PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%

Data: 2011-09-15 08:41:23
Autor: lupa-honda
PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%
Nożyce się zwierają: PiS zbliża się do PO

Na miesiąc przed wyborami Platformę popiera 44 proc. badanych. To najmniej od maja, kiedy poparcie dla partii spadło do 42 proc. - wynika z sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". Partia Donalda Tuska w ciągu dwóch tygodni straciła 3 punkty procentowe. Co się w tym czasie wydarzyło? Przede wszystkim od 1 września wzrosły opłaty za żłobki i przedszkola. Ta sprawa nie tylko uderzyła kilkaset tysięcy rodzin po kieszeni i stała się głośna w mediach. Za ustawą, która umożliwiła podwyżki, głosowały wszystkie partie. Dlaczego więc tylko PO na tym straciła?

– Bo podwyżki uderzyły głównie w wyborców tej partii, czyli młodych mieszkańców dużych miast – uważa dr Robert Alberski, politolog z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Negatywnego wrażenia nie zdołała zatrzeć wielka konwencja programowa Platformy. – Bo niezbyt się udała – ocenia Jarosław Flis, politolog z Uniwersytetu Jagiellońskiego. – Większość komentatorów skrytykowała ją jako mało odkrywczą.

Coś oszustom smoleńskim *idzie po górę*, wniosek więc z tego taki, że wyborcy połapali się z kim mają do czynienia i będą usiłowali ratować własny kraj przed zagładą. Czy aby nie za późno próbują zniwelować skutki *transformacji ustrojowej* czyli bezprzykładnego rabunku mienia narodowego, czy aby nie za
późno na odwrócenie skutków ponad 20-letniej demoralizacji społeczeństwa?

Data: 2011-09-15 08:54:19
Autor: boukun

Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości news:5a65.00000719.4e719e13newsgate.onet.pl...
Nożyce się zwierają: PiS zbliża się do PO

Gdyby Jarosław wygrał wybory...
http://www.youtube.com/watch?v=Tr6IbUDnh0A&feature=feedrec_grec_index
boukun

Data: 2011-09-15 11:00:19
Autor: Tomek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j4s7p7$bo8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pomyliłeś filmiki, to ten właściwy:
http://www.youtube.com/watch?v=x9jeg29pe-E

....a Mroczek wystąpi przeciw Mroczkowi...

Tomek

Data: 2011-09-16 07:18:01
Autor: MH
> [...]

> Nożyce się zwierają: PiS zbliża się do PO

==================

Buahaha !!!  Trafiłeś Bekon w Dychę !! Masz u mnie plusa !!

MH

Data: 2011-09-15 08:58:18
Autor: Przemysław W
[...]

&#8211; Bo podwyżki uderzyły głównie w wyborców tej partii, czyli młodych
mieszkańców dużych miast &#8211; uważa dr Robert Alberski, politolog z Uniwersytetu
Wrocławskiego.

Negatywnego wrażenia nie zdołała zatrzeć wielka konwencja programowa
Platformy. &#8211; Bo niezbyt się udała &#8211; ocenia Jarosław Flis, politolog z
Uniwersytetu Jagiellońskiego. &#8211; Większość komentatorów skrytykowała ją jako
mało odkrywczą.

Następne zdanie tego tekstu brzmi:

"Na PiS chce głosować 32 proc. badanych". To oczywiście pominąłeś, bo dwunastoprocentowa różnica na miesiąc przed wyborami to klęska wyborcza, a nie zwieranie nożyc.

Linka też zapomniałeś podac, więc zrobię to ja:

http://www.rp.pl/artykul/2,717226-Nozyce-sie-zwieraja-- PiS-zbliza-sie-do-PO.html

Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Data: 2011-09-15 09:23:35
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4s7me$ffr$1news.onet.pl...
[...]

Czy PiS czy PO, to klęska dla Polski.. Mafia rządzi i mafia się spiera, a naród głupi...

boukun

Data: 2011-09-15 15:05:33
Autor: Przemysław W
PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czy PiS czy PO, to klęska dla Polski.. Mafia rządzi i mafia się spiera, a naród głupi...

No to napisz kto wg. ciebie powinien rządzić, tylko nie zapomnij tego umotywować.

Przemek

Data: 2011-09-15 23:34:21
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4st71$d1c$1news.onet.pl...

[...]

Ludzie nie uwikłani w okrągły żłób. Koniec umotywowania. A teraz dokładnie kto http://www.youtube.com/watch?v=Zam_meE40C4&NR=1

boukun

Data: 2011-09-16 07:44:08
Autor: Przemysław W
[...]

Cóż takiego zrobili dla Polski, że uważasz, iż powinni rządzić ? Gdzie byli w latach osiemdziesiątych?

Przemek

Data: 2011-09-16 07:55:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 07:44, Przemysław W pisze:
[...]

Najwarzniejsze jest to kto nie powinien rządzić. Myślę że ci od układu okrągłostołowego dosyć już sobie "porządzili".

Data: 2011-09-16 08:10:40
Autor: Przemysław W
PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

Najwarzniejsze jest to....

NajwaĹźniejsze....

 Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoją wypowiedź,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją miękkich narkotykĂłw.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznają, że mówili nieprawdę twierdząc,
 iĹźPlatforma Obywatelska ma bądĹş to 'zerowy udział' w niektĂłrych inwestycjach..

