PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc

Data: 2010-04-30 13:54:53
Autor: zenek
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
awe pisze:
Nie ma co sie dziwic. Sam znam 2 przypadki kiedy to jedna osoba zebrala 89 podpisow, a druga nie wiem ile, ale chodzila po znajomych. W tym drugim przypadku kobieta jezdzila po miescie wlasnym samochodem - tam akurat moja mama oddala swoj glos z poparciem dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim jest Pan Jaroslaw Kaczynski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zebral-potrzebne-glosy-- -Marta-Kaczynska-chce-pomoc,wid,12224938,wiadomosc.html?ticaid=1a14d

Kot pewnie tez zagoniony do roboty zbiera podpisy kocich kumpli.
:):):)

PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc