PiS z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada

Data: 2009-10-28 17:49:46
Autor: up
PiS z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada
A by³o tak piêknie ju¿ w sierpniu 2008 1 EUR = 3 PLN i tak mog³o pozostaæ gdyby PiS wszed³ do poczekalni w 2007 i gdyby wprowadzili EUR ze S³owacj± w styczniu 2009 tak jak obiecali. Zrabialiby¶my teraz o kilkaset EUR miesiêcznie wiêcej.

Je¿eli Donald Tusk uwa¿a, ¿e to dobrze ¿e nie wprowadzili EUR to chyba musi nienawidziæ swoje w³asne dzieci, które bêd± nêdzarzami zarabiaj±cymi w gówno wartych z³otówkach takie samo gówno jakie my zarabiali¶my 20 lat temu i teraz. ¯e Kacza sraka jest pojebany to ju¿ wiem, ale Tusk ¿eby tak pieprzy³, ¿e lepiej ¿e mamy z³otówkê ni¿ EUR?
Kto¶ tu pisa³, ¿e Tusk siê cieszy z tego ¿e nie wprowadzili EUR w 2009, chyba ¿e to znów jaka¶ komunistyczna wiejska morda k³amliwa pisa³a.

Od stanu wojennego gówno da siê zarobiæ uczciwie i ci±gle nêdza w tej pierdolonej Polsce rz±dzonej przez kolejne sekty aferzystów.

Nauczyciele z wy¿szym wykszta³ceniem zarabiaj± po³owê zasi³ku dla bezrobotnych Niemca.

Ty chuju prezydencie dok±d tak bêdzie w tej pierdolonej Polsce?

Data: 2009-10-28 09:53:57
Autor: Tzva Adonai
On 28 Pa¼, 17:49, "up" <f...@them.up> wrote:

Nauczyciele z wy¿szym wykszta³ceniem zarabiaj± po³owê zasi³ku dla
bezrobotnych Niemca.

O czym ty mówisz?.. Polacy zarabiaj± znacznie wiêcej... Gdyby¶ by³
uznanym naukowcem, to zarabia³by¶ krocie...

Data: 2009-10-28 17:56:33
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:

Nauczyciele z wy¿szym wykszta³ceniem zarabiaj± po³owê zasi³ku dla
bezrobotnych Niemca.

O czym ty mówisz?.. Polacy zarabiaj± znacznie wiêcej... Gdyby¶ by³
uznanym naukowcem, to zarabia³by¶ krocie...

Lechu ma doktoraty na wielu uczelniach i zarabia krocie.

Data: 2009-10-28 18:05:12
Autor: up
PiS z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc9t8j$6ls$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:

[...]

Tak bebech sobie napasie karze³ aby dobrze sraæ a resztê Polaków ma w dupie skurwysyn jebany.
A naukowiec z niego jak z koziej dupy tr±bka.
Przydatno¶æ jego odkryæ naukowych do rozwoju technologii i gospodarki jest ¿adna.
W kó³ko pierdolenie kota za pomoc± m³ota w tych jego pracach naukowych o dupie Maryny, która le¿a³a pod Stalinem i Hitlerem i kto na kogo napad³ 500 lat temu, a na gówno mnie to jest potrzebne i innym Polakom, którzy ¿yj± ci±gle w biedzie w tej pierdolonej Polsce?

Data: 2009-10-28 18:20:52
Autor: cytryna
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc9t8j$6ls$1atlantis.news.neostrada.pl...

> Lechu ma doktoraty na wielu uczelniach i zarabia krocie.

ciach.
A naukowiec z niego jak z koziej dupy tr±bka.
Przydatno¶æ jego odkryæ naukowych do rozwoju technologii i gospodarki jest ¿adna.
ciach

Nie obra¿aj multi doktora h.c. Lecha Walizy.Gdyby¶ skaka³ tak udanie (na Dankê)
jak on, gdyby¶ siê kolegowa³ z Kiszczakiem tez by¶ ¿y³ jak pan, podobnie jak
pozostali TW. A tak w±troba ci gnije i bluzgasz na noblistê tak zas³u¿onego dla nocnej zmiany. A fe...!

Data: 2009-10-28 18:29:59
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:192f.000002e4.4ae87d74newsgate.onet.pl...
[...]

Ja akurat pisa³em o Lechu Kaczorze
A tamten Lech te¿ faktycznie nic naukowego nie wniós³ do rozwoju technologii w tym sensie, ¿e nic nie opublikowa³ co by mog³o siê do rozwoju technologii przyczyniæ, a przez to do rozwoju kraju i poprawy warunków ¿ycia Polaków.

Polacy nie zdaj± sobie sprawy z tego jak wiele zale¿y od rozwoju nauk ¶cis³ych i nowoczesnych technologii.
Doskonale wiedz± o tym Amerykanie, Japoñczycy, Francuzi, Anglicy, dlatego s± najbogatsi.

A Polaczek kurwa co? G³upi by³ jest i bêdzie dopóki tego nie zrozumie.

Data: 2009-10-28 18:46:33
Autor: u2
up pisze:

[...]

Doctor Honoris Causa nie wymaga naukowych osi±gniêæ, tylko odpowiedniej
pozycji spo³eczno-maj±tkowej. Jeden Lechu ich nie mia³, ale by³
zas³u¿ony w gaszeniu niepokojów spo³ecznych wiec dosta³ ich mnóstwo.
Drugi Lechu ma niejakie osi±gniêcia naukowe wbrew temu co twierdzi
dyletant niejaki Janusz P. (pseudonim gasi-pies pragnienie tanimi
winami), ale póki co ma dylemat z cienk± jak przecinek w³adz± historyka
Donka T., który chce zabraæ jego tron.

