PiS zbada katastrofę smoleńską po swojemu

Data: 2010-07-20 08:32:21
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS zbada katastrofę smoleńską po swojemu
We wtorek przed południem ma się odbyć pierwsze posiedzenie, powstałego z inicjatywy posłów PiS, parlamentarnego zespołu ds. zbadania katastrofy smoleńskiej. Na początek powstanie plan pracy.

http://www.tvn24.pl/-1,1665684,0,1,pis-zbada-katastrofe-smolenska-po-swojemu,wiadomosc.html

We wtorek przed południem ma się odbyć pierwsze posiedzenie, powstałego z inicjatywy posłów PiS, parlamentarnego zespołu ds. zbadania katastrofy smoleńskiej. Na początek powstanie plan pracy.
Rzecznik klubu PiS Mariusz Błaszczak poinformował, że wniosek o powołanie zespołu podpisało ponad 100 posłów PiS, ale - jak podkreślił - może do niego wstąpić każdy Śledztwo smoleńskie do jesieni

Będą analizować

Posłowie PiS już wcześniej zapowiadali, że zespół będzie dążył do wyjaśnienia przyczyn katastrofy. Mają być m.in. analizowane dokumenty. Parlamentarzyści będą się też kontaktować z instytucjami zajmującymi się sprawą oraz spotkać się z osobami, które mają wiedzę na ten temat.

Na czele zespołu ma stanąć - według szefa Komitetu Wykonawczego PiS Joachima Brudzińskiego - poseł PiS Antoni Macierewicz.

mac//kdj

Data: 2010-07-20 00:39:56
Autor: dexth
PiS zbada katastrofę smoleńską po swojemu
On 20 Lip, 08:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[..................]
Na czele zespołu ma stanąć - według szefa Komitetu Wykonawczego PiS Joachima
Brudzińskiego - poseł PiS Antoni Macierewicz.
[............]

Robia to ze wzgledu na opieszalosc rzadu. Macierewicz przewiduje za
rok zakonczy sledztwo.

Data: 2010-07-20 06:56:38
Autor: Bruner

"dexth" <dexth@interia.pl> wrote in message news:9856a527-5ba6-4b99-8d71-ba42a6ca09f0i31g2000yqm.googlegroups.com...
On 20 Lip, 08:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Robia to ze wzgledu na opieszalosc rzadu. Macierewicz przewiduje za
rok zakonczy sledztwo.

Concord rozbil sie 10 lat temu od poczatku byly wiadome przyczyny wypadku ale oficjalnie oglosozno wyniki po 10 latach.

Usuniecie glownego winowacji co ma krew na rekach z Wawelu bedzie dluga sprawa.

Data: 2010-07-20 13:36:24
Autor: dexth

Użytkownik "Bruner" <soooos@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i23vd9$26l$1news.onet.pl...

[...]

[...........]

Wydaje mi sie, ze nie o przeciaganie sledztwa tu chodzi, a o wynik koncowy. Bylo juz tak dobrze. Meczenska smierc, bohaterska smierc pod Smolenskiem, Wawel. Moglo tak zostac, ale Pis-owi ciagle zle. Teraz to wszysko pryska jak banka mydlana.

Trzeba czyms odwrocic uwage. Macierewicz nie bedzie wyjasnial przyczyny katastrofy. Bedzie szukal winnych zbrodni. Bedzie mowil co zle zrobil Tusk po 10 kwietnia.

pozdr dexth

Data: 2010-07-20 13:49:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c458a3a$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I tu się mylisz. Przed 10 kwietnia też. Sam tak powiedział.

Data: 2010-07-20 13:56:44
Autor: dexth

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c458d40$1news.home.net.pl...

[...]

Racja, przeciez zaplanowal zamach wraz z Putinem.

pozdr dexth

Data: 2010-07-20 17:16:14
Autor: konus
[...]

Postawa schizofrenika wynika glownie z obaw , ze coraz powwzechniej zadawane przez spoleczenstwo pytania o prawdziwa przyczyne katastrofy spowoduja eksmitowanie rezydenta Wawelu i wtedy znajdzie mozliwie najmniej chlubne miejsce wiefznego spoczynku .
Schizofrenik nie zdaje sobie sprawy z tego ,ze jego prymitywne proby odwrocenia kota ogonem doprowadzaja do jeszcze wiekszej determinacji tych , ktorzy chca prawy o Smolensku co dramatycznie poteguje skutki oficjalnego jej poznania bo nieoficjalnie prawda i tak jest juz Polakom znana .

kwakwa

Data: 2010-07-20 05:01:51
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 20, 1:32 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

A co tu wyjaśniać? Nawet dzieci w przedszkolu wiedzą że zamachu
dokonał Tusk z Putinem. Komisja Macierewicza ma tylko znależć dowody
na z góry postawioną tezę.
magdavera

Data: 2010-07-20 06:26:52
Autor: zbig
PiS zbada katastrofę smoleńską po swojemu
On 20 Lip, 14:01, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

A co tu wyjaśniać? Nawet dzieci w przedszkolu wiedzą że zamachu
dokonał Tusk z Putinem. Komisja Macierewicza ma tylko znależć dowody

Brawo magda. Czyim jesteś klonem?
Twoje wypowiedzi w 120% są zgodne z najbardziej absurdalnymi tezami
PiS.
Teraz już wiem , że sobie robisz jaja.

Data: 2010-07-20 10:20:06
Autor: konus

[...]

No to znowu bedzie wesolo ale i strasznie . Macierewicz jest jeszcze nie do
konca wyleczony .
Czy tam w tym psie sami chorzy sychicznie ?.

kwakwa

PiS zbada katastrofę smoleńską po swojemu