PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chce pomóc

Data: 2010-04-30 13:45:12
Autor: awe
PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chce pomóc
Nie ma co sie dziwic. Sam znam 2 przypadki kiedy to jedna osoba zebrala 89 podpisow, a druga nie wiem ile, ale chodzila po znajomych. W tym drugim przypadku kobieta jezdzila po miescie wlasnym samochodem - tam akurat moja mama oddala swoj glos z poparciem dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim jest Pan Jaroslaw Kaczynski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zebral-potrzebne-glosy-- -Marta-Kaczynska-chce-pomoc,wid,12224938,wiadomosc.html?ticaid=1a14d

Data: 2010-04-30 13:47:28
Autor: PaPi
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
> dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim
jest Pan Jaroslaw Kaczynski.

A juz jest nazywany profesorem czy dopiero bedzie ?

Data: 2010-04-30 13:54:37
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bdac353$1news.home.net.pl...
> dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim
jest Pan Jaroslaw Kaczynski.

A juz jest nazywany profesorem czy dopiero bedzie ?
-- -- -- -- -- -- -- --
myslalem ze nie jestes glupek wioskowy a wychodzi na to ze jednak jestes. sprawdz sobie cwoku
awe

Data: 2010-04-30 13:55:09
Autor: PaPi
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
myslalem ze nie jestes glupek wioskowy a wychodzi na to ze jednak jestes.
sprawdz sobie cwoku

Ale co mam sobie sprawdzic ?
Lecha PiSowski motloch tytulowal profesorem choc nigdy takiego tytulu naukowego nie posiadal. To moze teraz Jarka, ze w spadku przejal, moga tak tytulowac.
Nieprawdaz ?

Data: 2010-04-30 14:07:36
Autor: Neko
[...]

A jak nalezy tytulowac Tuska, ktorego w zylach plynie "wehrmachtowska" krew?

Moze: HERR OBERSCHUTZE TUSK ?

Data: 2010-04-30 11:02:20
Autor: Antenka
On 30 Kwi, 14:07, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]

> Nieprawdaz ?

A jak nalezy tytulowac Tuska, ktorego w zylach plynie "wehrmachtowska" krew?

A może H.H ?! :DDD

Data: 2010-04-30 14:21:07
Autor: PaPi
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
A jak nalezy tytulowac Tuska, ktorego w zylach plynie "wehrmachtowska"
krew?

Idz Ty sie w glowe puknij.
W czasie II wojny swiatowej do Wehrmachtu bylo wcielonych wiecej Polakow niz walczylo w Armii Andersa i AK razem wzietych.
Poza tym co to ma do rzeczy ? Czy ktos Tuska tytuluje stopniami naukowymi, ktorych nie posiada jak PiSowska "brac" tytulowala Lecha Kaczynskiego ?

Data: 2010-04-30 14:22:17
Autor: Neko
[...]

Masz racje. Lepiej bedzie: Herr Gefreiter :)))

Data: 2010-04-30 18:18:10
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bdacb36$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- --
chlopie kto ci takich rzeczy nagadal...potomkowie tych co rzekomo na sile w latach 70-tych i 80-tych masowo emigrowali do rajchu
awe

Data: 2010-05-01 00:04:19
Autor: PaPi

http://www.focus.pl/historia/artykuly/zobacz/publikacje/ciemna-strona-mocy/nc/1/

Data: 2010-04-30 22:22:49
Autor: cytryna
> [...]

Poza tym co to ma do rzeczy ? Czy ktos Tuska tytuluje stopniami naukowymi, ktorych nie posiada jak PiSowska "brac" tytulowala Lecha Kaczynskiego ?

Ty durny śmieciu nafaszerowany GWnem i UBckim bandytyzmem przyjmij do wiadomości, że śp.Lech Kaczyński, pierwszy prezydent RP bez UBckich, KG?
bowskich, WSIarskich korzeni akurat POSIADAŁ STOPIEŃ NAUKOWY DOKTORA HABILITOWANEGO NAUK PRAWNYCH. Twój chamski idol jest zaledwie skromnym podwórkowym miłośnikiem piłki kopanej czyli magistrem bylejakim.

Data: 2010-04-30 23:58:20
Autor: PaPi
PiS zebrał potrzebne głosy - Mart a Kaczyńska chce pomóc
> POSIADAŁ STOPIEŃ NAUKOWY DOKTORA
HABILITOWANEGO NAUK PRAWNYCH.

I tyle. Nie posiadal stopnia naukowego profesora jak siebie tytulowal na jednym z plakatow wyborczych w 2005 roku. I jak zwykli o nim pisac jego wyborcy.

Data: 2010-04-30 14:31:16
Autor: (heŽsk)
PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chc e pomóc
On Fri, 30 Apr 2010 14:07:36 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

A jak nalezy tytulowac Tuska, ktorego w zylach plynie "wehrmachtowska" krew?
Moze: HERR OBERSCHUTZE TUSK ?

 jaka krew plynie w zylach prezesa ?
 gejowska ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-30 15:02:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:

[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

--
Nie smiej sie tak ladnie, bo ci zabek wypadnie, ze pozwole sobie
zacytowac pana HaMMeRa, Skalimowski worku nieczystosci.

AR

Data: 2010-04-30 18:37:04
Autor: awe

wrote:

[...]

skalimowski to znany onanista...nie oczekuj od niego rzeczowej analizy. Buractwo - mutanty posocjalistyczne
awe

Data: 2010-04-30 15:49:44
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hreh8c$dnl$1news.onet.pl...
[...]

A ciebie der SchweineNeko.

--
stevep

Data: 2010-04-30 18:17:14
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bdac520$1news.home.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Boze czlowieku ale ty jestes prosty
awe

Data: 2010-04-30 13:54:53
Autor: zenek
awe pisze:
[...]

Kot pewnie tez zagoniony do roboty zbiera podpisy kocich kumpli.
:):):)

Data: 2010-04-30 15:44:54
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Ta Marta to zajebista laska.

R.

Data: 2010-04-30 15:47:43
Autor: zenek
raff pisze:
awe pisze:
[...]

Myslisz ze daje dupy jarkowi ?

Data: 2010-04-30 17:23:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
awe pisze:
> [...]
moja
> mama oddala swoj glos z poparciem dla Wielkiego Polskiego Patrioty jakim

   Ty tez jestes ,zajebisty', rafik.

   AR

Data: 2010-04-30 11:56:53
Autor: Antenka
PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chce pomóc

Skąd wiesz? Widziałeś Raffika? :-)

Antenka

Data: 2010-04-30 23:41:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:
zebrala
> [...]

Niemal codziennie go widuje, tutaj na tej SzLiscie
i mnie to bardziej niz wystarcza, by go potraktowac
tym epitetem.  :-)

AR

Data: 2010-05-01 08:32:23
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hremsq$410$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

A kto ją jebie, ten totumfacki Kwaśniewskiego?

--
stevep

Data: 2010-05-01 13:34:22
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Stefek, tak pierdzisz i pierdzisz po calej liscie.

Moze bys cos sensownego powiedzial ?

R.

Data: 2010-05-01 15:56:52
Autor: cirrus
awe pisze:
[...]

O Mój Boże to ty jesteś ten od czegoś sensownego?

--
stevep

PiS zebrał potrzebne głosy - Marta Kaczyńska chce pomóc