PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc

Data: 2010-04-30 15:44:54
Autor: raff
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
awe pisze:
Nie ma co sie dziwic. Sam znam 2 przypadki kiedy to jedna osoba zebrala 89 podpisow, a druga nie wiem ile, ale chodzila po znajomych. W tym drugim przypadku kobieta jezdzila po miescie wlasnym samochodem - tam akurat moja mama oddala swoj glos z poparciem dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim jest Pan Jaroslaw Kaczynski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zebral-potrzebne-glosy-- -Marta-Kaczynska-chce-pomoc,wid,12224938,wiadomosc.html?ticaid=1a14d

Ta Marta to zajebista laska.

R.

Data: 2010-04-30 15:47:43
Autor: zenek
raff pisze:
awe pisze:
[...]

Myslisz ze daje dupy jarkowi ?

Data: 2010-04-30 17:23:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
awe pisze:
> [...]
moja
> mama oddala swoj glos z poparciem dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim

   Ty tez jestes ,zajebisty', rafik.

   AR

Data: 2010-04-30 11:56:53
Autor: Antenka
PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chce pomóc

Skąd wiesz? Widziałeś Raffika? :-)

Antenka

Data: 2010-04-30 23:41:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Niemal codziennie go widuje, tutaj na tej SzLiscie
i mnie to bardziej niz wystarcza, by go potraktowac

AR

Data: 2010-05-01 08:32:23
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hremsq$410$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

A kto ją jebie, ten totumfacki Kwaśniewskiego?

--
stevep

Data: 2010-05-01 13:34:22
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Stefek, tak pierdzisz i pierdzisz po calej liscie.

Moze bys cos sensownego powiedzial ?

R.

Data: 2010-05-01 15:56:52
Autor: cirrus
awe pisze:
[...]

O Mój Boże to ty jesteś ten od czegoś sensownego?

--
stevep

PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc