PiS zamilk³o zaskoczone.

Data: 2012-05-11 19:15:27
Autor: Przemys³aw W
PiS zamilk³o zaskoczone.
Tusk przekonywa³ pos³ów do poparcia zmian w systemie emerytalnym. Mówi³: - Ja zgadzam siê, ¿e ludzie w Polsce przechodz± zbyt wcze¶nie na emeryturê. A wy [do pos³ów PiS] siê nie zgadzacie? Krzyczeli¶cie na tej sali "hañba", naprawdê nie zgadzacie siê z tym sformu³owaniem? - podpuszcza³ ich.

Tusk uderza cytatem z Lecha Kaczyñskiego

W ³awach rozleg³ siê pomruk dezaprobaty. - Nie zgadzacie siê? To ja przeczytam: "Zgadzam siê z tym, ¿e ludzie w Polsce przechodz± zbyt wcze¶nie na emeryturê". Tak powiedzia³ Lech Kaczyñski, prezydent Polski, 7 listopada 2008 roku. I doda³, ¿e nale¿y d±¿yæ do tego, ¿eby ludzie przechodzili na emeryturê pó¼niej, chocia¿ jest to ma³o popularne. Koniec cytatu. Czy teraz PiS zgadza siê z t± tez±? - pyta³ retorycznie.

PiS zamilk³o zaskoczone.

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75478,11705566,Tusk_cytuje_Kaczynskich__Kaczynski_rzuca_Hitlerem_.html#ixzz1ua8zCZmN

Jak to bywa u bolszewickiej ho³oty punkt widzenia zale¿y od puktu siedzenia.

Przemek

--

"Istnieje przedsiêbiorstwo produkuj±ce k³amstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzêdzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o k³amstwo smoleñskie, ale o k³amstwa dotycz±ce wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyñskiego,

Data: 2012-05-11 19:50:58
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS zamilk³o zaskoczone.

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jojhh7$nal$1inews.gazeta.pl...
[...]

S³ysza³em jak oburzony Kaczyñski mówi³, ¿e jego brata cytowaæ tylko jemu wolno.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-05-11 21:36:28
Autor: Przemys³aw W
PiS zamilk³o zaskoczone.
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³

S³ysza³em jak oburzony Kaczyñski mówi³, ¿e jego brata cytowaæ tylko jemu wolno.

Wcale bym siê nie zdziwi³ gdyby Kaczyñski powiedzia³, ¿e jemu jest wszystko wolno, a wszystkim pozosta³ym nie wolno nic. Od mnie wiêcej po³owy 2006 roku nie mam w±tpliwo¶ci, ¿e Kaczyñski jest idiot± i z dnia na dzieñ coraz bardziej utwierdzam sê w tym przekonaniu.

Przemek

--

[...]
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."za

Data: 2012-05-11 21:57:26
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS zamilk³o zaskoczone.

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jojpo0$d86$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozwolê siê z tob± nie zgodziæ. Moim zdaniem jest to cz³owiek tak rz±dny w³adzy, ¿e nie cofnie siê przed ¿adn± niegodziwo¶ci±, by tê w³adzê zdobyæ.
Ca³e doros³e ¿ycie w kontrze. Jak siêgam pamiêci±, ci±gle przeciwko czemu¶ czy komu¶ protestowa³. Gdy go Wa³êsa wykopa³, pali³ kuk³y Wa³êsy.
Lecz latka lec±, a ostatnie piêæ lat przynios³y tylko upokorzenia i ci±g³e przegrane. I je¶li nie umie siê przegrywaæ, jest to zabójczo frustruj±ce.
Koniec jest bliski. Pamiêtacie mo¿e Hitlera, który w ostatnich chwilach swego ¿ycia wydawa³ rozkazy nieistniej±cym ju¿ armiom? S±dzê, ¿e tak stanie siê z Kaczyñskim.

ps Porównanie do Hitlera uwa¿am za ca³kowicie usprawiedliwione. Wszak dzi¶ w Sejmie Kaczyñski te¿ kogo¶ do Hitlera porównywa³. Jemu wolno, to i mnie te¿.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-05-11 20:13:53
Autor: Obserwator
PiS zamilk³o zaskoczone.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

 piszecie o Tusku, Idzikowski? To moze uzupelnimy te charakterystyke Tuska?

