie dzialac.

Masz racje, to kameleon.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:11:23
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 15:58, stevep pisze:
> [...]

boukun

Kopara bedzie na deser ?

Jak możesz, dlaczego nie słuchasz swojego prezia? Un taki, że tylko do
Nikt na niego nie głosował żeby klepał bandziorów POsrańców po pleckach, ale żeby ich powsadzał gdzie ich miejsce. Mniemy nadzieję, że to nie będzie kolejna powtórka typu ręka rękę myje.

Data: 2015-10-28 06:25:55
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 17:11 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

> [...]

Nikt na niego nie głosował żeby klepał bandziorów POsrańców po pleckach,  ale żeby ich powsadzał gdzie ich miejsce. Mniemy nadzieję, że to nie  będzie kolejna powtórka typu ręka rękę myje.

Na prawdę jeste¶ takim debilem, żeby nie rozumieć, że to co mówił to tylko  po to, żeby wygrtać wybory.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 15:56:56
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:56 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Pewnie ta eseldówa z piszcz±cym głosewm.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-25 22:07:53
Autor: Lord Donald
W dniu 25.10.2015 o 21:53, boukun pisze:
[...]

Ha, będzie tak samo biednie ale może tym razem ciekawie, może niech się bandziory wytłuką same.

Data: 2015-10-25 22:10:35
Autor: boukun
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

 always and forever @rush_of_life3

RozwaliĹ‚o mnie to jak w sztabie  PiSu zaczÄ™li woĹ‚ać Lech KaczyĹ„ski

Data: 2015-10-25 14:17:37
Autor: Marek
Am Sonntag, 25. Oktober 2015 22:10:36 UTC+1 schrieb boukun:

> Ha, będzie tak samo biednie ale może tym razem ciekawie, może niech się > bandziory wytłuk± same.

 always and forever @rush_of_life3

Rozwaliło mnie to jak w sztabie  PiSu zaczęli wołać Lech Kaczyński

To mi daje nadzieje, ze Antoni bedzie mial szanse sie znowu wykazac.

Data: 2015-10-25 22:22:15
Autor: u2
W dniu 2015-10-25 o 22:17, Marek pisze:
To mi daje nadzieje, ze Antoni bedzie mial szanse sie znowu wykazac.

niewazne kto rozliczy, ale na pewno bedzie w koncu sprawiedliwosc:)

Data: 2015-10-26 15:55:45
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:53 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Eeee, co też pierdolicie Hipolicie, przecież to spisek Komoruskiego,  Tuseka i Prutina.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 17:05:33
Autor: Lord Donald
[...]

A juĹĽ wkrĂłtce:
http://bi.gazeta.pl/im/9e/fa/fe/z16710302Q,Donald-Tusk-- za-kratami-- .jpg

Data: 2015-10-27 17:17:08
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:n0o7cb$5bi$1speranza.aioe.org...
[...]

Dobre, dobre tyle, że nierealne. A co o z Millerem? Nim się bardziej martw! Towarzysz został bez chleba!

PiS zaczyna polowanie na czarownice