Data: 2009-10-28 18:48:06
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca0lq$4is$1nemesis.news.neostrada.pl...
w³adz± historyka

A na chuja nam historycy?

Data: 2009-10-28 18:51:45
Autor: u2
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada
up pisze:

w³adz± historyka

A na ch*a nam historycy?

A "wy" to kto ? :)

Data: 2009-10-28 18:58:17
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca0vi$4nv$1nemesis.news.neostrada.pl...
up pisze:

w³adz± historyka

A na ch*a nam historycy?

A "wy" to kto ? :)

nie tamci.

Data: 2009-10-28 19:03:34
Autor: u2
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada
up pisze:

w³adz± historyka

A na ch*a nam historycy?

A "wy" to kto ? :)

nie tamci.

a "tamci" to kto ? :)

Data: 2009-10-28 19:07:20
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca1ln$544$1nemesis.news.neostrada.pl...
a "tamci" to kto ? :)

PiS
SLD
PZPR
SB
UP
KGB
SUA
MO
policja wspó³pracuj±ca z mafi±
Mafia
PO
Samoobrona
LPR
KK
itd.  szkoda czasu na wymienianie elementów tej bandy.
Dopisz sobie sam

Data: 2009-10-28 19:18:03
Autor: u2
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada
up pisze:

a "tamci" to kto ? :)

UP

czyli jednak nie jeste¶ up ? :)

Data: 2009-10-28 19:49:22
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca2gs$5ik$1nemesis.news.neostrada.pl...
up pisze:

a "tamci" to kto ? :)

UP

czyli jednak nie jeste¶ up ? :)

"Jam jest Milion, bo za miliony kocham i cierpiê katusze"

Data: 2009-10-28 20:09:35
Autor: u2
up pisze:

a "tamci" to kto ? :)

UP

czyli jednak nie jeste¶ up ? :)

"Jam jest Milion, bo za miliony kocham i cierpiê katusze"

Czyli za kasê zrobisz wszystko ? :)

Data: 2009-10-28 20:19:31
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca522$nh2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czyli za kasê zrobisz wszystko ? :)

Gdzie tak by³o napisane?

Data: 2009-10-28 20:35:01
Autor: u2
up pisze:

Czyli za kasê zrobisz wszystko ? :)

Gdzie tak by³o napisane?

Napisa³e¶ : "Jam jest Milion, bo za miliony kocham i cierpiê katusze" :)

Data: 2009-10-28 20:40:20
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca6ho$qv2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Napisa³e¶ : "Jam jest Milion, bo za miliony kocham i cierpiê katusze" :)

Nic ju¿ ci m³odzi nie rozumiej± z literatury.
Jakie to smutne.
za miliony istnieñ ludzkich a nie miliony zasranych z³otówek prze¶miewny idioto.

Data: 2009-10-28 21:25:16
Autor: u2
up pisze:

Napisa³e¶ : "Jam jest Milion, bo za miliony kocham i cierpiê katusze" :)

Nic ju¿ ci m³odzi nie rozumiej± z literatury.
Jakie to smutne.
za miliony istnieñ ludzkich

To ludzi przeliczasz na z³otówki ? O tempora, o mores !

Data: 2009-10-28 21:32:47
Autor: up
PO z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hca9g0$3h7$2atlantis.news.neostrada.pl...

Bujaj siê pajacu

Data: 2009-10-28 21:54:39
Autor: u2
up pisze:

To ludzi przeliczasz na z³otówki ? O tempora, o mores !

Bujaj siê pajacu

I jeszcze w cyrku pracujesz :)

Data: 2009-10-29 05:32:05
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

O k.., to za honoriskauzy p³ac±? :)

--
stevep

Data: 2009-10-28 18:01:09
Autor: up
PiS z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka sp ada
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e66d8d1b-de35-459a-aaf6-ad928370b053a32g2000yqm.googlegroups.com...
Nauczyciele z wy¿szym wykszta³ceniem zarabiaj± po³owê zasi³ku dla
bezrobotnych Niemca.

O czym ty mówisz?.. Polacy zarabiaj± znacznie wiêcej...

Chyba Polak pracuj±cy w RFN, USA i Europie zachodniej.
Sprawd¼ sobie jak± pensjê ma nauczyciel po studiach netto i przelicz to na walutê EUR a potem porównaj z zasi³kiem dla bezrobotnych Niemca po studiach.

Przyjmij te¿, ¿e za paliwa, energiê, mieszkania, samochody, komputery, AGD itd. Niemiec p³aci tyle co Polak.
Za ¿ywno¶æ Polak p³aci trochê mniej, zale¿y te¿ za co bo jak za importowane s³odycze czy inne artyku³y to tyle ile Niemiec, ale za to samochody w Polsce s± dro¿sze ni¿ w Niemczech, mieszkania w Warszawie dro¿sze ni¿ w Berlinie itd.

Dok±d tak nas te kurwy z PiS i innych bandyckich partii bêd± ciulaæ jak ma³ego Lolka?

Data: 2009-10-28 18:10:18
Autor: up
[...]

Aaaa gdybym by³ to tak, mo¿e zarabia³bym krocie ale nie w Polsce.
poza tym ¿eby byæ "uznanym naukowcem" to trzeba mieæ pieni±dze na studia, potem na podnoszenie kwalifikacji, na wyjazdy na konferencje naukowe, szkolenia, a w koñcu du¿e pieni±dze na badania naukowe, a nie kurwa zasi³ek Niemca i u¶miech kaczego pierdolca prezydenta, który brod± ledwo siêga ponad stó³ w butach na obcasach, w polsko-syjoñskiej telawiwizji co który¶ wieczór.

PiS z³odzieje 1 EUR = 4,39 PLN i z³otówka spada