*Palikot o Tusku: jest zafascynowany Putinem

Prezes Rady Ministrów to dla Donalda Tuska nazwa zbyt skromna. Niech on siê
nazywa król Rady Ministrów Donald Tusk.. Zdaniem Palikota Tusk jest *zafascynowany W³adimirem Putinem* (kim jest Wlodek
Putin, to chyba wiecie??)

- Mamy do czynienia z putinad±, fascynacj± Putinem, któr± widaæ teraz w
ocenianiu stu dni rz±du. Niczym Putin wzywa³ kolejnych ministrów i publicznie
ocenia³, kto jest dobry, a kto z³y. Ocenia³ te¿ sam siebie - zauwa¿a Palikot
nawi±zuj±c do spotkañ premiera z ministrami organizowanych od 23 lutego.

Palikot bardzo krytycznie ocenia drugi rz±d Donalda Tuska - jego zdaniem nie
ma w nim ani jednego ministra *z krwi i ko¶ci*. - To jest kabaretowe. Mamy jednego superministra, który jest ministrem zdrowia, ¶rodowiska,
rolnictwa i nazywa siê Donald Tusk, a pozostali to sekretarki i asystenci w
tych resortach i to jest sytuacja putinowska - punktuje Palikot. I dodaje, ¿e *Tuska mo¿emy nazywaæ jak chcemy, ale król najbardziej pasuje do
tego kabaretu*. Padla swinia na swinie:))

- Ja takiej szopki jak ta jeszcze nie widzia³em. To 100 dni rz±du przebiega³o
od katastrofy do katastrofy, a przedstawia siê je jako ci±g sukcesów -
podsumowuje Palikot.

http://www.wprost.pl/ar/308302/Palikot-o-Tusku-jest-zafascynowany-Putinem/

Data: 2012-05-11 23:07:28
Autor: Lorn
PiS zamilk³o zaskoczone.
W dniu 2012-05-11 22:13,  Obserwator pisze:
  piszecie o Tusku, Idzikowski?

Pisze o twoim 'guru' lilipucie, ubeku na emigracji.

Data: 2012-05-11 21:14:51
Autor: Obserwator
PiS zamilk³o zaskoczone.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisa³(a):
W dniu 2012-05-11 22:13,  Obserwator pisze:
>   piszecie o Tusku, Idzikowski?

Pisze o twoim 'guru' lilipucie, ubeku na emigracji.
 przeciez kazdy nawet srednio zorientowany w polskiej polityce czlowiek wie, ze to PO jest partia esbekow i postsowieckich sluzb. Nawe Palikot polgowku wywali twojemu idolowi, ze Putin to jego wzor do nasladowania.

Idz sie lecz agresywny psycholu albo przeniesc sie na ruska grupe, psie Pawlowa.

Data: 2012-05-11 23:19:08
Autor: Lorn
PiS zamilk³o zaskoczone.
W dniu 2012-05-11 23:14,  Obserwator pisze:
przeciez kazdy nawet srednio zorientowany w polskiej polityce czlowiek wie, ze
to PO jest partia esbekow i postsowieckich sluzb

To ty gówno wiesz... Nic dziwnego wszak siedzisz sobie w Kanadzie i pierdzisz na psp g³upoty.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2012-05-11 21:23:45
Autor: Obserwator
PiS zamilk³o zaskoczone.
> [...]
> to PO jest partia esbekow i postsowieckich sluzb

To ty gówno wiesz... Nic dziwnego wszak siedzisz sobie w Kanadzie i pierdzisz na psp g³upoty.

a co mi tu debilny gowniarzu pokazujesz ? Pokazuj takie gowna swoim kolegom z piaskownicy.

Data: 2012-05-11 23:30:52
Autor: Lorn
PiS zamilk³o zaskoczone.
W dniu 2012-05-11 23:23,  Obserwator pisze:

a co mi tu debilny gowniarzu pokazujesz ? Pokazuj takie gowna swoim kolegom z
piaskownicy.

