PiS zagrywa znaczonymi kartami

Data: 2009-10-27 13:47:17
Autor: he®sk
PiS zagrywa znaczonymi kartami

braciszek podpisal ale drugi braciszek drze sie: liberum veto!
i to w stosunku do czegos co bylo ich dzieckiem sukcesu.

http://miniurl.pl/aswrekawiepisu

bliznaicy zawarli chichy sojusz z czeskim komuchem klausem.
dla przypomnienia: klaus niedawno byl w moskwie po wskazowki.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 13:57:00
Autor: Piotr
PiS zagrywa znaczonymi kartami
Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:47:17 +0100, he®sk napisaù(a):

[...]

I ty hesku dostaùeú sraczki? Rany to juý caùy grupowy elektorat maczopicowy
ma rozwolnienie, ja bym to nazwaù cyrkusonkà. Piotr

Data: 2009-10-27 14:00:41
Autor: he®sk
PiS zagrywa znaczonymi kartami
On Tue, 27 Oct 2009 13:57:00 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:47:17 +0100, he®sk napisaů(a):

> braciszek podpisal ale drugi braciszek drze sie: liberum veto!
> i to w stosunku do czegos co bylo ich dzieckiem sukcesu.
> dla przypomnienia: klaus niedawno byl w moskwie po wskazowki.

I ty hesku dostaůeú sraczki?

 ja nie ;o).poq...wiam tylko elektorat prezesa ;o)))

Rany to juý caůy grupowy elektorat maczopicowy
ma rozwolnienie, ja bym to nazwaů cyrkusonkŕ.

 a ja trzymajaca wciaz trauma powyborcza ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 15:27:23
Autor: HaMMeR
he®sk wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ach co ty nie powiesz?!
Pewnie Klausowi wskazuwki w budziku odpadly, a ty juz jakies
glebokie wnioski wyciagasz! Jestes histerykiem?

Data: 2009-10-28 12:29:52
Autor:
On Tue, 27 Oct 2009 15:27:23 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
>
> bliznaicy zawarli chichy sojusz z czeskim komuchem klausem.
> dla przypomnienia: klaus niedawno byl w moskwie po wskazowki.

 tak to niestety wyglada. slepy jestes czy niedoslyszysz?

Pewnie Klausowi wskazuwki w budziku odpadly, a ty juz jakies
glebokie wnioski wyciagasz!

 a jak sadzisz, po jaka cholere klaus, stary komuch jezdzil do moskwy?
 napic sie ruskiego samogonu czy nazrec amurskiego kawioru ?

Jestes histerykiem?

 nie uzywaj okreslen ktorych znaczenia nie rozumiesz.