Data: 2011-09-16 08:24:59
Autor: (HeÂŽSk)
On Fri, 16 Sep 2011 07:55:18 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Najwarzniejsze jest to kto nie powinien rządzić. Myślę że ci od układu okrągłostołowego dosyć już sobie "porządzili".

 teraz chcialbys by do koryta dorwala sie twoja komuna.
 tyle, ze oni tez siedzieli przy okraglym stole...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-16 08:37:33
Autor: jadrys

UĹźytkownik "boukun"<boukun@neostrada.pl>  napisał

[...]

Wiem że troche to utopijne, ale marzy mi się powrót do władzy porządnego człowieka jakim jest P. Ikonowicz. Najlepiej na stanowisko premiera.
A juz jestem całkowicie przeciwny powrotowi do koryta przez ludzi pokroju A. Kwaśniewskiego czy L. Millera.

Data: 2011-09-16 12:58:57
Autor: stevep
Dnia 16-09-2011 o 08:37:33 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Wiem Ĺźe troche to utopijne, ale marzy mi się powrĂłt do władzy porządnego  człowieka jakim jest P. Ikonowicz. Najlepiej na stanowisko premiera.
A juz jestem całkowicie przeciwny powrotowi do koryta przez ludzi  pokroju A. Kwaśniewskiego czy L. Millera.

No to sobie długo poczekasz i niewiadomo czy Ikonowicz wcześniej się nie  przekręci.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-16 21:08:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-16 12:58, stevep pisze:

[...]

Tak, nie ma jak na razie miejsca w sejmie dla porządnych ludzi.

Data: 2011-09-16 08:24:58
Autor: (HeÂŽSk)
PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%
On Fri, 16 Sep 2011 07:44:08 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]

Cóż takiego zrobili dla Polski, że uważasz, iż powinni rządzić ? Gdzie byli w latach osiemdziesiątych?

 siedzieli pod mamusina spodnica.
 patrz: youtube ==> prekursor przemian.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-16 21:20:17
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4unnb$shq$1news.onet.pl...
[...]

Pewno byli tam gdzie ja, opozycjonistami w swoich zakładach mięsnych i pewno ich potem Żydzi geremek i Mazowiecki wyrugali z iopozycji i zmusili do banicji, jak Geremek zainspirował stan wojenny...

Czy te kury okrągłostołowe co od 1989 roku wyprzedali i zrujnowali całą Polskę mogą się w jakimkolwiek stopniu równać z polskimi patriotami?

boukun

Data: 2011-09-15 13:15:11
Autor: obserwator
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):

http://www.rp.pl/artykul/2,717226-Nozyce-sie-zwieraja-- PiS-zbliza-sie-do-PO.html

Rzeczpospolita TEZ nie ma rzetelnych sadazy. Najbardziej obiektywne i zblizone do stanu faktycznego sa sadaze Grupy Marcina
Palade.

Tak wyglaga sytuacja na dzien 10.09. br:

http://palade.pl/index.php?p=1_2_PULS-WYBORCZY

Data: 2011-09-16 08:49:56
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A wiesz co jest najbardziej obiektywne ??  URNY !!!  Hmmm , tak wygląda
demokracja , a jeżeli ci się to nie podoba , toś KACAPEM jest !!

"Maniana synek" , możesz se popindolić z GŁUPCEM CHAMSEM , posłuchać Waszego
Radia (hehehe...) , i tyle ...

MH

Data: 2011-09-16 11:00:12
Autor: lupa-honda
[...]

PROGNOZA OGÓLNOPOLSKICH PREFERENCJI WYBORCZYCH (10.09.2011)
          Na równo miesiąc przed wyborami na czele stawki pozostaje Platforma Obywatelska, której notowania ustabilizowały się od początku roku w przedziale od 31 do 36 proc. Poziomu 30 - 32 proc. trzyma się też Prawo i Sprawiedliwość. Różnica między partią Tuska a partią Kaczyńskiego mieści się od sierpnia w granicach błędu statystycznego. Jeśli do końca kampanii obie wiodące partie nie zaserwują nic nadzwyczajnego jednoznaczne wskazanie zwycięzcy wyborów może okazać się zadaniem niezwykle trudnym. W 2005 roku POPIS zdobył łącznie 52 procent wskazań. Dwa lata później było to już 73 procent. Prawdopodobieństwo powtórki polaryzacji w takiej skali w tegorocznej elekcji wydaje się dosyć ograniczone. Wpływ na to ma nie tylko stopiowe odchodzenie od PO najbardziej niecierpliwych sympatyków, ale także zawód niezadowolonych i niezdecydowanych ofertą największej partii opozycyjnej. Obserwowane w ostatnich dniach debaty o debatach między PO a PIS są świadomym działaniem sztabów obu ugrupowań, służącym wypchnięciu pozostałych bytów politycznych i ponownym zawłaszczeniem sceny politycznej przez partie Tuska i Kaczyńskiego. PO ma świadomość niebezpieczeństwa płynącego ze strony Ruchu Palikota i PJN, a PIS ze strony PJN, Prawicy Marka Jurka, a w mniejszym stopniu Nowej Prawicy Janusza Korwin-
Mikke.  --

PiS zbliża się do PO, w dniu wyborów osiągnie ponad 50%