Fakty w ubeckie oczy szczypi±? To dobrze ubecki emigrancie. Takich jak ty PiS potrzebuje, takich jak ty pis przyci±ga, bo tylko tacy jak ty mo¿enie siê w postkomunistycznej partyjce realizowaæ z wodzem i guru Jarusiem niby wielkim ;-p

Data: 2012-05-11 22:08:45
Autor: Przemys³aw W
PiS zamilk³o zaskoczone.

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fad6f2a$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdzie tu niezgodno¶æ?

Przemek

Data: 2012-05-11 22:22:34
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS zamilk³o zaskoczone.

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jojrla$i1i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie zgadzam siê na idiotê. Idiot± nie jest. ¯e jest nieokrzesanym gburem - tak. Ale nie idiot±.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-05-11 20:31:33
Autor: Obserwator
PiS zamilk³o zaskoczone.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Nie zgadzam siê na idiotê. Idiot± nie jest. ¯e jest nieokrzesanym gburem - tak.

Ale nie idiot±.

..ani nie gburem. Wy byscie pewnie chcieli, aby PiS byl taka spolegliwa
opozycja jak SD za PRL-u. Wszyscy sie w czasie glosowani zgadzali z przewodnia
sila narodu - PZPR. Kazda glupte przeglosowano, bo wladza zawsze miala racje:))

Data: 2012-05-12 08:11:52
Autor: Przemys³aw W
PiS zamilk³o zaskoczone.

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4fad750e$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gbur z regu³y jest nieokrzesany ;-)  Trwam przy idiocie. Cz³owiek o zdrowych zmys³ach nie rozwala partii pozwalaj±c na odej¶cie najbli¿szych ludzi, nie pier...¿e nie wie czy ten którego pochowa³ jest jego bratem, nie mówi o swojej lewicowo¶ci bêd±c skrajnym prawicowcem et cetera.

Przemek

Data: 2012-05-11 19:53:54
Autor: Obserwator
PiS zamilk³o zaskoczone.
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a):
Jak to bywa u bolszewickiej ho³oty punkt widzenia zale¿y od puktu siedzenia.

Voila co mowil Tusk, Komorowski i Rostowski 2010-2011;

http://kisiel.salon24.pl/416443,partia-oszustow

 Kaczynski mogl wyrazic taka opinie (!!), ale nie powiedzial w JAKI sposob
nalezaloby zrealizowac ten plan. Od opinni do realizacji pomyslu jeszcze
bardzo daaaaaaleka droga.

Wszystkie panstwa zachodnie zamierzaja wprowadzic ten pomysl w zycie, ale
trzeba wiedziec JAK chca to robic.

W kazdym razie na pewno nie tak jak Tusk : glupio i kompletnie bezmyslnie !

Data: 2012-05-11 23:07:54
Autor: jadry¶
PiS zamilk³o zaskoczone.
W dniu 2012-05-11 19:15, Przemys³aw W pisze:
Tusk przekonywa³ pos³ów do poparcia zmian w systemie emerytalnym.

Przemek

Szkoda ¿e nawet nie próbowa³ przekonaæ do tego tych co te zmiany bêd± dotyczyæ.

Data: 2012-05-11 23:12:47
Autor: Lorn
PiS zamilk³o zaskoczone.
W dniu 2012-05-11 19:15, Przemys³aw W pisze:
Tusk uderza cytatem z Lecha Kaczyñskiego

Uderzyæ, to go mo¿e andropauza,. Takie cytaty nie robi± na nich "pis`owcach" ¿adnego wra¿enia, ani za¿enowania. Maj± w dupie rzekomy testament Lecha I Cara IV RP. :>

Data: 2012-05-11 23:36:51
Autor: raff
PiS zamilk³o zaskoczone.
Jak to bywa u bolszewickiej ho³oty punkt widzenia zale¿y od puktu siedzenia.

Khe, khe: 2008 - nie nalezy placic abonamentu,
2012 - nalezy placic jak najbardziej

R.

PiS zamilk³o zaskoczone.